Dus wat doe ge dan hier op nog Userbase/Internet!!!
(ni op mij beginnen, ik vertrek nu richting terras jiiihaa )
Goe weer buiten topic!
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Arg goed weer
Zon in mijn gezicht op den bus en op mijne rug in het school.. het leven is toch hard soms
Moest ik nu een pintje in mijn hand gehad hebben op die momenten, dan was het leven al een stuk beter.
Zon in mijn gezicht op den bus en op mijne rug in het school.. het leven is toch hard soms
Moest ik nu een pintje in mijn hand gehad hebben op die momenten, dan was het leven al een stuk beter.
NuKeM
Voordeel van werken en veel overuren hebben ... van zodra de zon komt piepen pak ik een half dagsken terrasjes-verlof.
't was heerlijk vandaag ... 21° en een Guiness voor mijn neus. En vrijdag wordt het weer vandatte
't was heerlijk vandaag ... 21° en een Guiness voor mijn neus. En vrijdag wordt het weer vandatte
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Kartouch schreef:'t was heerlijk vandaag ... 21° en een Guiness voor mijn neus. En vrijdag wordt het weer vandatte
Ben net terug. Heb daarnet een boerinneke (=blond) geprobeerd (boerke is donker bier). Redelijk straf bierke hoor, fieuw... 't zal morgen pikken om op te staan
Guiness is nu echt een bier dat ik NIET lust ... doet me denken aan gesmolten drop brrrr
Werken verdekke
Ik ben nog maar bezig van 1 maart en da doet pijn als het goed weer is buiten. Ik ben da gewoon om de lessen dan te brossen en buiten te gaan terassen.
Ik ben nog maar bezig van 1 maart en da doet pijn als het goed weer is buiten. Ik ben da gewoon om de lessen dan te brossen en buiten te gaan terassen.
-
- Administrator
- Contacteer:
Honeypot zetten meon Dan plakken ze vast...(de fruitvliegjes...)meon schreef:Met bakken koffie aan disaster recovery gedaan terwijl ik fruitvliegjes dood duwde op m'n bureau
Effe opgezocht op het forum...meon schreef:O-oh, honeypot nananana na,... *zingt een lied over honingpotjes*
Bossie schreef:Met een Westmalle in de hand, keek men deze middag nr de rokjes in het land
Da's de spirit. De vrouwkes zijn bij 't eerste zonneken ook altijd in hun nopjes. 't kortste rokske komt uit de kas en ge kunt dan nie verwachten dat ik mijn ogen dicht doe zenne
meon schreef:Met bakken koffie aan disaster recovery gedaan terwijl ik fruitvliegjes dood duwde op m'n bureau
bah fruitvliegen, vorige zomer zat ik met een plaag op mijn kamer en khad da nooit door tot ik naar et plafond keek midden in de nacht: et zag rond mijn lamp zwart van de fruitvliegjes!
en op men scherm ook constant.
Dan me uitgeleefd met spray en oude cursus frans, de restanten van de fruitvliegjes hangen hier en daar nog aan het plafond
de pispaal <<
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Akira schreef:Dan me uitgeleefd met spray en oude cursus frans, de restanten van de fruitvliegjes hangen hier en daar nog aan het plafond
Maak je die kamer dan niet schoon ?
Snakehit schreef:ge moet et positief bekijken verdickt
de zon zal er wel doorkomen
Think positive ...
Het regent niet
Het stormt niet
Het hagelt niet
Het vriest niet
Het sneeuwt niet
Het is niet te warm
Het is niet te droog en het is niet te nat
En de zon schijnt wel ... maar je ziet ze niet