Ge kunt niet meer over uw bundel gaan. Is de data op? Dan is het op.
Ge kan 1x per 12 maanden een gratis upgrade doen naar een verhoogde wigo en daarna beslissen om evt dat permanent te doen of niet.
Ge kunt ook per 2gb een sms instellen dat ge krijgt zodra iemand over een bepaalde drempel gaat. Zo weet ge meteen dat die persoon eraan zit en dan kunt ge die tot het einde van de aanrekening pauzeren (geen data verbruik meer mogelijk) OF zodra gij of een andere beheerder dat nummer unpaused.
Ik weet niet in hoeverre de telenet website al is aangepast aan de nieuwe formule, maar er wordt nog steeds melding gemaakt van 0.06€ per MB buiten de bundel. Dus ik denk dat je de bovengrens wel nog kan overschrijden.
Wat verbeterd is aan de nieuwe wigo, is dat nu iedereen uit dezelfde pot data gebruikt, en dat er dus pas extra kosten worden gemaakt als de hele pot op is; en verder dat je allerlei waarschuwingen kan instellen om te voorkomen dat je buiten je bundel gaat.
Beter was het inderdaad geweest als je per gezinslid zou kunnen instellen hoeveel elk mag verbruiken, dan heb je er helemaal geen omkijken meer naar. Ik vind het een gemiste kans om het enkel in het business abo te implementeren. Nu moet je het in de gaten houden, zeker met tieners in huis.