Vernieuwde Mijn Telenet
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Hoop er maar niet op ljd
Zal wel een tijdelijk bug oid zijn. Hier ziet alles er iig doodnormaal uit qua limieten en toegestane verbruik.
Zal wel een tijdelijk bug oid zijn. Hier ziet alles er iig doodnormaal uit qua limieten en toegestane verbruik.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- guntherstassen
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
geeft mij dan maar liever de oude look. Daar kon je snel alles vinden.
De nieuwe interface kan wel schoon zijn maar voor iets in te stellen moet het geen bling bling zijn maar gewoon to-the-point interface.
De nieuwe interface kan wel schoon zijn maar voor iets in te stellen moet het geen bling bling zijn maar gewoon to-the-point interface.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Wat mij het meeste opvalt, is dat het nu onmogelijk lijkt om via mijn telenet "snel" een verandering van formule door te voeren. Vroeger kon je daar vrij makkelijk veranderen van vb whoppa naar whop of andersom, nu zie ik enkel nog wat ik heb, en wat extra opties om te activeren...
Ook aanrekening bekijken lijk ik enkel te kunnen door te zoeken op aanrekening, niet via de "hoofdpagina" van mijn telenet?
Zal wel geen toeval zijn dat je dan minder makkelijk downgrades kan doen of vergelijken qua kostprijs zeker?
Ook aanrekening bekijken lijk ik enkel te kunnen door te zoeken op aanrekening, niet via de "hoofdpagina" van mijn telenet?
Zal wel geen toeval zijn dat je dan minder makkelijk downgrades kan doen of vergelijken qua kostprijs zeker?
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Je kan nu je WiFree gebruik niet apart per dag zien. Of zit dit ergens weg gestopt?
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Hier ook liever de oude to-the-point look... Te grote marges tussen de elementen (bv pagina aanrekening) waardoor ik nu meerdere keren moet scrollen terwijl voordien (bijna) alles meteen zichtbaar was. (en ja, ik kan dat client-side aanpassen maar niet de bedoeling van post)
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
ja, is een spijtige zaak : door 1 dag snel van internet te wijzigen konden wij hier de basicinternet teller terug nullen. Jammer dat dit niet meer kan ...TRiSS schreef:Wat mij het meeste opvalt, is dat het nu onmogelijk lijkt om via mijn telenet "snel" een verandering van formule door te voeren. Vroeger kon je daar vrij makkelijk veranderen van vb whoppa naar whop of andersom, nu zie ik enkel nog wat ik heb, en wat extra opties om te activeren...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Hm wat? Dus 'Abonnement wijzigen' is op dit moment geheel niet meer mogelijk in deze weergave? Waar slaat dat nu op.kaarsenbril schreef:ja, is een spijtige zaak : door 1 dag snel van internet te wijzigen konden wij hier de basicinternet teller terug nullen. Jammer dat dit niet meer kan ...TRiSS schreef:Wat mij het meeste opvalt, is dat het nu onmogelijk lijkt om via mijn telenet "snel" een verandering van formule door te voeren. Vroeger kon je daar vrij makkelijk veranderen van vb whoppa naar whop of andersom, nu zie ik enkel nog wat ik heb, en wat extra opties om te activeren...
Ik merk het nu inderdaad ook, nergens iets over terug te vinden hoe ik bvb naar Fiber100 ga met mijn Basic Internet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Moet je dat niet gewoon via de product pagina doen en dan als reeds bestaande klant verder door klikken? Ik moest dat ook zo doen met downgraden van mijn WIGO 5GB naar WIGO 3GB. Ik moest toen alleen eerst via de klantendienst mijn 3e nr laten afsluiten omdat WIGO 3GB maar 2 nrs kan hebben.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Aangezien 'Mijn Telenet' nu geïntegreerd is in de rest van de website, zal je een ander product ook via de betreffende productpagina moeten bestellen, bv. https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... fiber-100/
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Geef mij gerust de "oudere" versie, veel gemakkelijker en overzichterlijkre
- diepvries
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Nu weten we wel waarom er prijs stijgingen zijn bij Telenet, want om zo'n goed portaal aan te maken hebben die mannen budgetten nodig hé
Zou dit nu iets zijn dat werd beslist in die (dure) vergaderingen waar tal van onze ministers ook in zaten?
Zou dit nu iets zijn dat werd beslist in die (dure) vergaderingen waar tal van onze ministers ook in zaten?
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
Compleet dysfunctioneel. Helaas.
Druk op gigantische knop "Mijn bedrijfsnetwerk" en kom terecht op "Mijn thuisnetwerk", de verkeerde aansluiting dus.
Niks van overzicht. Doet een beetje denken aan Windows 8. Instelling voor static IPv4 nergens te bespeuren.
Druk op gigantische knop "Mijn bedrijfsnetwerk" en kom terecht op "Mijn thuisnetwerk", de verkeerde aansluiting dus.
Niks van overzicht. Doet een beetje denken aan Windows 8. Instelling voor static IPv4 nergens te bespeuren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Ronduit achterlijk lelijk!
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Net even op wat zaken geklikt en het uiteindelijk gevonden onder "Internet"--> "Website Beheren" en dan naar benenden scrollen ... of all places Ze het dan ten minste onder "Je Thuisnetwerk"Tomsworld schreef:Die nieuwe mijn telenet is niet echt een succes. Bv met een zakelijk abbonement de optie om je vast ip te beheren nog niet gevonden hoor.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat heeft je publiek IP-adres te maken met je Thuisnetwerk ?
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
hmhmhm ik vind toch nergens het veld om het in te stellen ..Net even op wat zaken geklikt en het uiteindelijk gevonden onder "Internet"--> "Website Beheren" en dan naar benenden scrollen ... of all places Ze het dan ten minste onder "Je Thuisnetwerk"
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Wel, als je eerst op " Business" klikt en dan naar Mijn Telenet gaat noemt diezelfde link "Je Businessnetwerk". Ben daarna terug gegaan en dan stond die blijkbaar terug op Privé en stond er terug Thuisnetwerk. Was dus te snel om het over te typen, maar het gaat over dezelfde "tegel" in mijn Telenet.r2504 schreef:Wat heeft je publiek IP-adres te maken met je Thuisnetwerk ?
@Kitt: nochtans is het er wel:
-
- Deel van't meubilair
Waar kan ik trouwens m'n vorige facturen vinden... blijkbaar ook goed verstopt ?
-
- Deel van't meubilair
Mooi... maar hoe geraak ik daar via Mijn Telenet ?
Via geen enkele tegel lijkt dit te lukken ? (en zelfs via zoeken geraak ik er niet).
Wie heeft dit in hemelsnaam bedacht
Via geen enkele tegel lijkt dit te lukken ? (en zelfs via zoeken geraak ik er niet).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 13 keer
onderaan de pagina met tegels...r2504 schreef:Mooi... maar hoe geraak ik daar via Mijn Telenet ?
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad... waarom zijn dit niet gewoon tegelscadsite schreef:Ja hallo...
Waarschijnlijk is dit ontworpen door dezelfde prutsers als de nieuwe Digicorder interface.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 26 keer
Ik heb een vieze mail gestuurd maar niks reactie gehad. Hoe je zoiets zo kan verkloten .....
Nog even geduld tot orange ook internet only heeft en dan ben ik weg. Ik betaal graag meer voor een goeie service maar nu hebben ze me toch echt pissed gemaakt.
Nog even geduld tot orange ook internet only heeft en dan ben ik weg. Ik betaal graag meer voor een goeie service maar nu hebben ze me toch echt pissed gemaakt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Want met een vieze mail gaat ge veel bereiken...yaris schreef:Ik heb een vieze mail gestuurd maar niks reactie gehad. Hoe je zoiets zo kan verkloten .....
-
- Deel van't meubilair
Ik had een nette mail verzonden... maar eveneens geen reactie (is dat de service waarover men spreekt ?).
Ondertussen is er wel een tegel bijgekomen voor "Je aanrekeningen"... op zich is het dan toch doorgedrongen.
Ondertussen is er wel een tegel bijgekomen voor "Je aanrekeningen"... op zich is het dan toch doorgedrongen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Ja de mijn-telenet site is echt slecht geworden.. zit nog vol bugs en ik kan maar niet 'abonnement wijzigen' vinden voor internet.., of kijk ik scheel...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik kan ook niet meer vinden hoe je je abonnement kan wijzigen, iemand anders wel?SplinterByte schreef:Ja de mijn-telenet site is echt slecht geworden.. zit nog vol bugs en ik kan maar niet 'abonnement wijzigen' vinden voor internet.., of kijk ik scheel...
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik geloof datje een nieuwe "bestelling" moet doen van het abonnement dat je wil, terwijl je ingelogd bent. Niet via mijn telenet dus, maar via de gewone bestelpagina's.
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
r2504 schreef:
Modbreak:
Als je geen nuttige bijdrage kan doen, zeg dan niets? Dan bespaar je je mede-forummers een klik op de "report post" knop...
Als je geen nuttige bijdrage kan doen, zeg dan niets? Dan bespaar je je mede-forummers een klik op de "report post" knop...
Laatst gewijzigd door FlashBlue 01 nov 2017, 16:52, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Gemeld als onaangenaam bericht door mede-gebruiker.
Reden: Gemeld als onaangenaam bericht door mede-gebruiker.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Mja, dat gaat dus niet op https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/TRiSS schreef:Ik geloof datje een nieuwe "bestelling" moet doen ....
Geen bestel knop te zien.
Heb dan maar gebeld om de wijziging te laten doorvoeren. Dat ging vlot.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Online kan je ook bestellen, maar het is moeilijk om zeker te zijn of het een extra abonnement is, of een vervangabonnement.SplinterByte schreef:Mja, dat gaat dus niet op https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/TRiSS schreef:Ik geloof datje een nieuwe "bestelling" moet doen ....
Geen bestel knop te zien.
Heb dan maar gebeld om de wijziging te laten doorvoeren. Dat ging vlot.
Ze hebben dit sowieso opzettelijk gedaan om de mensen die af en toe van abonnement verlaagden te pesten.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card