Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

s5zone schreef:Na veel opzoekwerk tussen de verschillende modellen en het overtuigen van de vriendin, de xiaomi mi vacuum cleaner besteld. Vorige week toegekomen, al enkele malen laten zijn werk doen en tot nu toe zeer tevreden van:
Gewoon uit intresse , heeft dit toestel CE markeringen op doos en toestel zelf ?
Via welk laten komen ?
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Nee, enkel CCC. Dit toestel wordt enkel gemaakt voor de chinese markt en kan je dus enkel importeren via een tussenpersoon. Zelf heb ik deze winkel gebruikt, aangeraden door blowk. Je kan hem ook bestellen via andere sites (lees comments op review)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zaterdag mij ook nog ns laten gaan met de aankoop van een Lego Technic 42043 - MERCEDES-BENZ AROCS 3245 set :-)
Net geen 2800 stukjes lego in elkaar geknutseld op +/- 12 uur tijd :-)

Afbeelding

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@krisken

prachtig ding 8)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Inderdaad zeer mooi ! :-)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Durf af en toe wel eens de flagships te kopen. Heb bvb ook de andere Mercedes hier staan (Unimog)

Afbeelding

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Lego maakt toch mooie dingen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Klopt, zeker die kits die ze maken in samenwerking met autobedrijven.
Zoals bvb Mercedes-Benz, Volvo, ...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

krisken schreef:Zaterdag mij ook nog ns laten gaan met de aankoop van een Lego Technic 42043 - MERCEDES-BENZ AROCS 3245 set :-)
Net geen 2800 stukjes lego in elkaar geknutseld op +/- 12 uur tijd :-)

Afbeelding
Die heb ik mezelf met Sinterklaas ook cadeau gedaan. Na meer dan 20 jaar kon ik de verleiding niet weerstaan. Ben er ook een paar avonden mee zoet geweest.
Hoe werkt bij u het hydraulisch systeem? Bij mij gaat het met horten en stoten. Toch knappe koppen die zoiets kunnen bedenken.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Hydrolisch? Pneumatisch bedoel je vermoedelijk?
Dat werkt eigenlijk vrij goed, op één nadeel : van zodra je de kraan naar boven hebt gedaan en je wilt deze naar beneden doen, dan moet je héél héél héél voorzichtig zijn. Een beetje teveel aan het hendeltje en hij gaat in één keer naar beneden. Maar schokkerig is het niet, vrij vlotjes eigenljik. Al moet ik zeggen dat de pneumatische systemen van de Unimog een pak sneller zijn en minder stuwkracht nodig hebben (en blijft ook langer recht staan).

Zit er toch over te denken om de Volvo set eveneens te kopen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

s5zone schreef:Nee, enkel CCC. Dit toestel wordt enkel gemaakt voor de chinese markt en kan je dus enkel importeren via een tussenpersoon. Zelf heb ik deze winkel gebruikt, aangeraden door blowk. Je kan hem ook bestellen via andere sites (lees comments op review)
Dus douanekost erbovenop? en garantie tot aan de voordeur, want terugsturen kost veel te veel. Wel, als je 400€ geeft, dan heb ik graag garantie.

Kan ik dit toestel beneden gebruiken, en dan verplaatsen naar verdiep? Hij gaat niet van de trap vallen?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik had geen douane kosten. Garantie tot aan de deur heb je wel via aliexpress. Je kan dit risico ook beperken door enkel bij een select aantal te kopen. Risico om terug te sturen mits garantie is er altijd, maar ik betaal een 30% van de prijs dat ik hier zou betalen voor een gelijkaardig (maar toch nog steeds minder specs) product. Je kan hem ook kopen binnen europa bij sommige verdelers (had er een gevonden in Duitsland) maar prijs was rond de 500euro, excl. verzending.

Ivm verdiepen, aangezien batterij een 150 minuten meegaat, laat ik deze beneden stofzuigen. Wanneer deze klaar is, verplaats ik deze naar boven en dan doet die daar zijn job. Achteraf terug plaatsen bij dock en heeft hiermee geen problemen.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

satsurfer schreef: ...
Kan ik dit toestel beneden gebruiken, en dan verplaatsen naar verdiep? Hij gaat niet van de trap vallen?
...
Bij Xiaomi kan je goedkoop een rol magnetische strip kopen om het pad te begrenzen.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

en 1 jaar garantie ipv gebruikelijke 2 jaar bij china products :-( Dus rond de 300€ (zonder douane). Een irobot voor 476€. Zijn die slechter?

https://m.aliexpress.com/s/item/3280250 ... y#autostay
spain warehouse, 3 jr garantie. (euhm, id praktijk?)
Gebruikersavatar
williamh
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2012, 19:02
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 2 keer

krisken schreef:Hydrolisch? Pneumatisch bedoel je vermoedelijk?
Dat werkt eigenlijk vrij goed, op één nadeel : van zodra je de kraan naar boven hebt gedaan en je wilt deze naar beneden doen, dan moet je héél héél héél voorzichtig zijn. Een beetje teveel aan het hendeltje en hij gaat in één keer naar beneden. Maar schokkerig is het niet, vrij vlotjes eigenljik. Al moet ik zeggen dat de pneumatische systemen van de Unimog een pak sneller zijn en minder stuwkracht nodig hebben (en blijft ook langer recht staan).

Zit er toch over te denken om de Volvo set eveneens te kopen...
Klopt, kraanarmbediening met hendeltje is inderdaad heel gevoelig. Vraagt wat oefening.
Ben er ook eerst even mee bezig geweest, voor ik doorhad hoe het werkte zodat kraanarm niet naar beneden 'donderde'.
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:en 1 jaar garantie ipv gebruikelijke 2 jaar bij china products :-( Dus rond de 300€ (zonder douane). Een irobot voor 476€. Zijn die slechter?

https://m.aliexpress.com/s/item/3280250 ... y#autostay
spain warehouse, 3 jr garantie. (euhm, id praktijk?)
Puur in specs ligt de xiaomi (zelfs nog iets beter -- op papier) kort bij de roomba 980, welke een 975 euro kost.
Zelf geen idee hoe het zit met die garantie uit Spanje... Uiteindelijk is je factuur nog steeds bij een chinees bedrijf (of heb ik het mis?). Zo vermijdt je wel degelijk douane kosten, aangezien het reeds EU is.
https://www.youtube.com/watch?v=Gs48LtyMuBg -- Ook de app van xiaomi is zeer goed. Twee minpunten: stekker is chinees (bij meeste winkels krijg je adapter erbij) en de app is grotendeels vertaald naar het engels, met zeer gering eens een notificatie in het chinees
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

had begrepen dat hij onlangs een Engelstalige firmware update kreeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:had begrepen dat hij onlangs een Engelstalige firmware update kreeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Klopt. Deze firmware update zorgt ervoor dat zowel de stofzuiger als de app in het engels staan. Bij het eerst uitpakken van de stofzuiger spreekt deze chinees :-) Toch kreeg ik deze week een notificatie in het Chinees, exact wanneer de stofzuiger geprogrammeerd stond. Dus volgens "start cleaning" is niet vertaald. "Finished cleaning" heb je dan weer wel.

De app wordt constant verder ontwikkeld, maar er zitten nog "pijnpunten" in. Het enige wat me nu nog 'stoort' is dat er geen EUW land kan aangeduid worden als locatie. Ik heb dus nu USA als thuis locatie, maar mijn timers zitten met een 6u tijdverschil. Wil je om middernacht automatisch stofzuigen? Zet timer dan om 06:00 (Dit lijkt alleen op iOS, niet op android).
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

zo'n stofzuiger, kan dat overweg met tapijten (dikte tss 0,5 en 1cm)
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Tim H. schreef:zo'n stofzuiger, kan dat overweg met tapijten (dikte tss 0,5 en 1cm)
Redelijk goed. Soms zijn er eens moeilijkheden erop te rijden (verschil tussen recht erop rijden en zijdelings bv). Mijn mat is tussen 0,5cm en 2cm, afhankelijk hoe de haartjes liggen :-) maar al bij al doet deze het goed

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

kies je op aliexpress voor levering vanuit Russia, lukt dit blijkbaar niet om naar BE te verzenden?

Wel grappig. Xiaomi geeft 1 jaar garantie in hun webshop, hun resellers 4 jaar :-o

Wel iets gevonden waarmee je 7% ca$hback zou kunnen krijgen :-D
https://www.cashbackxl.nl/
Cashback regels:
- doe je online aankoop direct na de klik en rond je bestelling (later) nooit telefonisch of via chat af
- zorg dat je browser of apparaat altijd alle cookies accepteert (gebruik een browser zonder Adblockers)
- alleen kortingscodes op onze site werken zeker i.c.m. cashback
- wissel geen punten of waarde/kadobonnen in
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Die cashback ken ik niet. Ga ik eens bekijken. Thx
Ik heb besteld van een andere winkel (prijs fluctueert elke dag een beetje). Daar was verzending alleen rechtstreeks uit China (of gratis via DHL, maar op basis van die reviews op tweakers toch maar std. shipping method), standard shipping method. Binnen de 10 dagen geleverd vanaf bestelling (ook al was het pas 3 dagen na bestelling verzonden). Na het nu een paar weken te hebben, is de sceptische vriendin ook al grote fan :-) :beerchug:
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

krisken schreef:Klopt, zeker die kits die ze maken in samenwerking met autobedrijven.
Zoals bvb Mercedes-Benz, Volvo, ...
Bedoel je deze set? (Volvo EW160E 42053)
Blijkbaar doen er vandaag winkels 10 a 15% korting af.
"ONEup -> 1000/40"
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

s5zone: https://nl.aliexpress.com/item/XIAOMI-R ... 0.0.15lJH4
Deze versturen vanuit DE/SPanje/....dus zeker geen customs....

wel 1 jaar garantie minder, maar garantie is daar.:..."we sturen het op, met link naar video om te herstellen. Als je niet weet wat het probleem is? " :-o

Ik ben overtuigd van het toestel, maar niet van de aftersales. :eek:

deze kost 399 € (en heb dan nog 8% korting op deze prijs of 3 jaar echte garantie via mijn visa)
https://www.krefel.be/nl/klein_elektro/ ... deaufolder
s5zone
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 okt 2016, 10:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:wel 1 jaar garantie minder, maar garantie is daar.:..."we sturen het op, met link naar video om te herstellen. Als je niet weet wat het probleem is? " :-o

Ik ben overtuigd van het toestel
Ik kan je geen ongelijk geven. Ik heb deels een gok genomen... Een pak minder betaald maar geen idee wat met aftersales. Fingers crossed dat alles goed blijft werken. Langs de andere kant, heb je wel reviews op aliexpress dat verkoper nieuwe delen/stofzuiger opstuurde bij problemen.

Ik hoop dat ik je toch heb kunnen helpen met je vragen :-) Laat iets weten als je een robotstofzuiger koopt, ben wel benieuwd nu :wink:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Zodat ik geen aparte vaste PC meer moet houden voor af en toe dat spelletje te spelen:
Afbeelding

Na verschillende reviews en deze unboxing post op egpu.io wil ik het toch wel eens proberen. Zal eerst eens testen met mijn huidige GTX 970, als dat OK is doe ik nog wel een upgrade naar een GTX1060.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Straf, daar had ik voordat ik m'n A4-SFX gekocht heb ook naar gekeken... Ga je hem gebruiken onder Windows?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ja, voornamelijk Windows/Bootcamp ... MacOS .. misschien ... :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Native ondersteuning voor externe GPU's via Thunderbolt 3 staat normaal 'Spring 2018' op de planning dacht voor uitrol in macOS High Sierra.
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 mar 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

Zorba schreef:LG OLED 55B6V

Waaaaauw wat een kleuren!
Ben zelf net overstag gegaan voor een 65E6V na drie maanden wikken en wegen.. Wou toch nog kunnen genieten van wat 3D 8)

Heb wel wat moeite gehad met de zwartwaarden juist te regelen voor mijn HTPC (er was veel black crush, TE zwart dus, details gingen verloren) maar sinds gisterenavond is het gelukt om vanaf waarde 16 in de 16-235 colorspace grijswaarden te onderscheiden (kwestie van spelen met full en limited color spaces op htpc en tv.. Maar denk wel dat ik wat scherpte verloren ben ergens door de intel-driver settings te resetten op de HTPC en iets niet correct heb gezet.. Is nog niet perfect op dat vlak).

Ik kom van een Pioneer KRP-500A plasma die ook prima afgesteld staat, dus de lat lag wel erg hoog en OLED-technologie was de enige echte mogelijke opvolger. Bij de Kuro plasma was zwart ook al heel donker maar in een verduisterde ruimte zag je toch nog een heel lichte grijze gloed bij zwart scherm. Natuurlijk nog altijd zwarter dan een (LED) LCD). Nu is zwart effectief zwart. Kleuren zijn heel goed en heb ze ook weer naturel kunnen afstemmen, maar eerlijk gezegd, de 8 jaar oude plasma kan er zeker nog aan tippen kwa scherpte en kleurweergave van non-4K beeldmateriaal.

Telenet Digicorder toch wel op 720p moeten zetten want de LG kan niet zo goed overweg met deinterlacing van een 1080i signaal, 720p is dan een tikkeltje scherper. Maar dan nog is het beeld niet zo super (mankeert scherpte, wat normaal is als je een beeld 3x uitvergroot op een 4K-paneel). Daar is een (full) HD-beeldscherm veel beter voor (zeker vergeleken met de Kuro). Hopelijk zijn de nieuwe Telenet 4K decoders beter, maar denk dat het nog lang wachten is op 4K-uitzendingen bij ons via de kabel, (zelfs 1080i/p)?

3D is echt wel goed. De sweetspot (zonder ghosting/crosstalk) is wel heel erg nauw, een beetje te veel van afwijken en je krijgt crosstalk in de hoeken. dus bv. met 5 ervoor zitten zal voor 1 persoon perfect zijn, voor 2 mensen goed en voor 2 veel minder goed.. Maar gelukkig geen gedoe met flikkerende brilletjes en batterijtjes.

Al bij al wel tevreden! Lekker groot formaat, fijn om naar te kijken.. maar de overgang van 720p LCD naar 1080p plasma had toch meer impact bij mij dan de overgang 1080p plasma naar 4k OLED.. Ben echt verwend geweest met de Pioneer, vrees ik :-D
Moet nu wel een deftige 4K-bron hebben om er optimaal van te kunnen genieten.. Dus UHD bluray player en/of Netflix abo en/of een spelconsole om 4K films en series op te kijken (liefst dus ook HDR10 en Dolby Vision compatible). We zien wel.


Ahja, en de A4-SFXv2 kickstarter is doorgegaan. Bedankt Selder, heb me ook zo een case besteld ;-) Wel nog wachten tot januari ofzo..
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

TimoLimo schreef:[...]
Ahja, en de A4-SFXv2 kickstarter is doorgegaan. Bedankt Selder, heb me ook zo een case besteld ;-) Wel nog wachten tot januari ofzo..
Yep, hier ook :) Nog lang wachten tot Januari inderdaad :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

En dit weekend heb ik mezelf maar de Lego Technic 42030 cadeau gedaan. En nu stoppen we voor een paar maandjes :-)
Leuk beestje alleen kan ik er nog niet veel mee doen. Batterijen zitten er in en behalve wat piepen doet het niks. Volgens diverse fora wilt dit zeggen dat de batterijen niet meer goed geladen zijn. Morgen eens achter andere gaan dus :)

1600 stukjes lego ... duurde ook wel even :)

Afbeelding

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ferm machien :)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Zandfilter voor de regenput en tickets voor Ed Sheeran volgend jaar.

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Setje Dali Fazon Sat speakers om wat te experimenteren met Roon.

Afbeelding
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

3de hands maar toch leuk om mee te kloten :D

Afbeelding
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

De LG 34UM58-P, bij krefel aan 299... eerste indruk: zalig scherm
en ik heb nu ook zin om ff plex op te zetten en te genieten van 21:9 bij mijn films :)

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tweedehands Lumia 950 (aangezien je ze niet meer nieuw kan kopen) na korte tussenpauze met een 930 waarvan een microfoon defect was.
lumia-950.jpg
Ik blijf fan van Windows 10 Mobile 8)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Modbreak:
Ik heb de discussie over de toekomst van Windows Phone afgesplitst naar een eigen topic: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=82&t=50442
x
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Omdat de mediapc het soms lastig heeft, en Sony zijn youtube & netflix verschrikkelijk instabiel is, een Xiaomi Mi Box 3 aangeschaft.

Nog niet super veel tijd gehad om te klooien, maar eerste indruk is positief. Lekker snel & zeer compact!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”