ITnetadmin schreef:Uiteraard heb ik "interesse"; maar na de license afloopt vervang ik de firmware wel indien mogelijk.
Dan gaat het je puur om de hardware... en dus duidelijk niet om het "product".
ITnetadmin schreef:Als ik je product niet in mijn handen gehad heb, dan raad ik het ook nooit aan.
Dus van alle andere hardware heb je al gratis samples gehad ?
ITnetadmin schreef:Het is niet omdat dat geen btw nummer heb, dat ik daarom geen consults doe bij collegas he;
Cisco stelt hier duidelijk dat het niet de bedoeling is dat "consultants" hiervoor in aanmerking komen... het zijn de "amateurs" zelf (al zijn scholen dan weer uitgesloten) die hier de kans krijgen het product te leren kennen en aanbevelingen kunnen doen binnen hun eigen bedrijf voor de aankoop ervan.
Maar ik begrijp heus je goede intenties... maar zo lopen er miljoenen mensen rond op de wereld en ik denk niet dat Cisco hen allemaal van een gratis AP gaat willen voorzien (tenzij ze misschien een YouTube kanaal hebben met veel volgers). Dus laat ons eerlijk zijn, we willen gewoon gratis hardware en flashen er wel een andere firmware over die totaal niets meer met Cisco te maken heeft.