Absoluut.
PostNL moet normaal denk ik de volgende dag terugkomen, maar dat is voor die bezorger lastig (hebben waarschijnlijk al een enorme drukke job) en voor jou.
Zeker dat het pakket niet ergens rond je huis ligt? Bij ons al op een meest onmogelijke plaatsen gevonden!
Onder een boom in de achtertuin, tussen en zelf op (!) mijn mooie planten aan de deur, ergens in de voortuin voor de haag, naast het zwembad, naast het tuinhuis, onder tafel op het terras, in de openingen op kolen of gasflessen voor de barbecue te bewaren, achteraan in ons bosje, tot zelf op de (glazen!!) achterdeur geplakt met ductape!
Hilarisch eigenlijk…
Als PostNL geweest is, is het hier altijd een zoektocht met de kindjes. Ik weet dat hij het nooit terug meeneemt of aan de buren geeft.
Dat maakt stiekem misschien wel leuk
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
… liever dat misschien dan nog een dag wachten.
Af en toe laat hij dan wel een briefje achter met "votre coulis est…"
Maar hij weet wel dat we het vinden
Ik vraag het enkel omdat hij een streep zette. Misschien dat bij ons met het geval van GLS het systeem weet wanneer de handtekening niet klopt (streep of kruisje, vandaar valse handtekening), maar als iemand echt je pakket wil stelen, probeert hij toch een ietwat echt-lijkende handtekening na te bootsen, zou ik denken…
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)