Wat ge moet doen? U schikken naar de wensen van maatpakken, tiens.1207 schreef:ikw werd uitgemaakt voor dief dus vroeg ik wat ik moest doen om in regel te zijn
verhuizen, ondertussen al naar de Vs, om het legaal te zien?
En anders? Kinneklop, ah ja.
Gij zijt de vragende partij, niet zij, en daar maken ze u maar al te graag attent op. Wanneer macht zich concentreert, doet het zeer lelijke dingen.
Ge kunt u natuurlijk principieel hoog houden en gewoon weigeren toe te geven op de legale manier, en iets anders kijken, of helemaal niks.
Maar ge kunt het ook pragmatisch aanpakken en kijken via Kanaal I, want waarom zou je principes hebben wanneer maatpakken die zelf al lang kwijt zijn? Het enige dat je riskeert is vervolging. Aan u om die afweging te maken.
Ik hoop voor hen dat ze die denkoefening al lang hebben gemaakt en de afweging hebben gemaakt tussen het exclusiviteitscontract en een vrijer contract.1207 schreef:ik ben misschien de enige vd honderdduizenden die ff z'n mond opendoet. de andere honderduizenden hebben het al lang gezien en als daarvan 20% bereid is te betalen lopen hbo, telenet en andere rechterhouders miljoenen mis
Waarschijnlijk was Telenet bereid de grootste zak geld neer te leggen voor dat exclusiviteitscontract, al heeft het mogelijks ook te maken met hun zakelijke connecties en aandeelhouders in de USA. Dan denken ze het 'geïnvesteerde' terug te verdienen doordat er genoeg mensen zijn die voor GoT de overstap naar Telenet maken, want daarvoor is GoT uiteindelijk maar het vehikel: om klanten te sprokkelen, want daaraan verdient Telenet nog het allermeest. Hoeveel? Bákken, voorwaar.