Hmm.iceke schreef: Voor mijn part kan een toestel niet genoeg verschillende poorten hebben, 1 type poort is gewoon dikke bullshit en om problemen vragen.
Nog eens: waar we naartoe willen is toch 1 type aansluiting voor alles? Weg met al die verschillende aansluitingen die maar op 1 manier passen. Daar kan je toch niet anders dan akkoord mee gaan? Wat bedoel je met die problemen? Je goedkope hardware met een vaste aansluiting, gooi die maar gerust als kind met het badwater weg. Je dure hardware? Koop een USB-B/A naar USB-C kabel en stap de toekomst binnen (haha)
En dus ja, dan moet iedereen volgen, alle fabrikanten dus. Op welke manier gaan we met z'n allen dat zo snel mogelijk bereiken? Door nog enkele generaties computers uit te brengen met allerlei oude verschillende poorten? Of door enkele grote kleppers die zeggen "wij willen vooruit" & dus gewoon alleen maar USB-C poorten op hun computers zetten?
Anyway... da's mijn visie... voor het grootste deel gaat het aan mij voorbij, ik gebruik alleen kabels om op te laden
Die eerste quote is er knal op, maar dan in je laatste zin zeg je het tegenovergestelde?Abusimbal schreef: Ik ben voorstander van de USB-C connector (ja, het is een type connector, zegt niets over welke versie USB het ondersteund).
[...]
Dat is mijn inziens ook het nadeel aan de Macbook, als ze die 2 USB-C poorten gegeven hadden met 1 Thunderbolt3 aansluiting zou die nog beter zijn.
Het gaat zelfs nog verder, het maakt niet uit welk soort "interface" er achter de USB-C stekker zit. Dat kan evengoed een videokaart, audio, bestandsoverdracht, netwerk ... zijn.
Maar de 4 USB-C poorten op de MBP ondersteunen alle 4 Thunderbolt3
En geen DDR3 maar LPDDR3. Misschien is LPDDR4 nog niet "af', of te duur, of te duur in licensing, of heeft Intel nog geen chipset met Iris én LPDDR4? Bingo
Radeon kaarten zijn pffff ... maar ja, een macbook is ook geen game machine. Als je wil gamen, dan koop je een ROG laptop met een GTX inAbusimbal schreef:[...]Een Radeon Pro 450 is nu niet echt veel sneller dan een Intel Iris GPU, toch ? [...]
Apple is nog niet op de VR kar gesprongen, zal dat probably ook niet doen. En van wat ik er van gelezen heb staan ze klaar om op de AR kar te springen.
Anyway, ik laat je weten hoe dat die Polaris het in Doom doet op Vulkan