cadsite schreef:Het probleem is dat je niet kan zeggen dat "alle media fake nieuws brengen" en tegelijkertijd je gelijk proberen te halen via diezelfde "fake media". Echt geloofwaardig komt dat niet over.
Nu, het gezwets over Zweden, hier heeft de media toch een serieuze uitschuiver gemaakt als je het mij vraagt.
De uitspraak van de alwetende was op zijn zachtst gezegd 'eigenaardig', maar wat er van gemaakt werd was ook verre van correct. Van een pers verwacht ik toch betere berichtgeving dan dat.
En je doet het opnieuw; waar heb ik gepost dat alle media fake nieuws zijn? En ik heb ook niet gezegd dat ze nooit iets posten over wat er gebeurt.
Ik zal het nog eens zeggen; vele media hier zijn gewoon niet neutraal, ze draaien vaak de woorden om, ze tonen de beelden die ze willen tonen en knippen er andere uit, ik heb het zelf meegemaakt en gezien, ze verzwijgen enorm vele zaken ook.
Diene Theo; wat de media nauwelijks tot niet poste; dat diene kerel een drugsdealer is en zich verzette tegen de politie.
Als je u niet verzet e dan komde ook al diene andere zever niet tegen. Ook dat verhaaltje van dat die zou verkracht zijn geweest word al geruime tijd in de franse kranten in twijfel getrokken.
Gaan zeggen dat Trump het over een aanslag had in Zweden terwijl je het filmpje kan zien en waarbij die dat nergens heeft gezegd.
Aantal weken geleden een moslimzoon van een dacht ik politieker die Amerika niet binnen mocht; verontwaardiging tot en met maar wat zette de media er niet bij? Dat de man samen met een maat van hem betrapt is geweest op cocaine handel. Oeps. Nochthans hebben ze er ooit eens een artikeltje van gepost ze, want het is zo dat men het teweten is gekomen maar de media nu die post dat er liever niet bij.
En zo kan ik blijven doorgaan.
Zeggen dat wat Trump doet een moslimban is terwijl dat dat het ook niet is en wat Trump ook nooit gezegd heeft maar de media en bepaalde anderen alom bekende staan weer te roepen het is een moslimban. Ben het trouwens niet volledig eens met die invoering ervan omdat er een aantal zaken zijn die niet oke zijn.
Die Danira die naar een Vb betoging gaat, samen met hoofddoekdragende moslima's die de Vb'ers kwam provoceren; slechts 1 dronkenlap dan nog had er effe kort op gereageerd en hopla, groot nieuws ze, en ze logen alweer.
Jeanneke; een oud dametje die in Antwerpen woonde ja, die belde altijd naar het programma zwart of wit van Jurgen Verstrepen. Dan opeens hoorden we die niet meer en dan las ik op de VB site dat Jeanneke dood was, een (alweer maar eens) allochtoon had haar handtas gestolen en hard weggerukt waardoor ze was gevallen met dodelijke afloop. Het nieuws heeft dit gewoon doodgezwegen. Ze hebben der met geen woord over gerept.
Jaren geleden op mijn ma haar werk een dame haare zoon ging met 2 andere maten gaan shoppen in Brussel; opeens kwamen er 10 Marokkanen hen omsingelen (zonder reden), ze hebben die 3 in het ziekenhuis geklopt en hun geld en gsm gestolen. Nooit in het nieuws geweest.
Akkoord; je kan niet alles gaan zeggen in 30 minuten nieuwstijd maar dat ze zoiets erg en toch wel ernstigs verzwijgen dat kan er bij mij niet in.