In principe moet Orange dit goedkoper kunnen aanbieden vanwege een retail- (aangezien Telenet een beter product kan aanbieden voor slechts 30 cent meer)... maar blijkbaar willen ze dit niet verkopen wat natuurlijk hun volste recht is (en dat kan je moeilijk Telenet/Proximus kwalijk nemen).Jack Daniels schreef:Ik heb internet start voor 27,50 per maand. Dus een gelijkwaardig alternatief voor minder geld en ik ben je dankbaar.
Ga je dan verbieden aan TN/PX om nog reclame te maken zodat hun naamsbekendheid zaktMaT schreef:Om echte concurrentie te krijgen moet het speelveld gelijk worden voor alle aanbieders
Dat mensen niet in staat zijn de namen van vier aanbieders op te noemen is niet de fout van TN/PX.
Stop met die nonsens te blijven schrijven... meer dan een miljoen mensen hebben dit gedaan toen ze zijn overgestapt op Proximus TV !MaT schreef:Je moet eens weten hoeveel mensen het op zich wel zien zitten om over te stappen, maar het niet zien zitten dat ze hun opnames kwijt zijn of hun investering in aangekochte decoders zien verloren gaan
Tja, geef mij dan een goedkoper, gelijkwaardig alternatief voor een iPhone... telecom is nu éénmaal niet zoals electriciteit waar het overal diezelfde 220V aan 50 Hz is.Jack Danials schreef:Vragen naar een goedkoper, gelijkwaardig alternatief
Als je met 200 gram voldoende hebt is dat inderdaad goedkoper. Ik moest onlangs een aantal sterke vuilniszakken hebben... ik kon er 100 kopen aan 80 euro, of 10 aan 12 euro... voor mij was die 12 euro goedkoper omdat ik geen 100 stuks nodig heb. Volgens jou had ik die 100 moeten kopen omdat ze per stuk goedkoper waren ?Jack Danials schreef:Da's zoals in de winkel. Er ligt een pak koeken van 3 euro in het schap en daarnaast een pak koeken van 4 euro. In jouw optiek is dus het pak van 3 euro goedkoper. Alleen blijkt dat er in het pak van 3 euro 200gram te zitten en in het pak van 4 euro zit er 300 gram. Dat is in essentie jouw reactie.