BertG3 schreef:
Nog zoiets: heb je altijd contact met iemand via iMessage of FaceTime en schakelt die over naar WP of Android heb je ook een probleem. .
welk probleem?
zolang de andere kant z'n nummer behoudt verandert er niets
dan ziet ge in iMessage ineens de kleurtjes veranderen (blauw = iMessage en groen zijn sms'en)
waarom zou multi sms niet kunnen met ios? ik kan via m'n laptop een sms naar zoveel mensen sturen als ik wil of doorsturen.
iceke heeft blijkbaar problemen met veiligheid
stel u ne keer voor dat ik gewoon door op ok te duwen, op een bestaand toestel, volledige toegang zou krijgen, op een nieuw toestel, tot al uw privé- en betaalgegevens.
ice heeft toch geknoeid bij z'n iPhone
eerst vergeet 'm findmyphone af te zetten, opnieuw veiligheid
dan vergeet 'm zijn icloudwachtwoord en is 'm boos, als er betaalgegevens op staan zal 'm toch blij zijn dat z'n kaart ni zo makkelijk geplunderd kan worden
dan vergeet 'm dat iTunes regelmatig backups vd iPhone maakt, het gros ook in de cloud staat en zo'n toestellen resetten vergt echt geen 25 paswoorden.
ff getest en binnen de 30 seconden zou ik de mijne kunnen resetten tot gelijk 'm uit de doos kwam, (zal ni langer als een half uurtje duren. )
ge moogt voor of tegen zijn maar als ge kritiek uit moet ge niet uit uw nek lullen