Kokki schreef:Je hebt nog even tijd Meon
Allez, Meon, lapt er agauw nog 42GB bij ! (27.5uur*425KB/s)
Kokki schreef:Je hebt nog even tijd Meon
Ken schreef:Ik heb nu twee verbindingen bij EDPnet één 6mbit + de oude 3mbit die nog actief blijft omdat de 6mbit nog niet volledig actief is.
Download: Upload:
29/04/2005 10584,18 MB 624,15 MB
Anonymous schreef:ik doe dit al jaren maar krijg sinds kort emails van skynet waar ze me vriendelijk in vragen om minder te downloaden om de 1 of andere reden zien ze dit wel maar kunnen ze er niet veel tegen doen
stigmata schreef:Hier is niks illegaals aan, want met een beetje logisch nadenken kun je zelf de afleiding maken. Je breekt niet in het systeem van skynet op een illegale wijze noch wijzig je de instellingen van je modem...
Maar wat voor een achterlijke kerel die threadstarter is weet ik niet, maar je scoort alvast héél hoog...
Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd zo'n dingen hier te posten ?!?! Denk je nu werkelijk dat je DE MAN bent om je dit gepost hebt? Heb je nood aan aandacht? Je weet toch wel dat meiden hierop kicken hé?
Dit zijn dingen die je moet geheim houden en er zelf volop van genieten. Ik gebruik het al sinds het begin van de limieten en heb er nog nooit met 1 woord over gerept. Maar domme miskleunde klojo's als jij maken alles kapot en zorgen ervoor dat ik hier zo'n taalgebruik dien te gebruiken om mijn agressie te onderdrukken. Dat je misnoegd bent over de werking van BGC kan ik ook begrijpen en dat frustratie eruit moet ook maar om het op die manier te doen getuigd ook maar van een herseninhoud met elfenstof.
Volgens mij ben jij zo'n randdebiel die belt naar Microsoft voor een activatiecode als je illegale copy van Windows het niet doet.
PS: Als het oorlog is bied je maar aan hoor, betere kannonenvoer dan jij bestaat er niet. Dit maakt oorlog dan eens nuttig...
Sike schreef:Die "trucs" die je hier post gebruik ik nu al meer dan een jaar. Sorry maar ik vind je ***** die kennis te delen met de rest van de wereld.
Leer eens iets voor jezelf houden. Je hebt nu enkel en alleen jezelf ook in de problemen gestoken want wees maar zeker dat BGC dit nu zal oplossen. Vroeger deden mss enkele gebruikers dat en nu ... zal dat volgens mij toch wel wat toenemen zo'n leuke nieuwtjes zijn een lopend vuurtje. naja ik heb nu toch A2F omdat ik sowieso zeker was dat die manier van downloaden niet conform was met de policy van BGC of wat had je gedacht.
Of wil je een glijdende skynetmeter mss?
Vroeger waren er nog veel meer leuke trucs trouwens maar ook die zijn opgedoekt door leuke klojo's zoals jij
BTW je had toch maar eens weer het warm water uitgevonden
[mod="The Oddity"]
Read the rules: respect all users. Dergelijke aanvallende postings zullen niet getolereerd worden![/mod]
Geplaatst: Ma Dec 01, 2003 11:56 Onderwerp: Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!
anonieme rik schreef:Dit is geen aanval op de gebruikers van dit forum, dit is een betuig van respect aan Sike en Stigmata.
En wat de moderators betreft, voel je maar aangevallen. Schandalig dat jullie zo reageren op de posts van deze mensen. Ik zal het anders zeggen: schandalig dat jullie moderators zijn, niet dat ik ooit een romantisch beeld heb gehad over de alwetende, ervaren, bezonnen moderators hoor.
anonieme rik schreef:stigmata schreef:Hier is niks... nuttig...Sike schreef:Die "trucs" die je hier post ... warm water uitgevonden
Sike en Stigmata hebben volledig gelijk ... ervaren, bezonnen moderators hoor.
anonieme rik schreef:stigmata schreef:Hier is niks illegaals aan, ... dan eens nuttig...Sike schreef:Die "trucs" die je hier post ...gevonden
Sike en Stigmata ... alwetende, ervaren, bezonnen moderators hoor.
Ken schreef:En dan heb je de oldskool elite (daar behoor ik jammergenoeg niet toe, ik ben te jong )
edit: shit zeg ik zie hier net m'n stats 30gig down in het algemeen en flashfxp stats staan ook op 30gig
inter schreef:Persoonlijk denk ik dat iedereen wel die limiet vervelend vindt. Ja, zelfs de belgacom medewerkers die een adsldemo@SKYNET account gebruiken om onbeperkt te downen ... wie tot de vriendenkring behoort krijgt wel het passwoord van die account zodat hij een week onbeperkt kan downloaden !
Hoe kan je nu toch die 10 gb omzeilen?
1)Een eerste mogelijkheid bestaat erin om net voor de 10 GB te disconnecten en dan 36 hr full speed (350KB/s) te downloaden. Resultaat : 9,5 GB + 40 GB = 49.5 GB. Wanneer nu terug de 36 hr disconnect komt zit je op smallband.
2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen. Resultaat : 6.5 GB + 40GB (eerste disconnect)+ (40GB (tweede disconnect) = 86,5 GB !!!!
3) Als je nu kijkt naar je volume op de site zal je merken dat de volle datatransfer zelfs niet geregistreerd staat, enkel de upload zal kloppen
4) Heb je nog niet genoeg, koop dan 1 volumepack, download er 4,5 GB van, disconnect en dan terug 36 hr fullspeed. Resultaat : 86,5 GB + 4.5GB + 40 GB = 131 GB !!!
Onthou dat dit systeem enkel werkt als je snel kan reconnecten, met mijn groene alcatel speedtouch lukte dit niet, met de mentor router wel
Waarom typ ik dit?
1)Tot twee maanden geleden was ik heel tevreden van skynet, zolang er geen problemen zijn heb je zeker niet te klagen MAAR als er ooit iets deftigs scheelt (zoals overschakeling naar A2F) wordt je op alle mogelijke manieren tegengewerkt !
2)Het is hypocriet dat Belgacom medewerkers hun eigen pleziertjes verzorgen en anderen in de kou laten staan !
Veel plezier hiermee
PS aan de mods : dacht dat dit leuke info was dus gelieve niks te veranderen of te verwijderen aan deze thread, het is in het voordeel van de skynet gebruikers
Damastaer schreef:pff ik faal weer, alles stond netjes gequeued om nu al 36u te leechen, maar nee, elekriciteit valt weer eens JUIST uit, en we zijn weer geneukt voor een maand. Nu mag ik terug de vriendjes gaan lastigvallen die chello (real) unlimited hebben...
Ofloo schreef:jullie zagen om een service te omzeilen wat volgens mij niet echt legaal is.. vanaf het moment dat je spreekt om iets express te omzeilen.. dan ben je niet legaal bezig aangezien het belgacom geld kost ! zou het zelfde zijn hoe je een visa kaart kan misbruiken.