Totaal verschillende gegevens hoor

een whois van geekdsl.be helpt alvastmeon schreef: Gokje ... aan de fanatieke verdediging en kennis van eigenschappen die niet vermeld staan op de website te oordelen gok ik dat wmostrey iemand van RealROOT is ... die reageert op de opmerkingen hier!
waarom is ulle download speed maar 310? normaal is het toch rond de 420?digitalboy schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2464 kbit/s or 308 kbyte/s
- Upload speed : 417 kbit/s or 52 kbyte/s
Wed Apr 13 2005 at 11:51:54 UTC+0200
Belgacom had met 3.3 Lijnsync nog een afknijping op 3 Mbps bij de BAS...GeekDSL doet 3.3 lijnsync zonder extra afknijpingalfadude schreef:Hoe kunt ge met ne Sync van 3.3Mbit aan 420Kb komen??
Okay theoretisch wel maar ge hebt nog overhead ook.
Allez dat dacht ik toch.
In elk geval trekt usenetserver mijn lijn ook naar 310KB/s.
Dus dat is volgens mij de max tot realdsl andere lijnprofielen gaat gebruiken.
Als den uitleg ni klopt dan verbetert ge hem maar.
waarom blijkt nu dantoch da iedereen maar rond de 300 haalt?5. Zijn de opgegeven sneleheden 3.3Mbs en 512kbs richtwaarden of gegarandeerde snelheden?
RealDSL heeft een 4mbit sync mogelijkheid maar heeft hiervoor nog geen lijnprofiel. We gebruiken nu een 3.3mbit sync voor down en 512kbit up. De effectief garantie die je hierop krijgt is een pak lager. Maar praktijk toont aan dat we effectief die snelheden altijd halen. Bij ons halen de GeekDSL'ers effectief 420kb/s op een 3.3 mbit profiel. Wij bieden effectief die backbone aan.
steam geeft de speed aan in Kbyte en Mbyte.DodiDoing schreef:Jamma, da's 1 Mbit per seconde die Steam, jouw vorige screenshot sprak over 700 KBYTES per seconde download....
Totaal verschillende gegevens hoor
I don't know.Genghis schreef:
waarom blijkt nu dantoch da iedereen maar rond de 300 haalt?
en terecht als ge het mij vraagt, tis alsof ge op de markt ne kilo appelen koopt, thuiskomt, en merkt da ge maar 600gr hebt gekregen.alfadude schreef:I don't know.Genghis schreef:
Ik ben met 310 tevreden.
Tis wel dat ze die download ni op hun site hadden moeten zetten(Wauw 3 werkwoorden achtereen) . Daar gaat nog veel volk over zeveren.
waarom ging dat dan tevoor wel? waarom zette ze het dan in hunne FAQ? gij hebt een bekke nagedacht percies? kmerk het alBuster schreef:als ge nu zelf een beetje nadenkt dan weet ge toch ook da ge nooit 420kb/s gaat halen met ne 3.3mbit sync.
Zeg, over diene kilo appelen ... als ge da eens doet met een kilo zeeuwse mosselen komt ge ongeveer tot die bevinding zenne.Genghis schreef:en terecht als ge het mij vraagt, tis alsof ge op de markt ne kilo appelen koopt, thuiskomt, en merkt da ge maar 600gr hebt gekregen.alfadude schreef:I don't know.Genghis schreef:
Ik ben met 310 tevreden.
Tis wel dat ze die download ni op hun site hadden moeten zetten(Wauw 3 werkwoorden achtereen) . Daar gaat nog veel volk over zeveren.
grappig da de mensen op hun kanaal (klanten) daar geen klagen over hebbe, in tegendeel, als ge erover begint dan worden ze kwaad
[edit] tis ni officieel hun kanaal ma kom, kheb het over de klanten da daar ziten [/edit]
Moet gij mij eens ene dsl isp zeggen waar ge 420kb/s gaat halen op nen 3.3mbit syncwaarom ging dat dan tevoor wel? waarom zette ze het dan in hunne FAQ? gij hebt een bekke nagedacht percies? kmerk het al
kraad u aan om hunne FAQ nog is te lezen dan, vermits zij beloven van 420 in de praktijk te kunne leveren.Buster schreef:Moet gij mij eens ene dsl isp zeggen waar ge 420kb/s gaat halen op nen 3.3mbit syncwaarom ging dat dan tevoor wel? waarom zette ze het dan in hunne FAQ? gij hebt een bekke nagedacht percies? kmerk het al
Dat is wat verschillende users al gedaan hebben, en hun snelheid is rond de 300KB/sec "stabiel" vanaf belnet (denk wel da belnet een zogenaamd stabiele servers is hé). En da is al zo sinds gisteren. Een langere periode zulde ni kunne bekijken, want het overgrote deel van hun klanten heeft pas sinds gisteren hun sync.Brinta schreef:Kunnen er misschien een aantal bestaande gebruikers eens een flinke file downloaden van een stabiele server en kijken hoe hun download in snelheid fluctueert?
kan goe zijn, ma er is nog altij geen verklaring van hun staff uit over waarom het ineens maar 300KB is ipv 420... dus ik gok nog altijd op overbelasting ofzo? dunno... ma als da nu al het geval zou zijn, dan denkik da ze goe op weg zijn richting A2F...Anonymous schreef:Genghis: 310 is nog altijd sneller dan de 200 kb/sec dat ik bij A2F haalde
Als je de FAQ grondig leest dan staat daar 420 kb/s... en niet 420 KB/s, wat mij doet geloven dat men het over de upload heeft (welke maximaal 512 Kb/s kan zijn), en een rendement heeft van meer dan 80% wat redelijk goed is voor ADSL.Genghis schreef:waarom het ineens maar 300KB is ipv 420
300 KB/s is inderdaad gene vette, ik haal vlot 360 KB/s op mijn 3.3 (EDPNet) en da's toch een efficientie van een 85%.Sand schreef:mja ik vind 310-320 down ni slecht... maar... ik dacht met een 3.3 -verbinding dat je dan reeël wel zo een 360 zou kunnen halen... dus het lijkt precies een beetje op overbelasting, , terwijl er maar een paar gebruikers zijn... dat is wat vreemd is.
Da klopt. Das wel exbtw dus 121 inclbtwAnonymous schreef:Op da aanvraag formulier staat een eenmalig bedrag van €100 te betalen. klopt da? Vind da redelijk veel om adsl te activeren
Ik snap het ook niet. Eerst allemaal zagen dat ze super snel kunnen downloaden enzo snel aan hun limieten komen en nu klagen dat ze maar 3.3Mbit hebben.alfadude schreef:Idd, andere mensen waarschijnlijk.
Of een slecht korte termijn geheugen.