heist_175 schreef:
Het blijft opmerkelijk dat mensen zo'n zever blijven geloven.
Berlusconi, Wilders, Trump, ... het zijn gewoon bedriegers. En toch loopt een groot deel van de kiezers erin mee.
Altijd grappig als mensen als u zoiets posten, verder in mijn post zal dat wel duidelijk worden met wat ik bedoel.
Berlusconi is geene extreem rechtsen, Trump is geene extreem rechtsen, Wilders wel, Filip Dewinter wel etc...
Wilders, Filip Dewinter en noem maar op hebben nog nooit een kans gekregen om zich te tonen, alle anderen wel (ik heb het niet over Trump die begint nog maar). Bespaar me dus jullie glazenbol gedoe.
Ze doen het nu ook al met Trump; de man is nog geene president maar hem heeft al gefaald jong, hoe lachwekkend.
De man heeft meer dan 1000 jobs gered en die is nog niet eens president of ze (de jobs) waren allemaal weg, en ja daar staat helaas wat tegenover, het is geven en nemen, zo werkt het helaas nu éénmaal. Alle jobs redden zal helaas nooit gaan ook al zou Trump dat maar al te graag willen, het zal niet lukken om ze telkens allemaal te behouden, dat ligt ook aan die bedrijven en niet aan Trump. Trump zal echt een manier moeten zoeken om dat nog meer tegen te gaan dat bedrijven vertrekken wanneer ze het maar gedacht hebben, geen simpele taak.
Maar ik ga verder gaan op wat jij slecht vind; ik zal het nog eens herhalen; extreem rechts is hier bij ons ook nog nooit aan de macht geweest maar volgens u zijn dat de slechten, ik heb dat deze week al meermaals zien posten door verscheidene (vooral linkse) mensen ; maar zijn zij verantwoordelijk voor de staatsschuld en de andere schuldenputten hier? Zijn zij verantwoordelijk voor de turteltaks? Of voor de mislukte multicul? Dat de gas, electriciteit, water en weet ik nog allemaal alweer maar eens opslaan? De aanslagen? Dat je langer moet werken? de criminaliteit? de islamisering? De pensioenen die niet betaalbaar meer zouden zijn? Ik kan nog zo 100 den voorbeelden geven.
Al de miserie die je hier hebt is te danken aan de traditionele partijen die er een zooitje van gemaakt hebben, degene die mensen als u wel als oke beschouwen en volgens jullie wel de oplossingen zouden hebben want ik heb dit deze week al meer dan tientallen keren moeten lezen; extreem rechts heeft geen oplossingen, dat lees ik nogal vaak de laatste tijd, zelfde met Le Penn, die hebben niks van oplossingen lees ik telkens, dus bij deze ; ik wacht hier al meer dan 30 jaar op oplossingen van partijen als de vld, cd&v, vld, sp-a, groenen, op een paar kleinigheden na zie ik ze niet, integendeel, ze maken de boel nog erger, mensen als Merkel en Juncker en Verhofstadt zijn daar ook mooie voorbeelden van, Hollande deed hetzelfde in Frankrijk. Ik kan hier ook over 50j geleden beginnen want het is van toen natuurlijk begonnen, ook toen waren die regeringen hier al goed bezig de boel aan het verzieken, ze beloofden dit en dat, ze hielden er zich niet aan. Teveel om alles te gaan uitleggen.
Ondertussen is er een 2de opkomende gevaar erbij gekomen; na die islamisering die verder en verder beetje bij beetje blijft oprukken begint dat communisme weer op te rukken. Denk maar aan diene pvda, als ik zie hoevelen hier Castro zaten op te hemelen amaai, ik ben niet gelovig maar toch; god beware ons van zo'n mensen. Diezelfde mensen die wel op mensen als Hitler bezig zitten maar zelf wel moordenaars zitten op te hemelen, Che Guevara is nog zo'n lieverd die vooral communisten/extreemlinksen als helden beschouwen, ik vrees velen toch echt hun geschiedenis niet goed kennen, niet dat ik alles weet hoor of vanbuiten weet maar ik weet genoeg om te weten dat die in het rijtje va Dolfke behoren. Moest men hier Hitler ophemelen ze zouden u beboeten of in de bak steken maar linkse moordenaars ophemelen dat is allemaal geen probleem hier.
Nog een andere en laatste puntje; dat er hier nog zoveel mensen zijn die het allemaal maar oke vinden dat wij voor de zoveelste keer te horen krijgen dat alles duurder word, we meer moeten betalen voor alles, ze blunderen met die zonnepanelen waar wij voor mogen opdraaien maar ook dat wij nog eens opdraaien voor Wallonie ieder jaar en mijn mss wel ergste puntje nu dat ik aanhaal; dat erkende vluchtelingen hier die een leefloon krijgen en kindergeld, zich mogen inschrijven voor een sociale woning, dat er velen dit zomaar naast zich neerleggen en oke vinden, wat is dat dan? Uiteraard zijn dit vooral die centrum en linkse kiezers die dat allemaal maar oke vinden, nochthans zijn er telkens velen die staan te betogen in Brussel maar anderzijds hangen ze de hypocriet uit, blijven ze op die partijen stemmen die nu net de boel omzeep helpen, begrijpe wie begrijpe kan. Ik ken ene die invalide is en die 1080 euro per maand krijgt, er zijn mensen die hier een pensioen hebben van 800 euro en ga zo maar door en dan krijg je te horen dat ze weer geld tekort hebben? Maar ze gaan wel zomaar gratis en voor nikske geld gaan geven aan vreemdelingen die hiet nog nooit iets hebben bijgedragen?
Schoolverlaters kregen dacht ik na 9 maand een uitkering ja? Dat hebben ze ook stop gezet, ergens begrijp ik dat wel maar hier moet ik me nogmaals herhalen; voor de mensen hier gaan ze dit stopzetten of is dit al stopgezet maar er komen hier weer een boel vreemdelingen bij en hopla, her jongens, 816 euro voor u, 1086 euro + kindergeld voor u, schrijf u maar in voor een sociale woning, toch straf want die regels zijn niet mals, ik kan het weten; je moet nochthans 3 jaar ergens wonen om aanspraak te maken om op die of die plaats aanspraak te maken en wat met al die andere mensen die al jaren staan te wachten? Ook caritas zit ze keihard mee te helpen aan een woonst. Weet je wat wij hier hebben dankzij mensen als u; eigen volk laatst.
En de mensen zijn dat beu, er zijn nog meerdere redenen maar ook dat zijn vele mensen meer dan moe, daarom scoort rechts en extreem rechts goed in vele landen.