OEF! Geen 2017 model dus, anders moest ik m'n 2016 model ook upgradenbutskristof schreef:[...]
MacBook Pro 15" 2016 met touch bar
[...]
Ik heb nieuw speelgoed!
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
HAHA! Check m'n latere post, heb een 2017 model aangeboden gekregen .selder schreef:OEF! Geen 2017 model dus, anders moest ik m'n 2016 model ook upgradenbutskristof schreef:[...]
MacBook Pro 15" 2016 met touch bar
[...]
- selder
- Moderator
Damnit!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Nog een beetje experimenteren met Roon (2 maanden gratis trial) en een 2de RPi 3 (powered by RoPieee) met Allo Boss DAC + Volt amp.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Speelgoed is het niet echt, maar na een paar jaar pauze opnieuw de DGH lessen gevolgd en geslaagd. Nu enkel nog de stage tot een goed eind brengen en zowel ik als mijn vriendin kunnen terug de ambulance op
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Heb ook een mid2012. Dus als de batterij niet meer super is en je wil die vervangen, bieden ze je bij de store een vervangtoestel aan? Moet ik proberenbutskristof schreef:Switch, maar het is een wereldwijde policy voor Mid 2012 en Early 2013 15" toestellen.
Apple Store zou ik normaal zelfs onmiddellijk kunnen buiten lopen met een nieuw toestel, via Switch was het wel 7-10 werkdagen. Al bij al met de feestdagen van hemelvaart en Pinksteren is het al bijna drie weken maar dus wel al twee keer gebumpt naar een nieuwer model. Toen ik de repair startte bestond het 2017 zelfs nog niet .
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Correct. Wel enkel voor 15" Retina.
Tot half september is er geen voorraad en je krijgt de keuze tussen wachten tot dan en de herstelling gratis krijgen of nu een 'functioneel equivalent' toestel ter vervanging (aan de herstelprijs).
Enkel mogelijk als de batterij 'consumed' of 'failed' is. Krijg je de 'replace battery' of 'service battery' melding onder het batterij-icoontje?
Tot half september is er geen voorraad en je krijgt de keuze tussen wachten tot dan en de herstelling gratis krijgen of nu een 'functioneel equivalent' toestel ter vervanging (aan de herstelprijs).
Enkel mogelijk als de batterij 'consumed' of 'failed' is. Krijg je de 'replace battery' of 'service battery' melding onder het batterij-icoontje?
-
- Elite Poster
Nee, dat helaas nog niet. Valt daar iets aan te doen?butskristof schreef:Correct. Wel enkel voor 15" Retina.
Health Information:
Cycle Count: 77
Condition: Normal
Battery Installed: Yes
Amperage (mA): -113
Voltage (mV): 12397
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Cycle count 77? Altijd aan de lader gebruikt? Dan is het spaarzaam zijn met de batterij in dit geval een nadeel vrees ik.
Consumed is na 1000 cycli dacht ik, failed kan in principe altijd optreden. Als je de melding niet krijgt is de kans wel kleiner.
Voor een batterijvervanging gaat door een test van Apple die heel je systeem controleert, inclusief de status van de batterij. En die geeft dan 'passed', 'consumed' of 'failed' weer.
Mede door de supplyproblemen worden er momenteel enkel vervangingen gedaan voor batterijen die consumed, failed of opgezwollen zijn. Je kan altijd proberen natuurlijk maar de kans is wel kleiner dat het met een batterij die nog in orde is wordt toegestaan. Je kan altijd proberen natuurlijk.
De mijne had op zich niet zo'n hoge cycle count, maar maakte wel onder 20% constant sprongen in het weergegeven percentage en failde dus in de test. (En gaf ook de 'service battery' melding.) Ook wel de laatste pakweg drie jaar praktisch altijd aan de lader gebruikt, ik weet niet hoeveel invloed dat heeft gehad.
In de Store in Brussel gaat het trouwens het snelst, daar kan je in principe buiten gaan met een nieuw toestel. Via een AASP duurt het minstens 7-10 werkdagen. Ik heb mijn repair 22 mei gestart en hij komt hopelijk morgen aan.
Consumed is na 1000 cycli dacht ik, failed kan in principe altijd optreden. Als je de melding niet krijgt is de kans wel kleiner.
Voor een batterijvervanging gaat door een test van Apple die heel je systeem controleert, inclusief de status van de batterij. En die geeft dan 'passed', 'consumed' of 'failed' weer.
Mede door de supplyproblemen worden er momenteel enkel vervangingen gedaan voor batterijen die consumed, failed of opgezwollen zijn. Je kan altijd proberen natuurlijk maar de kans is wel kleiner dat het met een batterij die nog in orde is wordt toegestaan. Je kan altijd proberen natuurlijk.
De mijne had op zich niet zo'n hoge cycle count, maar maakte wel onder 20% constant sprongen in het weergegeven percentage en failde dus in de test. (En gaf ook de 'service battery' melding.) Ook wel de laatste pakweg drie jaar praktisch altijd aan de lader gebruikt, ik weet niet hoeveel invloed dat heeft gehad.
In de Store in Brussel gaat het trouwens het snelst, daar kan je in principe buiten gaan met een nieuw toestel. Via een AASP duurt het minstens 7-10 werkdagen. Ik heb mijn repair 22 mei gestart en hij komt hopelijk morgen aan.
-
- Elite Poster
Ok we gaan eens beginnen met hem eens op batterijstroom te gebruiken . Thx voor de tip
- selder
- Moderator
Ben nog aan het twijfelen, maar ga die toch niet halen denk ik, dat kreng is HUUUUGE
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 61 keer
Mijne Lego Saturn V is hier gisteren ook toegekomen (backorder)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Wow, indeed : . Had er al mijn zoontje van 7 proberen voor warm te maken, maar hij is er precies nog wat te klein voor. Anders wordt het een cadeau voor papa waar hij mee kan helpen .selder schreef:dat kreng is HUUUUGE
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 61 keer
Ik heb toch op de Lego shop besteld. Inderdaad met voorraadmelding en dus in backorder. Dikke week later was de doos er dan... Maar nu blijkt dat ook niet meer te lukken... Regelmatig eens opnieuw gaan kijken zeker....
Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Das rustig gereden!Tomsworld schreef:Ja 264 km ondertussen in de eerste 36 uur en ben nog altijd even happy.Dafke schreef:Tof tof!! Eerste moto?
Tof bakske voor eerste moto gelukkig al met wat veiligheidsvoorzieningen zoals abs! [emoji106]
Van plan woon werk ook te doen?
En bij deze temperaturen werkt de airco op moto's niet zo goed
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ja het was nog al warm idd dit weekend en gewoon wat korte toertjes om het gewoon te worden. Woon werk occasioneel. Voor de rest weekend / vakantie 's avonds .Dafke schreef:Das rustig gereden!Tomsworld schreef:Ja 264 km ondertussen in de eerste 36 uur en ben nog altijd even happy.Dafke schreef:Tof tof!! Eerste moto?
Tof bakske voor eerste moto gelukkig al met wat veiligheidsvoorzieningen zoals abs! [emoji106]
Van plan woon werk ook te doen?
En bij deze temperaturen werkt de airco op moto's niet zo goed
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 14 keer
Heb ook wel es gekeken naar die Roon. Luister momenteel met Squeezboxen....seagull schreef:Nog een beetje experimenteren met Roon (2 maanden gratis trial) en een 2de RPi 3 (powered by RoPieee) met Allo Boss DAC + Volt amp.
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik ben nog op mijn RPi 3 aan't wachten.
The Pi Hut verstuurt alleen met Royal Mail.
Volgende keer in België bestellen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Prachtige kleuren vraagje, wat voor een tv toestel had je voordien ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Na veel opzoekwerk tussen de verschillende modellen en het overtuigen van de vriendin, de xiaomi mi vacuum cleaner besteld. Vorige week toegekomen, al enkele malen laten zijn werk doen en tot nu toe zeer tevreden van:
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik vraag soms mij af of zo'n stofzuiger efficiënt z'n rondje doet op je vloer.s5zone schreef:Na veel opzoekwerk tussen de verschillende modellen en het overtuigen van de vriendin, de xiaomi mi vacuum cleaner besteld. Vorige week toegekomen, al enkele malen laten zijn werk doen en tot nu toe zeer tevreden van:
Steeds hetzelfde tracé volgen, niet steeds de hoekjes meenemen ...al is het natuurlijk van belang hoe complex ieders thuissituatie is vb stoelen, kasten bijna in de hoek ...
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Doet willekeurig zijn ritjes, maar volgt vaak wel randen en hoeken. Na 2 of 3 beurten is zo goed als zeker alles wel eens gepasseerd.Ik vraag soms mij af of zo'n stofzuiger efficiënt z'n rondje doet op je vloer.
Steeds hetzelfde tracé volgen, niet steeds de hoekjes meenemen ...al is het natuurlijk van belang hoe complex ieders thuissituatie is vb stoelen, kasten bijna in de hoek ...
Kleine anecdote: vrienden van ons hadden een puppy in huis gehaald. Op een dag had dat beestje (terwijl zij werken waren) diarree gehad, midden in de living. En de poetsrobot stond geprogrammeerd, dat ding heeft een halve namiddag over en weer zitten crossen, en alles goed, euhm, uitgesmeerd...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Eigenlijk is dit geen stofzuiger maar een veegrobot. Ik heb er eentje uit den aldi en dat ding doet de vloer in de inkom en keuken.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Ja hoor, deze stofzuiger maakt een map van je huis via lidar. Hij gaat eerst alle randen af (tot een max. +-12m2, dan snijdt hij een zone in stukken) en doet dan daarna het midden oppervlak in mooie lijnen. Wat er elke keer weer in het stofbakje zit, ook al is het visueel proper, blijft me verbazen. Ik en mijn vriendin zijn allergisch aan huisstofmijt en pollen. Aangezien deze ook met een HEPA-filter komt, is het voor ons alvast een pak aangenamer. Ook kan je exact zien op je smartphone / tablet waar hij exact gestofzuigd heeft en kan je zo evt. moeilijk bereikbare plekken toegankelijker maken.lacer schreef: Ik vraag soms mij af of zo'n stofzuiger efficiënt z'n rondje doet op je vloer.
Zoals ik zei heb ik me op veel reviews gebaseerd (met deze als doorslaggevend). Zelf heb ik hem kunnen kopen voor 294 euro.
*edit: url link
*edit 2: screenshot
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Wanneer je bestelt bij Kiwi electronics in Nederland heb je deze meestal de dag daarop al.seagull schreef:Ik ben nog op mijn RPi 3 aan't wachten.
Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat gebeurt wel vaker: https://www.google.be/search?q=robot+va ... 60&bih=560KRL100 schreef: Kleine anecdote: vrienden van ons hadden een puppy in huis gehaald. Op een dag had dat beestje (terwijl zij werken waren) diarree gehad, midden in de living. En de poetsrobot stond geprogrammeerd, dat ding heeft een halve namiddag over en weer zitten crossen, en alles goed, euhm, uitgesmeerd...
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
SOS Solutions in NL heeft een mooi aanbod, inclusief massa's behuizingen en add-ons (DAC, ...)seagull schreef:Ik ben nog op mijn RPi 3 aan't wachten.
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb het gezien. Maar hij is deze namiddag toegekomen.
De volgende komt van bij de buren.
De volgende komt van bij de buren.