Foute prijszetting Bol of niet?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
M'n broer heeft ook zo iets gelijkaardigs voor gehad.
De kleine lettertjes die niemand las, besliste daar echter anders over... Succes als het lukt.
De kleine lettertjes die niemand las, besliste daar echter anders over... Succes als het lukt.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik denk dat ze in principe wettelijk sterk genoeg staan om terug te vorderen, bij gewone winkels is dat toch zo (alleja, ze kunnen weigeren het mee te geven). Geen idee hoe dat zit met webshops, ooit zo iets op Tweakers zien passeren maar daar weigerden ze te versturen, dat is nu niet het geval precies.
@BertG3
Dat is de zwarte, goed in het oog houden die willen ze misschien ook nog kwijt aan 17 Euro binnenkort![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
@BertG3
Dat is de zwarte, goed in het oog houden die willen ze misschien ook nog kwijt aan 17 Euro binnenkort
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Laatst gewijzigd door MClaeys 18 feb 2017, 08:23, in totaal 1 gewijzigd.
- tomw
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat is de zwarte versie. De blauwe versie is niet meer leverbaar. De blauwe versie heeft precies beter verkocht :dBertG3 schreef:Nu weer voor €129,29
https://www.bol.com/nl/p/sony-mdr-zx770 ... country=BE
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Track & Trace zegt dat bezorger onderweg is, dus 't pakje is ergens in een sorteercentrum toch gescand geweest. Geen kaartje met realtime GPS locatie van de bezorger zoals bij Mondial Relais echter, dus ik weet niet of ik uit m'n bed moet kruipen of niet (geeuw [emoji42]).
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
idd, ich hem da oochRazberry schreef:Nja hier in limburg vant zelfde...FunkStar schreef:Hier in W-vl gaat alles wat trager zo te ziensddt schreef:Jaja de mijne is hier net afgeleverd!!![]()
bestelling bol_com.jpg
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
maar mijne staat wel als onderweg... probleem is dat die arme mens half userbase moet rondrijden precies
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
De mijne staat nu ook sinds 5min op onderwegSplitter schreef:idd, ich hem da oochRazberry schreef:Nja hier in limburg vant zelfde...FunkStar schreef:Hier in W-vl gaat alles wat trager zo te ziensddt schreef:Jaja de mijne is hier net afgeleverd!!![]()
bestelling bol_com.jpg
maar mijne staat wel als onderweg... probleem is dat die arme mens half userbase moet rondrijden precies
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Ocherm dé mins.. en da op ne zoaterdeg...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Hoeveel wagens van PostNL zouden er zo rondrijden in Vlaanderen vandaag (van bol.com)?
Kan toch niet maar 1 zijn. Straks eens kijken hoe mijn delivery man er uitzag en vergelijken met die van jullie. Hehe.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kan toch niet maar 1 zijn. Straks eens kijken hoe mijn delivery man er uitzag en vergelijken met die van jullie. Hehe.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Vandaag ? LOL, denk je dat dat handjevol bestellingen hier zo'n verschil maakt ? Volgens mij worden er dagelijks duizenden BOL bestellingen afgeleverd in Vlaanderen. Heb hier een Postpunt waar de pakjes soms zichtbaar klaarliggen en dat ligt altijd vol met BOL, Coolblue en Zalando bestellingenLaserJet schreef:Hoeveel wagens van PostNL zouden er zo rondrijden in Vlaanderen vandaag (van bol.com)?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Dat zou zeer interessant zijn. Webwinkels zoals Bol en Amazon hebben wel extreem veel producten. Je zou ze allemaal moeten indexeren samen met hun prijs. En dan ze blijven scannen en alarm geven wanneer de prijs zakt met een bepaalde waarde. Dat lijkt mij gene zever om te doen.tomw schreef:Zou dit iets zijn dat vaker voorkomt? Zit er aan te denken om een price scanner scriptje te schrijven ofzo
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Vandaag hebben we geleerd: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het soms toch waar.
Vanaf Amazon merkt dat het een script is gaat ie u eruit kegelen ahv CAPTCHA's. (Ik spreek uit ervaring hier
)
Je kan dan wel via de API nog aan data maar da's rate limited.
Bol weet ik niet.
Je zou niet de eerste zijn.tomw schreef:Zou dit iets zijn dat vaker voorkomt? Zit er aan te denken om een price scanner scriptje te schrijven ofzo
Vanaf Amazon merkt dat het een script is gaat ie u eruit kegelen ahv CAPTCHA's. (Ik spreek uit ervaring hier
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Je kan dan wel via de API nog aan data maar da's rate limited.
Bol weet ik niet.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Net geleverd! Alleen jammer dat mijn vrouw hem onmiddellijk heeft toegeëigend.
- Splitter
- Elite Poster
lol!NickTheGreat schreef:Net geleverd! Alleen jammer dat mijn vrouw hem onmiddellijk heeft toegeëigend.
krijg je dat weer
hier nog steeds aan het wachten (maar moest gisteren ook al langer wachten als de meeste voor de status aangepast werd, dus...)
- Splitter
- Elite Poster
tja, het is en blijft zaterdag en die mensen hebben het misschien nog wat extra druk door acties en die headset e.d.FunkStar schreef:Ik heb hem hier ook net ontvangen (13u07), de postnl man was wel héél gehaast.
heb het ooit ook wel gehad (was toen een vrouw) dat ik idd niet moest aftekenen... was ook voor een bol.com pakje overigens
- Splitter
- Elite Poster
misschien moeten de mods volgende keer als er zo'n thread is gelijk 20 stuks bestellen en dan op UB verkopen aan 1 / UB'er voor 20 euro,
dan kan er nog per headset 3 euro in een UB-BBQ fonds gestoken worden![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mss zou een apart subforum voor "goede deals" ook wel een goed idee zijn (dan kan men daar mss een notificatie voor instellen dat we zoiets niet missen)
dan kan er nog per headset 3 euro in een UB-BBQ fonds gestoken worden
mss zou een apart subforum voor "goede deals" ook wel een goed idee zijn (dan kan men daar mss een notificatie voor instellen dat we zoiets niet missen)