OEF! Geen 2017 model dus, anders moest ik m'n 2016 model ook upgradenbutskristof schreef:[...]
MacBook Pro 15" 2016 met touch bar
[...]
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
OEF! Geen 2017 model dus, anders moest ik m'n 2016 model ook upgradenbutskristof schreef:[...]
MacBook Pro 15" 2016 met touch bar
[...]
HAHA! Check m'n latere post, heb een 2017 model aangeboden gekregenselder schreef:OEF! Geen 2017 model dus, anders moest ik m'n 2016 model ook upgradenbutskristof schreef:[...]
MacBook Pro 15" 2016 met touch bar
[...]
Heb ook een mid2012. Dus als de batterij niet meer super is en je wil die vervangen, bieden ze je bij de store een vervangtoestel aan? Moet ik proberenbutskristof schreef:Switch, maar het is een wereldwijde policy voor Mid 2012 en Early 2013 15" toestellen.
Apple Store zou ik normaal zelfs onmiddellijk kunnen buiten lopen met een nieuw toestel, via Switch was het wel 7-10 werkdagen. Al bij al met de feestdagen van hemelvaart en Pinksteren is het al bijna drie weken maar dus wel al twee keer gebumpt naar een nieuwer model. Toen ik de repair startte bestond het 2017 zelfs nog niet.
Nee, dat helaas nog niet. Valt daar iets aan te doen?butskristof schreef:Correct. Wel enkel voor 15" Retina.
Tot half september is er geen voorraad en je krijgt de keuze tussen wachten tot dan en de herstelling gratis krijgen of nu een 'functioneel equivalent' toestel ter vervanging (aan de herstelprijs).
Enkel mogelijk als de batterij 'consumed' of 'failed' is. Krijg je de 'replace battery' of 'service battery' melding onder het batterij-icoontje?
Health Information:
Cycle Count: 77
Condition: Normal
Battery Installed: Yes
Amperage (mA): -113
Voltage (mV): 12397
Wow, indeed : . Had er al mijn zoontje van 7 proberen voor warm te maken, maar hij is er precies nog wat te klein voor. Anders wordt het een cadeau voor papa waar hij mee kan helpenselder schreef:dat kreng is HUUUUGE
Das rustig gereden!Tomsworld schreef:JaDafke schreef:Tof tof!! Eerste moto?264 km ondertussen in de eerste 36 uur en ben nog altijd even happy.
Ja het was nog al warm idd dit weekend en gewoon wat korte toertjes om het gewoon te worden. Woon werk occasioneel. Voor de rest weekend / vakantie 's avondsDafke schreef:Das rustig gereden!Tomsworld schreef:JaDafke schreef:Tof tof!! Eerste moto?264 km ondertussen in de eerste 36 uur en ben nog altijd even happy.
Tof bakske voor eerste motogelukkig al met wat veiligheidsvoorzieningen zoals abs! [emoji106]
Van plan woon werk ook te doen?
En bij deze temperaturen werkt de airco op moto's niet zo goed
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb ook wel es gekeken naar die Roon. Luister momenteel met Squeezboxen....seagull schreef:Nog een beetje experimenteren met Roon (2 maanden gratis trial) en een 2de RPi 3 (powered by RoPieee) met Allo Boss DAC + Volt amp.
Ik vraag soms mij af of zo'n stofzuiger efficiënt z'n rondje doet op je vloer.s5zone schreef:Na veel opzoekwerk tussen de verschillende modellen en het overtuigen van de vriendin, de xiaomi mi vacuum cleaner besteld. Vorige week toegekomen, al enkele malen laten zijn werk doen en tot nu toe zeer tevreden van:
Doet willekeurig zijn ritjes, maar volgt vaak wel randen en hoeken. Na 2 of 3 beurten is zo goed als zeker alles wel eens gepasseerd.Ik vraag soms mij af of zo'n stofzuiger efficiënt z'n rondje doet op je vloer.
Steeds hetzelfde tracé volgen, niet steeds de hoekjes meenemen ...al is het natuurlijk van belang hoe complex ieders thuissituatie is vb stoelen, kasten bijna in de hoek ...
Ja hoor, deze stofzuiger maakt een map van je huis via lidar. Hij gaat eerst alle randen af (tot een max. +-12m2, dan snijdt hij een zone in stukken) en doet dan daarna het midden oppervlak in mooie lijnen. Wat er elke keer weer in het stofbakje zit, ook al is het visueel proper, blijft me verbazen. Ik en mijn vriendin zijn allergisch aan huisstofmijt en pollen. Aangezien deze ook met een HEPA-filter komt, is het voor ons alvast een pak aangenamer. Ook kan je exact zien op je smartphone / tablet waar hij exact gestofzuigd heeft en kan je zo evt. moeilijk bereikbare plekken toegankelijker maken.lacer schreef: Ik vraag soms mij af of zo'n stofzuiger efficiënt z'n rondje doet op je vloer.
Steeds hetzelfde tracé volgen, niet steeds de hoekjes meenemen ...al is het natuurlijk van belang hoe complex ieders thuissituatie is vb stoelen, kasten bijna in de hoek ...
Wanneer je bestelt bij Kiwi electronics in Nederland heb je deze meestal de dag daarop al.seagull schreef:Ik ben nog op mijn RPi 3 aan't wachten.
The Pi Hut verstuurt alleen met Royal Mail.
Volgende keer in België bestellen.
Dat gebeurt wel vaker: https://www.google.be/search?q=robot+va ... 60&bih=560KRL100 schreef: Kleine anecdote: vrienden van ons hadden een puppy in huis gehaald. Op een dag had dat beestje (terwijl zij werken waren) diarree gehad, midden in de living. En de poetsrobot stond geprogrammeerd, dat ding heeft een halve namiddag over en weer zitten crossen, en alles goed, euhm, uitgesmeerd...
SOS Solutions in NL heeft een mooi aanbod, inclusief massa's behuizingen en add-ons (DAC, ...)seagull schreef:Ik ben nog op mijn RPi 3 aan't wachten.
The Pi Hut verstuurt alleen met Royal Mail.
Volgende keer in België bestellen.