Apple Keynote Events

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

iceke schreef: Voor jou is maar 1 ding belangrijk en dat is blijkbaar IOS & dan zijn we dus snel uitgepraat hé
Yep, en zolang dat niet te slecht is, of slecht genoeg om mij te doen veranderen blijf ik waar ik ben.
zo ben ik indertijd bij os/iOS uitgekomen, windows en android waren gewoon te slecht/frustrerend.
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

CCatalyst schreef:Elke dag dat een smartphone langer in bezit vergroot de kans dat hij in het toilet belandt, door impact met de grond afgeschreven is, gestolen wordt, etc.
Dat is niet juist.

De kans blijft telkens even groot. Het is toch niet omdat uw GSM al vijf jaar oud is, dat hij daarom rapper in toilet zal vallen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

iceke schreef:Nu kan ik 20 redenen gaan opnoemen waarom de Se een afdankertje is
Op zich wel nieuwsgierig naar... uiteindelijk zit er wat mij betreft weinig evolutie in smartphones (we gebruiken in weze nog allemaal dezelfde apps als 5 jaar geleden dus waarom zou een telefoon van 5 jaar niet meer voldoen - tenzij je er de nieuwste games wil op spelen).
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Dat doen we niet, we gebruiken apps die groter zijn geworden en dus meer opslag vragen en krachtiger zijn geworden en dus meer cpu kracht vragen.

over die 20 redenen ...Ik denk dat je best zelf op bv. gsmarena ff de iphone Se kan vergelijken met eender welke 400€ smartphone waar jij interesse in hebt & daaruit je conclusies kan trekken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

iceke schreef:Dat doen we niet, we gebruiken apps die groter zijn geworden en dus meer opslag vragen en krachtiger zijn geworden en dus meer cpu kracht vragen.
Gaat dat ook op voor 90% van de gebruikers die niet verder komen dan WhatsApp, Snapchat, Facebook en Instagram ?

Trouwens met diezelfde logica zou je ieder jaar ook een nieuwe PC moeten kopen... iets wat ze ook niet doen.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 11 sep 2017, 13:23, in totaal 1 gewijzigd.
1207
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef: over die 20 redenen ...Ik denk dat je best zelf op bv. gsmarena ff de iphone Se kan vergelijken met eender welke 400€ smartphone waar jij interesse in hebt & daaruit je conclusies kan trekken.
maar het verschil zit 'm in de algemene instelling
als jij een ijskast koopt ga jij dan op de zelfde wijze ijskasten met mekaar vergelijken? ik niet. at is wat een smartphone voor mij vandaag is, een gebruiksvoorwerp

bij technologie heeft 'm ook nogal eens rap de neiging om 1-2 elementjes te kiezen en enkel op die punten mag men toestellen met mekaar vergelijken, beetje idioot.

soit, van uw 20 puntjes zitten er een stuk of 5 bij die te maken hebben met design en vormgeving. da's gewoon smaak en je weet wat de Fransen daarover zeggen

maar goed
ik wou gewoon op de jaarlijkse idiotie wijzen dat apple gebruikers hersenloos zijn, elk jaar duizenden euro's investeren, fanboys, ...
ik weet dat er morgen een keynote is, denk jij nu echt dat ik 2u naar die flauwe kul ga zien? ik kies toch eerder voor het pak slaag dat rsca morgen zal krijgen
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Gaat dat ook op voor 90% van de gebruikers die niet verder komen dan WhatsApp, Snapchat, Facebook en Instagram ?
Zeker wel. Als je kijkt hoeveel ruimte de Facebook app alleen nu al inneemt, zowel op iOS als op Android. Ik kan het niet onmiddellijk terugvinden, maar onlangs was er een artikel dat de grootte van de app over de voorbije jaren had opgevolgd. Dan ook nog rekening ermee houdende dat vroeger Messenger bij in de Facebook app zat, en die nu ook apart is en quasi even veel ruimte inneemt.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Ja, wat krijg je voor uw geld, hoe is de bouwkwaliteit en staat dat ding me aan voor wat ik er ga mee doen?
Toevallig juist een nieuwe vriezer gekocht, dat is het goedkoopste A-merk geworden met het minste verbruik...
r2504 schreef: Trouwens met diezelfde logica zou je ieder jaar ook een nieuwe PC moeten kopen... iets wat ze ook niet doen.
Nee, puur voor huis tuin keuken gebruik kwam je met een i3 en 4gb ram een zevental jaar geleden bij de release van w7 makkelijk toe. Steek daar vandaag een ssd bij en liefst nog 4gb extra, update naar w10 en je komt ook nog altijd toe.
Niemand gaat die zelfde logica volgen op Smartphone tablet niveau. Niet bij Android niet bij Windows en niet bij Ios.
Laatst gewijzigd door iceke 11 sep 2017, 13:39, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Apps worden inderdaad groter (over al die jaren factor 10 zelfs)... maar als de top 10 samen nog steeds binnen 2 GB past dan lijkt me dat geen argument om ieder jaar een nieuwe telefoon aan te schaffen.
top-10-ios-apps-size-by-month.png
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Dat was inderdaad de graph die ik zocht. Dat is wel de install/download size denk ik, reken daar nog eens de caches bij die de apps genereren.

Nu, een reden om elk jaar een nieuwe telefoon te kopen is het inderdaad niet. Maar iemand die een 16 GB iPhone kocht begint het met dergelijk grote apps toch moeilijk te krijgen wss.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

JamesEarlGray schreef:
CCatalyst schreef:Elke dag dat een smartphone langer in bezit vergroot de kans dat hij in het toilet belandt, door impact met de grond afgeschreven is, gestolen wordt, etc.
Dat is niet juist.

De kans blijft telkens even groot. Het is toch niet omdat uw GSM al vijf jaar oud is, dat hij daarom rapper in toilet zal vallen?
Niet sneller, maar de cumulatieve kans is gestegen. Als ik een smartphone 1 jaar bezit, is de kans elke dag 1 op 10000 geweest (ik zeg maar he) dat hij gestolen zou worden. Bezit ik hem 5 jaar, dan heb ik 5 keer zoveel dagen ondergaan. De kans is dan elke dag inderdaad dezelfde gebleven, maar ik heb het lot wel 5 keer zoveel getest.

Anders gesteld: je hebt meer kansen aangegrepen om de lotto te winnen als je 5 jaar speelt dan als je 1 jaar speelt, alhoewel de kans om hem te winnen elke keer hetzelfde was.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Die kans is nochtans even groot met je nieuwe smartphone hoor ??
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

CCatalyst schreef:Niet sneller, maar de cumulatieve kans is gestegen. Als ik een smartphone 1 jaar bezit, is de kans elke dag 1 op 10000 geweest (ik zeg maar he) dat hij gestolen zou worden. Bezit ik hem 5 jaar, dan heb ik 5 keer zoveel dagen ondergaan. De kans is dan elke dag inderdaad dezelfde gebleven, maar ik heb het lot wel 5 keer zoveel getest.

Anders gesteld: je hebt meer kansen aangegrepen om de lotto te winnen als je 5 jaar speelt dan als je 1 jaar speelt, alhoewel de kans om hem te winnen elke keer hetzelfde was.
Ik ben mee, jij bedoelt het aantal pogingen in de Geometrische Verdeling tot hij in toilet valt, niet de kans om hem te laten vallen tijdens een (of herhalende) Bernouille-poging(en) wat ik bedoelde.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

MAAR, alle dure woorden ten spijt, die kans wordt kleiner als je een nieuwere generatie smartphone koopt, steeds meer toestellen zijn waterdicht. ;-)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Vanavond is het eindelijk zo ver. Alleen ga ik het niet live kunnen bekijken... Moet weg... Spijtig, want het lijkt me een zeer interessante Keynote te worden die live de moeite zal zijn om te volgen (in tegenstelling tot enkele voorgaande...). Zal het vermoedelijk later nog wel eens bekijken.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
road rebel
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

mipa schreef:
Hmm, hier ligt een XL versie van 400 euro met volle accu op z'n draadloze laadplaat.
Bij de iPhone moet je nog eens dokken voor een plastieken kaftje rond het toestel.
Ik heb horen waaien dat de nieuwe iPhone nu ook de Double Tap To Wake feature
gaat krijgen... Proficiat!
Voor zover ik weet is de listprijs van een XL nog steeds geen 400€ :wink:
En waarom zou je een plastiek kaftje willen rond een telefoon (los van het merk) in "edele" materialen?! Los van het merk, je betaalt meer voor glas, aluminium, premium plastiek en rubbers om er dan een plakkerige en stinkende cover er op te plakken? Die kaftjes dienen maar om een ding, de kas te spekken en de marge te vergroten van de telefoonverkoper! Gebruik jouw telefoon zoals die bedoeld was, zonder al die brol errond!

Het is gemakkelijk om zo een feature eruit te halen (los van het feit dat je jouw telefoon met 1 longtap ontgrendelt met touchID en naar mijn weten is 1 tap nog altijd beter dan twee). Maar eens je hebt geproefd van de synergie tussen Mac OS en iOS wil je niet meer terug! Mails, websites, PDFs, alles gaat naadloos over tussen laptop en computer. Als je vaak vergaderingen hebt of "even" op verplaatsing bent is dat een echte meerwaarde in productiviteit. Het werkt ook altijd en overal. De tricks om een gelijkaardige integratie te bekomen met andere toestellen is alles behalve "fool-proof".
1207 schreef: als jij een ijskast koopt ga jij dan op de zelfde wijze ijskasten met mekaar vergelijken? ik niet. at is wat een smartphone voor mij vandaag is, een gebruiksvoorwerp
Ik weet niet hoe jij jouw ijskast kiest, maar ik besteed minstens evenveel belang aan de functionaliteit (volume, vakken, verlichting) als aan het aspect (hoe ziet die eruit in mijn keuken, hoe stevig zijn die deuren, hoe gemakkelijk zijn die planken te reinigen). Overigens zal ik merk en/of herkomst laten primeren (ten minste als je weet wie de compressor maakt, hoe je aan de onderdelen kunt geraken) boven het verbruik (A+ of A++ zoveel cijfert dat ook niet, zeker als hij daardoor 15 jaar meegaat ipv. 7jaar).
Er zijn nu eenmaal mensen die tevreden zijn met een finlux en voor anderen moet het persé een Liebehrr en een derde wilt niet minder dan een subzero. Gelukkig verschillen we in smaak, los van onze financiële capaciteiten.
iceke schreef: Ik snap perfect dat je een nieuwe 8 koopt omdat je 5 versleten is, ik snap perfect dat je elk jaar de nieuwste koopt, (ik lach daar eens goed mee, maar ik snap het wel) maar een SE kopen of een 2/3de generatie gewoon om een Apple te hebben of om kosten te besparen, dat gaat er bij mij niet in... kijk dan ff verder dan je neus lang is en koopt u een nieuwer Android model.
Je bent toch op de hoogte dat de SE >2 jaar geleden uitkwam met hetzelfde binnenwerk heeft als een 6S he?
De design en de gebruikte materialen heb ik bij concurrenten van dezelfde prijs nog niet geëvenaard gezien. Persoonlijk vind ik de SE ook vele malen mooier dan een 6/6S/7. De SE is een doorontwikkeling van de 4, met matte en gepolijste randjes, hoeken en rondingen. Dat is nog eens wat anders dan de no-name-made-in-korea looks van de 6/6s/7 (and don't get me started on that camera nipple)
Heb je reeds een huawei, samsung of HTC van 300€ in jouw handen gehad en dan een iPhone SE?
Heb je de batterijduur van een huawei, samsung of HTC van 300€ vergeleken met een iPhone SE?
Heb je de kwaliteit van de foto's van een huawei, samsung of HTC van 300€ vergeleken met een iPhone SE?
Denk je dat die Huawei, samsung of HTC de volgende android versie als upgrade zal krijgen? En indien ja binnen een aanvaardbaar termijn?

Als je neus lang is, en jouw ogen slecht, ja dan koop je misschien liever om het even welke telefoon met een groter scherm :roll: maar ik vind het wel straf om zo neer te kijken op mensen die van iOS willen gebruik maken en er "maar" 300€ voor over hebben.
Laatst gewijzigd door road rebel 12 sep 2017, 09:44, in totaal 4 gewijzigd.
1207
Elite Poster
Elite Poster

road rebel schreef:[
Ik weet niet hoe jij jouw ijskast kiest, maar ik besteed minstens evenveel.
ga jij elk jaar ijskasten vergelijken en je oude verkopen voor de nieuwste?
ga jij op ijskastfora mensen van een bepaald merk veroordelen dat hun merk eigenlijk maar pr aangesmeerd is? dat deze of gene ijskast eigenlijk maar een afdankertje is?
road rebel
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Ga jij op test-aankoop forum mensen zwart maken omdat hun wasmachine persé een Miele moet zijn, ook al werd die in Turkije naast Goldbloom gemaakt?

Om te antwoorden op jouw vraag: neen, evenmin ik mijn telefoon elk jaar wens te vervangen.
Dat maakt me daarom nog geen schaap of hersenloos wezen omdat als ik al geld moet uitgeven aan een toestel, ik mij er ook prettig wil bij voelen, en ik andere selectie criteria gebruikt dan mijn buur, die het dan weer anders zal kiezen dan jij.
Overigens heb ik dat "goed-gevoel" niet meer bij een hoop Apple producten, maar reageren op Apple bashers is iets wat ik niet kan laten. Waarom? Omdat de 'contra' argumenten meestal even zwak zijn als de 'pro' argumenten.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik blijf het vergelijken met een religie voor velen...

Ik versta echt niet dat mensen niet kunnen inzien dat elk merk, OS, uitvoering,... een publiek heeft.
Zelf ben ik tevreden van mijn galaxy A3 en iPad air 2. Beide toestellen doen wat ik er van verwacht.
Ook ik vind de prijs van een maxi iPhone compleet van de pot gerukt, maar als iemand dat er voor over heeft, why not? Die belachelijk hoge prijs wordt ook te vaak exclusief aan apple gelinkt, ook andere merken proberen (met succes) zo'n prijzen te rekenen. Niemand is verplicht dit te betalen.
Leven en laten leven.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Goh elk merk heeft zo z'n voordelen. Vroeger had ik een iPad 2 en heb deze zeer graag gebruikt en ook lang. Veel updates maar uiteindelijk was is toch niet meer snel genoeg voor dagelijks gebruik. Nu dient die als domotica remote aan de muur.

Momenteel heb ik een Google Pixel C. Waarom ? Omdat mijn gebruik veranderd is. Er zijn zaken die ik nu doe die niet of moeilijk gaan via een iPad. Een iPad (de nieuwe 2017) is trouwens ook niet meer zo duur en is concurrentieel qua prijs.

Een iPhone, tja, is niet echt voor mij. Hij is inderdaad echt duur en ik kan voor mij noden zeker uit de voeten met een toestel die minder kost. Echter wat muziek betreft zit Apple nog zeer goed. Ik heb nog steeds een iPod touch 5 en zou die vervangen met een nieuwer model iPod touch indien deze het begeeft want qua DAC is Apple nog moeilijk te kloppen.

Beide merken hebben voordelen en nadelen en de keuze is wat mij betreft puur afhankelijk van je eigen noden.
1207
Elite Poster
Elite Poster

road rebel schreef:Ga jij op test-aankoop forum mensen ..
neen
gewoon aanvaarden dat mensen kopen wat ze willen om allerlei redenen. zomaar zelfs redenen verzinnen waarom mensen producten kopen, of het nu om apple gaat of shoppen bij aldi, zonder dat je enige idee hebt is gewoon ... (vul zelf maar in) :)

ik spreek geen waardeoordeel uit over mensen die hun smartphone bij aldi kopen, zijn ze content dan is dat ok.
waarom is het omgedraaide zo lastig, ik zi ealleszins nooit een hersenloze iPhone fanboy een samsungtopic openen om op dat toestel en diens kopers af te geven.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

road rebel schreef: Je bent toch op de hoogte dat de SE >2 jaar geleden uitkwam met hetzelfde binnenwerk heeft als een 6S he?
Ja, en ? Ik zij toch dat je de 7 of nu best wacht om de 8 te kopen.
road rebel schreef: De design en de gebruikte materialen heb ik bij concurrenten van dezelfde prijs nog niet geëvenaard gezien. Persoonlijk vind ik de SE ook vele malen mooier dan een 6/6S/7. De SE is een doorontwikkeling van de 4, met matte en gepolijste randjes, hoeken en rondingen. Dat is nog eens wat anders dan de no-name-made-in-korea looks van de 6/6s/7 (and don't get me started on that camera nipple)
Over smaak valt niet te twisten, idd, de se is een buitenbeentje tussen de huidige smartphones qua design.
road rebel schreef: Heb je reeds een huawei, samsung of HTC van 300€ in jouw handen gehad en dan een iPhone SE?
Yup, bijna elke dag, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om die SE te kiezen.
road rebel schreef: Heb je de batterijduur van een huawei, samsung of HTC van 300€ vergeleken met een iPhone SE?
Yup, wie ligt er wakker van een smartphone die een uur langer meegaat als de andere op een half uurke bijna volledig opgeladen is (en op minder dan een uur volledig)
road rebel schreef: Heb je de kwaliteit van de foto's van een huawei, samsung of HTC van 300€ vergeleken met een iPhone SE?
Kijk zelf ff zou ik zeggen http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idT ... hone3=7995
kijk vooral ff naar de scherpte van de tekst in zowel good light als lowlight (owja als je liever een real life test hebt doe ik dat morgen wel ff voor u, je mag zelfs kiezen welke Huawei je wilt vergelijken, zelfs Y7 trekt beter foto's dan de SE)
Gelukkig spreken we niet over de front camera, want dan is het helemaal huilen met de pet op :angel:
road rebel schreef: Denk je dat die Huawei, samsung of HTC de volgende android versie als upgrade zal krijgen? En indien ja binnen een aanvaardbaar termijn?
Nope, vooral Huawei is daar zééééér lui in.
road rebel schreef: Als je neus lang is, en jouw ogen slecht, ja dan koop je misschien liever om het even welke telefoon met een groter scherm :roll: maar ik vind het wel straf om zo neer te kijken op mensen die van iOS willen gebruik maken en er "maar" 300€ voor over hebben.
Nee, ik vind dat je die 300€ beter kan besteden dan aan een SE...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Is it me, of ziet Tim Cook er niet al te best uit ? Ziet er vermoeid/ziek uit, en al paar versprekingen...
1207
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef: Kijk zelf ff zou ik zeggen http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idT ... hone3=7995
kijk vooral ff naar de scherpte van de tekst in zowel good light als lowlight (owja als je liever een real life test hebt doe ik dat morgen wel ff voor u, je mag zelfs kiezen welke Huawei je wilt vergelijken, zelfs Y7 trekt beter foto's dan de SE)
Gelukkig spreken we niet over de front camera, want dan is het helemaal huilen met de pet op :angel:
zoal elke apple fanboy weet, wil je fatsoenlijke beeldjes schieten heb je minimaal een leica M nodig
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Geen Lomo-LC-A ? Over die Leica valt niet te discussiëren :angel:
1207
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef:Geen Lomo-LC-A ? Over die Leica valt niet te discussiëren :angel:
lomo deed, wel heel ver, een belletje rinkelen

https://petapixel.com/2015/04/30/lomogr ... gefinders/
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Ik hoop dat je de comments gelezen hebt bij die link :banana:

Oei, blijkbaar zeer exclusief zo'n launch, hebben jullie dat op je iphone ook als de nieuwste Galaxy voorgesteld wordt ? :bang: :bang: :bang:

Your browser doesn’t support live streaming of the event.
Apple Footer
Requirements: Live streaming uses Apple’s HTTP Live Streaming (HLS) technology. HLS requires an iPhone, iPad, or iPod touch with Safari on iOS 9.0 or later, a Mac with Safari on macOS v10.11 or later, or a PC with Microsoft Edge on Windows 10. Streaming via Apple TV requires an Apple TV (2nd or 3rd generation) with software 6.2 or later or an Apple TV (4th generation)
1207
Elite Poster
Elite Poster

dus gij, arm dutske, kunt niet meegenieten vd appelshow

speciaal voor u

een nieuw klokje dat vanalles kan maar er totaal niet uitziet
een nieuwe atv dat vanalles kan maar ge hebt wel een 4k hdr uhd tv nodig
een nieuw telefoon da altijd hetzelfde is: licht, sneller, dunner en duurder
uiteraard, de op voorhand uitgezochte statistiekjes met allerlei nietszeggende procenten

ach en Kums moest als centrale verdediger beginnen tegen Bayern, kan dat niet en binnen de 10 minuten heeft lewandowski 'm een rode kaart aangesmeerd
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Nog geen plannen voor de Apple Watch LTE in ons land. Dank u, providers zeker? :?

Dat het geen aparte simkaart krijgt maar een elektronische variant, dat kennen ze hier nog niet wellicht.

Die charging mat zou wel handig zijn :-) .
1207
Elite Poster
Elite Poster

CCatalyst schreef:Nog geen plannen voor de Apple Watch LTE in ons land. Dank u, providers zeker? :? .
met uw horloge bellen omdat de gsm te groot geworden is?
pas maar op dat ze de horloge ni alleen maar groter maken en ze straks met een IRing afkomen nadat de watch een zakhorloge geworden is :)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Die Iphone X is echt nice maar too expensive :eek:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

1207 schreef:
CCatalyst schreef:Nog geen plannen voor de Apple Watch LTE in ons land. Dank u, providers zeker? :? .
met uw horloge bellen omdat de gsm te groot geworden is?
pas maar op dat ze de horloge ni alleen maar groter maken en ze straks met een IRing afkomen nadat de watch een zakhorloge geworden is :)
Het gaat mij eerder over het feit dat het je toelaat om je (veel duurdere) iPhone niet meer mee te nemen naar plaatsen waar er nogal eens gestolen wordt en je er dan altijd op moet zitten letten (strand, sportclub, uitgaan etc), zonder je bereikbaarheid te verliezen.
1207
Elite Poster
Elite Poster

CCatalyst schreef: Het gaat mij eerder over het feit dat het je toelaat om je (veel duurdere) iPhone niet meer mee te nemen naar plaatsen waar er nogal eens gestolen wordt en je er dan altijd op moet zitten letten (strand, sportclub, uitgaan etc), zonder je bereikbaarheid te verliezen.
heerlijk die redeneringen
ik heb een iPhone maar ik heb nu oplossingen nodig om 'm niet mee te moeten nemen :)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Bwa, die LTE versie zegt me wel wat, momenten genoeg dat het minder handig is de gsm mee te nemen. Maar hij komt hier niet uit en nog steeds een iPhone nodig dacht ik, liever standalone. Wat ik minder snap is waarom de 1 en 3 verkopen ipv de 2 en 3. Hartritme detectie zou me wel kunnen overtuigen, maar de batterij ia te kort om het ook voor sleeptracking te gebruiken.

AppleTV 4K, men verkocht het alsof ze 4K HDR uitgevonden hadden, weinig nieuw. 4K upgrades voor gekochte films, dat was daar het grootste nieuws en das wel dik in orde, deed me spijt krijgen dat ik men films niet op iTunes koop.

iPhone 8, ik snap de "build for AR" niet, ze toonden niks dat nog niet bestond op dat vlak (of op zen minst getoond was). Normale prijzen, dus ook voor de mensen die 999 te duur vonden kunnen ze dus een kopen.
Ik verschoot ervan dat ze niet met een eigen Qi standaard kwamen, positief dat ze dat niet deden in mijn ogen. Dan gaan ze wel stoefen met de bedrijven die nu met Qi producten zouden komen, ook al had een redelijk deel dat al jaren.

De iPhone X, vind het best een knap toestel, gezichtsherkenning faalde wel even maar het ziet er wel degelijk een betere implementatie uit dan de Lumia 950 of de Galaxy S8. Dan toch die eigen Qi standaard, airpower? Een Qi mat is niks nieuw nochtans, die batterij-indicatoren​ op de gsm dan?

Wel komiek dat net de "one more thing" al leeked was.
[Small]tss, iedereen lachen met Microsoft omdat ze 9 overslaan maar Apple doet t ook ^^ [/small]

De enige echte tegenvaller in mijn ogen, al die zever rond emojis, dan doet ge advanced face tracking en kunt e niks beter verzinnen dan een kakske of nen eenhoorn die u gezicht volgt...
Verder voor elk wat wils denk ik dan voor de fans, en voor de haters weer genoeg om over te lullen :-D.

[Small]vorige post blijkbaar niet doorgekomen[/small]

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
iceke
Elite Poster
Elite Poster

en ik maar denken dat usb-c the future was :bang:
1207
Elite Poster
Elite Poster

iceke schreef:en ik maar denken dat usb-c the future was :bang:
da's voor de xs volgend jaar :)
Eekhoorn
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

Het zogenaamde isheep hier heeft zijn middelvinger getoond.
Geen nieuwe iPhone dit jaar.

Om de volgende redenen; levertermijn te laat, hoe belachelijk is dat toch niet?
Ook de prijs; ja, ik wist wel dat die zeker 1000 euro zou kosten maar blijkt dat die nog een ferme schel duurder is dan eerst gedacht, dan wat de geruchten ons vertelden, daar zaten ze dus fout, het is nog 100 keer erger geworden. Dus de prijs is ook een reden wrm ik afhaak en vooral omdat ik met een 64GB toestel niet meer toekom de dag van vandaag en dan moet ik voor de 256GB gaan en die kost 1329 euro :roll: :bang: :nono: :evil: :evil:
Daar koop je een macbook ofzo voor of een deftige gaming pc voor wie dat wil.

Wat me nog stoorde ook al heb ik de foto's al gezien vd x voor die werd voorgesteld dat is bovenaan, die inkeping, wat een fout dat ze daar hebben gemaakt toch? Wrm nie gewoon volle balk doortrekken? Heb je dat filmpje gezien toen ze dat toonden, dat trok op niet veel ze door die inkeeping waar de sensoren en camera zit enzo... Onbegrijpelijk.

Het is er serieus over deze keer en ik pas dus als isheep zijnde en het is een S8 sheep geworden nu, 3 uur geleden ong besteld, straks heb ik hem. De batterijduur zal mss wel minder goed zijn, indien nodig gebruik ik wel mijn externe batterij, no problem.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Eekhoorn schreef: 1329 euro :roll: :bang: :nono: :evil: :evil:
Daar koop je een macbook ofzo voor of een deftige gaming pc voor wie dat wil.
Een Macbook begint bij 1499€ dus nee daar koop je geen Macbook voor ofzo.
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

De iPhone X is dus gewoon een Samsung S8 met IOS, maar dan voor €1159 ipv de €650 die de S8 nu kost :lol:
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Ik zal nog zien of ik mijn 6 vervang maar de X zal het sowieso niet worden. Geen TouchID en te duur.
De 8 heeft dan weer het nadeel dat er geen 128GB versie is. Ik kan me inbeelden dat dat de minst populaire geheugenoptie was(64 is voor de meesten genoeg en mensen die meer nodig hebben gaan direct voor de grootste optie), maar kinda dickish als je op je huidige telefoon constant tegen de limiet van 64GB aanzit.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”