Foute prijszetting Bol of niet?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 61 keer
Enkele weken geleden een bluetooth over ear headset gekocht van Sony via Bol.com (toen nog met cashbackactie van Sony)
Blauwe stond toen geprijst aan 119 euro, zelfde prijs als bij Krefel en Vandenborre
Vandaag staat diezelfde blauwe aan 17 euro terwijl de zwarte nog aan 129 euro staat (adviesprijs 179 euro)
Foutje van Bol of geraken ze de blauwe aan de straatstenen niet kwijt?
Moest er iemand nog op zoek zijn naar een zeer degelijke headset voor een spotprijs, het is uw kans zou ik zeggen...
Ben er zelf heel tevreden van maar je kan de noise cancelling absoluut niet vergelijken met een Bose QC verre van zelfs dat is wel een minpunt
https://www.bol.com/nl/p/sony-mdr-zx770 ... country=BE
Blauwe stond toen geprijst aan 119 euro, zelfde prijs als bij Krefel en Vandenborre
Vandaag staat diezelfde blauwe aan 17 euro terwijl de zwarte nog aan 129 euro staat (adviesprijs 179 euro)
Foutje van Bol of geraken ze de blauwe aan de straatstenen niet kwijt?
Moest er iemand nog op zoek zijn naar een zeer degelijke headset voor een spotprijs, het is uw kans zou ik zeggen...
Ben er zelf heel tevreden van maar je kan de noise cancelling absoluut niet vergelijken met een Bose QC verre van zelfs dat is wel een minpunt
https://www.bol.com/nl/p/sony-mdr-zx770 ... country=BE
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik wilde er ook bijna 2 bestellen om boven de 20 euro te komen voor gratis verzending, maar heb er maar een Quickcharge-auto-lader van Samsung bij gedaan; die stond nog op m'n verlanglijstje
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 11 keer
Was al lang op zoek naar een BT headset. Ff angekeken op bol.com en idd 17€ heb hem besteld. Mocht k voor de levering een melding krijgen van een verkeerde verkoopprijs dan retourneer ik hem misschien. Meestal staat dit ergens in de kleine lettertjes "onder behoud van .....fout "
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ook een bestelling voor 2 stuks geplaatst. Voor mij en mijn zus. Levering morgen! Ik denk wel dat dit zal lukken. Ik heb recent een bestelling geplaatst voor een artikel en binnen de 60 seconden een annulatie verzocht en die levering is uiteindelijk toch door gegaan omdat ik te laat was met de annulatie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Nice! Normaal niet zo'n fan van hifi-spul maar voor 17 euro en morgen geleverd kan je echt niet sukkelen. Ook direct een besteld, kan hem nog altijd voor het driedubbele verkopen natuurlijk .
Het is natuurlijk een fout en legaal gezien zullen ze er wel op kùnnen terugkomen, maar het zou me verbazen dat ze niet gewoon incasseren. Slechte reclame kost hen veel meer dan een handvol hoofdtelefoons weggeven.
Het is natuurlijk een fout en legaal gezien zullen ze er wel op kùnnen terugkomen, maar het zou me verbazen dat ze niet gewoon incasseren. Slechte reclame kost hen veel meer dan een handvol hoofdtelefoons weggeven.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
was ik ook net naar op zoek en aan die prijs zeker wel!
ook maar besteld dus, en 2 bussen allesreiniger van 1L om boven de 20 te komen.
daar dan nog eens 2.5 euro korting op.
2L allesreiniger, een headset, en verzending voor 20,48 euro. not bad
zoals nog aangehaald, als ze hem annuleren of prijs aanpassen laat ik de bestelling gewoon vallen
ook maar besteld dus, en 2 bussen allesreiniger van 1L om boven de 20 te komen.
daar dan nog eens 2.5 euro korting op.
2L allesreiniger, een headset, en verzending voor 20,48 euro. not bad
zoals nog aangehaald, als ze hem annuleren of prijs aanpassen laat ik de bestelling gewoon vallen
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
zoon zal blij zijn met het scheergerief .johcla schreef:Bedankt voor de tip, zoon zal blij zijn.
En nog scheergerief bijbesteld om boven de 20 EUR te komen
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Er gaat een magazijnier straks raar opkijken denk ik als hij een tiental dezelfde headsets uit het rek moet noemen.
Hier ook 1 besteld, wou al langer eigenlijk een Bose QC kopen maar kon de hoge prijs toch niet verantwoorden. Eens benieuwd naar de kwaliteit van deze, voor de prijs kan je niet sukkelen maar het geluid en comfort moet uiteindelijk toch ook deftig zijn natuurlijk wil je er iets aan hebben.
Hier ook 1 besteld, wou al langer eigenlijk een Bose QC kopen maar kon de hoge prijs toch niet verantwoorden. Eens benieuwd naar de kwaliteit van deze, voor de prijs kan je niet sukkelen maar het geluid en comfort moet uiteindelijk toch ook deftig zijn natuurlijk wil je er iets aan hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik ga maar gaan slapen, anders heb ik er straks ook een besteld!
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ja, nu ook niet meer verkocht door bol.com, dus ik vermoed voorraad op. En als ik zoal zie hoe dat hier gelopen heeft verbaast me dat ook nietjnsvr schreef:Ik was net op het punt van aan te kopen. Product verdwenen uit mandje.
€ 196,16
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 1 keer
Bedankt voor de tip, we zien wel wat er aankomt of niet.
Zou woensdag geleverd worden, is wel een mooie koop als het doorgaat.
Zou woensdag geleverd worden, is wel een mooie koop als het doorgaat.
Laatst gewijzigd door XIII 18 feb 2017, 01:35, in totaal 4 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik zag het ja. Verdikke toch, net te laatmeon schreef:Ja, nu ook niet meer verkocht door bol.com, dus ik vermoed voorraad op. En als ik zoal zie hoe dat hier gelopen heeft verbaast me dat ook nietjnsvr schreef:Ik was net op het punt van aan te kopen. Product verdwenen uit mandje.
€ 196,16
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Beste XXX,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. De bezorger levert het pakket zaterdag bij je af. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Neen, dat is gewoon een third party seller omdat bol.com zelf uitverkocht is.Wuter schreef:Prijs ondertussen weer aangepast.
Dus misschien kunnen we een 2de slag slaan als er terug stock is bij Bol.com zelf.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
"Verzonden" is niet echt verzonden aangezien iedereen die email op hetzelfde moment kreeg. Als ze in handen zijn van PostNL dan mag je pas vrij zeker zijngm123 schreef:De mijne is ook verzonden en zou er morgen al zijn, ongelooflijk.
Met wat pech is het automatische systeem nog in werking terwijl iemand nu manueel bezig is met alle bestellingen te annuleren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Van zodra je de tracking code krijgt denk ik toch dat het min of meer definitief is. Dat zou normaal moeten betekenen dat het product verpakt is en klaar ligt om opgehaald te worden, zou straf zijn als ze dat dan nog gaan annuleren.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ook hier verzonden nu, met leverdatum vandaag dus (18de)
vraag me alleen af of bol altijd een trackingnr per item geeft?
(ik heb 1tje voor de headset en 1tje voor de allesreiniger om boven 20 euro te zitten gekregen)
vraag me alleen af of bol altijd een trackingnr per item geeft?
(ik heb 1tje voor de headset en 1tje voor de allesreiniger om boven 20 euro te zitten gekregen)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
aan de verkoop niet meer, 17 = 17, de informaticus/verkoper die heeft liggen maffen toen 'm die 17 ingaf zal wel op z'n kloten krijgen.tomw schreef:Hier ook verzonden, en al gesorteerd voor levering. Kan bol hier eigenlijk nog iets aan doen, vragen om terug te sturen, nieuwe factuur?