(ni op mij beginnen, ik vertrek nu richting terras jiiihaa

Ben net terug. Heb daarnet een boerinneke (=blond) geprobeerd (boerke is donker bier). Redelijk straf bierke hoor, fieuw... 't zal morgen pikken om op te staanKartouch schreef:'t was heerlijk vandaag ... 21° en een Guiness voor mijn neus. En vrijdag wordt het weer vandatte
Honeypot zetten meonmeon schreef:Met bakken koffie aan disaster recovery gedaan terwijl ik fruitvliegjes dood duwde op m'n bureau
Effe opgezocht op het forum...meon schreef:O-oh, honeypot nananana na,... *zingt een lied over honingpotjes*
Da's de spirit. De vrouwkes zijn bij 't eerste zonneken ook altijd in hun nopjes. 't kortste rokske komt uit de kas en ge kunt dan nie verwachten dat ik mijn ogen dicht doe zenneBossie schreef:Met een Westmalle in de hand, keek men deze middag nr de rokjes in het land
bah fruitvliegen, vorige zomer zat ik met een plaag op mijn kamer en khad da nooit door tot ik naar et plafond keek midden in de nacht: et zag rond mijn lamp zwart van de fruitvliegjes!meon schreef:Met bakken koffie aan disaster recovery gedaan terwijl ik fruitvliegjes dood duwde op m'n bureau
Maak je die kamer dan niet schoon ?Akira schreef:Dan me uitgeleefd met spray en oude cursus frans, de restanten van de fruitvliegjes hangen hier en daar nog aan het plafond
Think positive ...Snakehit schreef:ge moet et positief bekijken verdickt
de zon zal er wel doorkomen