Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ex Belgacom Medewerker

inter schreef:
Belgacom medewerker schreef:
ik vind het idd ook belachelijk dat sommige mensen zeggen hoe je dit moet omzeilen.

Vorig jaar bv was er ook de limitering van 10 GB alhoewel die toen nie toegepast werd maar zo van die belachelijke mannekes als die da hier als eerste gepost heeft heeft ervoor gezorgd dat die limtering er kwam.
Wegens NIETS voor je eigen nte kunnen houden.
Omdat er te veel mensen waren die het gebruikten. How come van die onnozelaars met een grote bakkes.



Gelieve me in pm eens de coördinaten te geven waar ik je kan vinden. Je mag dan eens in mijn gezicht zeggen dat ik een belachelijk, onnozel manneke ben met een groot bakkes.

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus

inter

PS De limitering was er al, geef dus in het vervolg correcte informatie!



Oke nee dus.

De limitering is er pas sinds januari 2003

Daarvoor kon ge onbeperkt downloaden zoveel ge wou omdat er per centrale werd gekeken en nie per user als gij dan 60 gig afhaalde per maand gelijk mij toen en de rest van u buurmensen haalden ocharm 1 gig af dan wist niemand da

Ma zitten te zeggen da er vroeger wel limitering was nja als ge zelf misschien ocharm 1 jaar internet hebt dan zal da wel wezen da ge da nie wist.

Trouwens als ge slim zijt vraagt ge gewoon aan ne nonkel ofzo die ge kent zijn login en pass en download ge daar ook nog mee die komen daar toch nooit aan.

Niets makkellijker dan 4 accounts te hebben

En PS

Ik ben nie opgestapt bij Belgacom mijn contract was ten einde en ze gingen naar de beurs.

Skynet rules alleen die limitering is pokkuh nest
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Een apart vraagje wat je zegt dat ik andermans login kan gebruiken. Kan ik hier ook iemand zijn login van Tiscali gebruiken, das ook op het belgacom netwerk dacht ik?
Gebruikersavatar
TauRuS
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 feb 2003, 11:28

Die truk met elders inloggen lukt bij mij toch niet. :-(
Ff geprobeerd bij familie hier een straat verder. (Beiden bij skynet aangesloten)

Is de tijd tussen het disconnecteren enzo van belang?
Iemand tips?
Gebruikersavatar
anoniem
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 mei 2004, 11:22

ja naar een provider gaan met meer neerlaadvolume :wink:
de dju

Zonet boven de 10GB gegaan, en zonder disconnect al op de smallband gezet?!

:cry:
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

zal je toch iets fout gedaan hebben ik doe het quasi om de twee weken nog nooit gehad dat em et niet deed
de pispaal <<
de dju

Mr.Cide schreef:zal je toch iets fout gedaan hebben ik doe het quasi om de twee weken nog nooit gehad dat em et niet deed

Hi Mr.Cide :)

Het was met opzet dat ik boven de limiet trachtte te gaan, om het trucje uit te testen.

Browser: FireFox 1.0
Druk aan het downloaden en toen ik een nieuwe tab opende, schoot de vlam blijkbaar uit mijn pijp ;) Dus de router is op geen enkel moment gedisconnect, of versta ik den truc niet? :?

Like I said, 't was om te proberen, dus ik ging toch een packje kopen, maar dit s**** inderdeed vriet noig :D
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Een apart vraagje wat je zegt dat ik andermans login kan gebruiken. Kan ik hier ook iemand zijn login van Tiscali gebruiken, das ook op het belgacom netwerk dacht ik?


Kijk hier eens:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=5952

Bij mij werkt het in beide richtingen (Tiscali - Skynet) en we wonen 60 km van elkaar.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

(formerly known as "de dju" - long story, just started telling it :P)

Is het wijzigingen van bepaalde instellingen van mijn SpeedTouch 510 router bevorderlijk voor het welslagen van deze truc? Die staan namelijk nog steeds op de standaard Belgacom waarden. En ja, ik weet dat de teller aan het BGC uiteinde bungelt, en pas na iedere disconnect de rekening maakt, maar de paranoia slaat toe nu ik blijkbaar de enige ben die al na ~250MB boven de limiet (achteraf gecheckt) op 64kb verder moet tuffen :(
Mark

Belgacom medewerker schreef:Ale hup we zullen hier is wa posten seh.

Ten eerste.

Als ge Belgacom medewerker zijt krijgt ge idd u adsl nie gratis maar betaald ge respectievelijk 10€ voor een adsl.
En deze worden gefactureerd op belgacom niveau en dus niet naar Skynet toe.

Ten tweede.

Officieel mag Skynet deze limitering niet toepassen.5Telenet trouwens ook niet)
Omdat de tellers van Telenet en Skynet NIET 100% kloppen en dat het geen waterdicht systeem is.

Ten derde
ik vind het idd ook belachelijk dat sommige mensen zeggen hoe je dit moet omzeilen.
Hou idd iets voor je eigen als jij homo zou zijn zou je da hier ook niet open en bloot stellen tenzij je wel heel geneigd bent aan aandacht te kort.
Vorig jaar bv was er ook de limitering van 10 GB alhoewel die toen nie toegepast werd maar zo van die belachelijke mannekes als die da hier als eerste gepost heeft heeft ervoor gezorgd dat die limtering er kwam.
Wegens NIETS voor je eigen nte kunnen houden.
Waarom kan je nu smsxp niemeer gebruiken.
Omdat er te veel mensen waren die het gebruikten. How come van die onnozelaars met een grote bakkes.

Dus conclusie als ge zo blijft doorgaan gaat Skynet er idd nog iets tegen doen en kunt ge weeral ne andere topic openen met hoe get het moet omzeilen en dan kunnen we weer beginnen vanaf 0

PS:

De info van hoe het moest kunt ge ook krijgen via skynet zelf, ge moet het gewoon subtiel aanpakken.

Andere manier nog

Log in op u account haal bv 7 GB af.
Ga naar je buurman log in onder jouw account daar.
Ga naar huis disconnecteer ga naar je buurman disconnecteer daar ook.
Conclusie niets afgehaald volgens je meter.
have fun with it

Greetz ne ex-belgacom medewerker


Kan je mij eens uitleggen waarom het volumemeter systeem niet waterdicht is?
Number of bytes wordt zorgvuldig bijgehouden op de bas hoor. :-D
legolas233
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18

ik heb een vraagje ivm met het gebruik van volumepacks
Als ik juist voordat ik mijn volume 10GB zou bedragen, mij nog eens voor 36u connecten en in die tijd 10GB downloaden.
dan komt mijn totaal verbruikte volume op 20GB (smallband)

Indien ik mij nu één volumepack koop zit ik dan weer op breedband?
want dan heb ik eigenlijk 15GB(abonnement 10GB+ volumepack 5GB) beschikbaar volume terwijl ik er al 20 heb gedownload???

graag jullie mening?

tom
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

@legolas233

je redenering is correct hoor. Ze houden niet bij (beter gezegd: controleren niet) hoeveel je hebt gedownload, enkel of je over de 10GB limiet bent gegaan.

Indien je dus na het dl-en van 20GB (of meer) op smallband komt, en je koopt een VP, dan zit je terug op breedband...
legolas233
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18

hartelijk bedank voor je antwoord Maglor

Ik zal het binnenkort een testen want kzit weer bijna aan 10GB
10GB = VEEL te WEINIG
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Mark, werk jij bij Belgacom? Want ik denk dat ik een Mark ken die bij Belgacom werkt :-)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

legolas233 schreef:Ik zal het binnenkort een testen want kzit weer bijna aan 10GB
10GB = VEEL te WEINIG


Ik zit er al over, maar kzit nu wel nogmaar aan 1/3 van het volume :twisted:
blabla
Tracer
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 maa 2003, 18:23
Locatie: Stekene Belgium

Hihihi,

Heb net dit topic even volledig uitgelezen en de GB vliegen in het rond.
Heb zelf 620GB opslag maar zo te lezen hebben jullie allemaal een NAS of staat er constant een DVD brander aan :-D :-D , of verwijderen jullie de post weer als hij gedownload is?

Erwin
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb een SAN van 2 TB :P.
Nee, kheb 8 + 20 + 40 + 45 + 80 + 120 + 180 GB in totaal in huis, wel verspreid over verschillende systemen ;)
Zoals je ziet heb ik dringend nood aan een externe schijf van 250 GB ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tracer schreef:Heb net dit topic even volledig uitgelezen en de GB vliegen in het rond. Heb zelf 620GB opslag maar zo te lezen hebben jullie allemaal een NAS of staat er constant een DVD brander aan


Dit vraag ik me ook nog steeds af... wat doe je er in hemelsnaam mee ? Het is zeker geen discussie betreffende legaal of niet, maar louter het nut van zoveel te downloaden.

Ik kan me inbeelden dat wanneer je pas internet hebt dat je wel enkele liedjes kan bedenken die leuk zijn, maar dit blijft toch niet duren. Hetzelfde voor films... er komen toch niet iedere maand 100 films uit die deftig zijn... of downloaden jullie dan gewoon maar alles voor de sport ?

Zelfs al schrijf je dit op DVD's... die kast moet toch propvol staan ? Doe je daar ooit nog iets mee, of blijft het gewoon in de kast staan ?
Tracer
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 maa 2003, 18:23
Locatie: Stekene Belgium

meon schreef:Ik heb een SAN van 2 TB :P.
Nee, kheb 8 + 20 + 40 + 45 + 80 + 120 + 180 GB in totaal in huis, wel verspreid over verschillende systemen ;)
Zoals je ziet heb ik dringend nood aan een externe schijf van 250 GB ;)


Heb ook net een externe behuizing gekocht USB2.0 + firewire (39€).
Harde schijf maxtor 200GB stond in reclame voor 104 € bij sponser in Gent van userbase. Gemakkelijke oplossing en beter dan een kant en klare externe schijf. Nu kan je nog gemakkelijk veranderen door er gewoon een andere harde schijf in te pompen. Oja, computerbeurs a.s. zondag in Gent, valt ook wel wat te rapen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ik heb 1.3 TB zitten verspreid over 2 pc's -> voornamelijk episodes (alles volledig)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:ik heb 1.3 TB zitten verspreid over 2 pc's -> voornamelijk episodes (alles volledig)


1.3 TB zijn zo'n 280 DVD's... dat krijg je nooit bekeken, dus wat is het nut ervan ? De vraag is dus doe je daar ook iets mee... of is dat louter schijfvulling ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

r2504 schreef:
ditCh schreef:ik heb 1.3 TB zitten verspreid over 2 pc's -> voornamelijk episodes (alles volledig)


1.3 TB zijn zo'n 280 DVD's... dat krijg je nooit bekeken, dus wat is het nut ervan ? De vraag is dus doe je daar ook iets mee... of is dat louter schijfvulling ?


Heb alles al bekeken wat er op staat :)

Louter schijfvulling ... ben gewoon een episode verzamelaar ... zoals jij misschien een postzegelverzamelaar bent ;)
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

ditCh schreef:
r2504 schreef:1.3 TB zijn zo'n 280 DVD's... dat krijg je nooit bekeken, dus wat is het nut ervan ? De vraag is dus doe je daar ook iets mee... of is dat louter schijfvulling ?


Heb alles al bekeken wat er op staat :)

Louter schijfvulling ... ben gewoon een episode verzamelaar ... zoals jij misschien een postzegelverzamelaar bent ;)


Agree's ... idem hier ...

Vind het vreemd dat wij episode verzamelaars altijd vreemd bekeken worden, als je ziet wat andere mensens soms verzamelen. Brandweerhelmen, cola dopjes, spelkaarten ( magic: tg etc ). Ik denk dat het gewoon de groote is dat vele mensen schrik aandoet ...

Als we zeggen dat we een terrabyte aan storage staan hebben, dan vallen ze uit hun zetel ... zegt ene dat hij 10.000 magic kaarten heeft ( trust me, die veel meer geld kosten dan onze 1 terra storage), dan zijn mensen minder onder de indruk ...

Veel mensen downloaden vb anime eps maar deleten ze weer, enige verschil is dat we een paar 100 euro's investeren in een meer perma storage, zodat als we willen in een jaar of 2, bepaalde serie's weer te zien, dat we niet gans het internet moeten afzoeken, dan downloaden etc.

Een Terrabyte klinkt zeer groot ( terwijl het niet meer zo is ).

Je koop 160GB hd's in Duitsland voor 72 euro nu ... zo een 6 hd's, en je hebt een terrabyte ( bijna ). 432 euro ... En als men dvd's gebruikt is het nog goedkoper ( maar minder handig dan hd's vind ik ).

Moest ik al men hd's samentellen, denk ik een 1.43TB aan space te hebben. Grappig is, als je dat verteld, denkt iedereen direct O_o die heeft 1.4TB aan illegaal films staan *lol* ...tis alsof mensen niet kunnen begrijpen dat er zaken zijn die niet illegaal zijn ( toch niet in belgie ), die veel plaats innemen ... zoals anime episode's ( wat mijn collectie is ) ... das direct 170 tot 250 mb / 25min (en infeiten is er een verspilling van 4 min / eps wegens intro, end, recap ).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Arqentus schreef:alsof mensen niet kunnen begrijpen dat er zaken zijn die niet illegaal zijn ( toch niet in belgie )


Illegaal of niet laat me koud... da's iedereen zijn eigen probleem. Voor iemand die iedere maand toekomt met z'n limiet is het soms moeilijk om te begrijpen, vandaar.

Nu, ik heb zelf zo'n 6 a 700 CD's steken (aangekochte dus), en dat is ook een enorm fortuin, en de ene beluister je ook al wat minder dan de andere, dus da's vergelijkbaar.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

downloaden is een hobby zoals een andere :wink:
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

Buster schreef:downloaden is een hobby zoals een andere :wink:
En zoals elke andere hobby kost deze geld. Alleen mag volgens sommigen alles wat enigszins met downloaden te maken heeft geen geld kosten.
Wat en hoeveel men download zal mij ook een zorg zijn, maar dan moet men ook begrijpen dat als je veel meer download dan de "standaard" users, je ook wat meer moet betalen. Dat lijkt me het fairst voor iedereen.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

prijzen van versatel vallen toch best mee hoor :wink:
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Buster schreef:prijzen van versatel vallen toch best mee hoor :wink:

Idd, hier gaat er zo'n 150 à 200 gig per maand door, en dat voor slechts 35 eurotjes :)
Gelukkig dat hun volumemeter niet goed werkt, dat ding geeft bij mij amper 50 GB per maand aan :twisted:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

KK schreef:
Buster schreef:prijzen van versatel vallen toch best mee hoor :wink:

Idd, hier gaat er zo'n 150 à 200 gig per maand door, en dat voor slechts 35 eurotjes :)
Gelukkig dat hun volumemeter niet goed werkt, dat ding geeft bij mij amper 50 GB per maand aan :twisted:


LOL ! :lol: Bij mij werkt die ook maar half van den tijd!!!
'k Heb zelfs ne keer maar 29.9€ moeten betalen aangezien ik geen extra volume had verbruikt ! OMG :twisted:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Spacekiek schreef:
KK schreef:
Buster schreef:prijzen van versatel vallen toch best mee hoor :wink:

Idd, hier gaat er zo'n 150 à 200 gig per maand door, en dat voor slechts 35 eurotjes :)
Gelukkig dat hun volumemeter niet goed werkt, dat ding geeft bij mij amper 50 GB per maand aan :twisted:


LOL ! :lol: Bij mij werkt die ook maar half van den tijd!!!
'k Heb zelfs ne keer maar 29.9€ moeten betalen aangezien ik geen extra volume had verbruikt ! OMG :twisted:


Om een oeroude wijsheid boven te halen: ik zou slapende honden niet wakker maken ;). :smash2:
legolas

ik heb zojuist dit bericht gelezen op het telenet forum en ik vraag me nu af of dit echt staat te gebeuren?
het zou een ramp zijn :oops:

"hallo,

Dit zijn voor ADSL klanten!

Sinds deze maand kan men niet meer het "trukje" toepassen door teveel te downloaden.

Vroeger kon je als je 10 gb limiet hebt, nog altijd 36 uur na 9.9 gb blijven downloaden, dit kan nu niet meer. Als je bv 13 gig zouw downloaden deze maand dan zal die 3 gig extra er de volgende maand al afgetrokken worden.

Ik wilde het gewoon even mededelen want ik stel dat je nu nog 20 gig extra download zit je voor 2 maand op smallband.

Vriendelijke groeten
__________________
AMD Athlon64 3000+ | Abit KV8-MAX3 | 2 x 1024MB DDR 400 Mhz | NVIDIA 5900XT | 2 x 80GB Raid0
DVD | 24 season 1

--------------------------------------------------------------------------------
Last edited by GrAmLin : Today at 14:01. "

PS ik zou dan voor ongeveer 3 maand op smallband ziten
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ach daar geloof ik absoluut niks van :)
Mijn volume packs komen er toch nog mooi door dus...
NuKeM
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Ik hoop dat dit niet waar is... :?
Trouwens 36u is bij mij altijd 72u, sinds ik in oktober terug ben is het pas op de 3de disconnect dat ik op smallband zit... :???:
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Van zodra het trukje niet meer werkt, zit ik bij SurfADSL Jumbo (50GB - 50€) of bij RealDSL(FUP - 39€) -- nu nog steeds Skynet Go+Power, en dus bijna tijd voor een nieuwe 36uren leech-sessie :-D
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Dat zou dom zijn van Skynet vind ik, als je weet dat sommige klanten daarvoor blijven!
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Een ADSL mededeling die op het Telenet forum verschijnt. En dat moeten wij dan geloven ofzo :p
blabla
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Denk dat het nog werkt ;)

Gebruikt volume voor deze maand 106 GB 754 MB 358 KB 674 Bytes
Scarletoneuser

Volgens mij werkt dat trukje (dat ik nooit gebruik , ik kom toe met mn 20 GB van scarlet one) niet bij scarlet omdat ze de traffiek op smalband ook meetellen.Ik denk dan ook dat hun resellers/partners (a2f,surfadsl , belcenter, tiscali ) ed. ook zullen (moeten) volgen
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Scarletoneuser schreef:Volgens mij werkt dat trukje (dat ik nooit gebruik , ik kom toe met mn 20 GB van scarlet one) niet bij scarlet omdat ze de traffiek op smalband ook meetellen.Ik denk dan ook dat hun resellers/partners (a2f,surfadsl , belcenter, tiscali ) ed. ook zullen (moeten) volgen


Idd, bij Scarlet tellen ze 'dynamisch', ttz dat er tijdens de lopende verbinding het gebruikte volume reeds bijgeteld wordt bij het totaal verbruikt volume.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

Scarletoneuser schreef:Volgens mij werkt dat trukje (dat ik nooit gebruik , ik kom toe met mn 20 GB van scarlet one) niet bij scarlet omdat ze de traffiek op smalband ook meetellen.Ik denk dan ook dat hun resellers/partners (a2f,surfadsl , belcenter, tiscali ) ed. ook zullen (moeten) volgen


kuch als ge de titel leest:
Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!
dan was uw post al nutteloos

is het zelfde als een post met als topic "easteregg in windows xp" en zeggen
volgens mij werkt die easter egg niet in mac os x
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”