inter schreef:Belgacom medewerker schreef:
ik vind het idd ook belachelijk dat sommige mensen zeggen hoe je dit moet omzeilen.
Vorig jaar bv was er ook de limitering van 10 GB alhoewel die toen nie toegepast werd maar zo van die belachelijke mannekes als die da hier als eerste gepost heeft heeft ervoor gezorgd dat die limtering er kwam.
Wegens NIETS voor je eigen nte kunnen houden.
Omdat er te veel mensen waren die het gebruikten. How come van die onnozelaars met een grote bakkes.
Gelieve me in pm eens de coördinaten te geven waar ik je kan vinden. Je mag dan eens in mijn gezicht zeggen dat ik een belachelijk, onnozel manneke ben met een groot bakkes.
Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus
inter
PS De limitering was er al, geef dus in het vervolg correcte informatie!
Oke nee dus.
De limitering is er pas sinds januari 2003
Daarvoor kon ge onbeperkt downloaden zoveel ge wou omdat er per centrale werd gekeken en nie per user als gij dan 60 gig afhaalde per maand gelijk mij toen en de rest van u buurmensen haalden ocharm 1 gig af dan wist niemand da
Ma zitten te zeggen da er vroeger wel limitering was nja als ge zelf misschien ocharm 1 jaar internet hebt dan zal da wel wezen da ge da nie wist.
Trouwens als ge slim zijt vraagt ge gewoon aan ne nonkel ofzo die ge kent zijn login en pass en download ge daar ook nog mee die komen daar toch nooit aan.
Niets makkellijker dan 4 accounts te hebben
En PS
Ik ben nie opgestapt bij Belgacom mijn contract was ten einde en ze gingen naar de beurs.
Skynet rules alleen die limitering is pokkuh nest