r2504 schreef:Stom dat Google geen andere methode heeft om een account te recoveren en absurde vragen gebruikt als welke maand/jaar is je account aangemaakt
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Google bied verschillende recovery opties aan:
-Recovery email.
-Recovery Phone.
-Secret Question.
Als je geen van die 3 ingesteld hebt of nog hebt en de andere vragen niet weet, dan is dat niet stom van google maar van u of uw kennis. Om een vergeten wachtwoord te herstellen moet google zeker zijn dat jij de eigenaar bent en niet de eerste de beste die zit te gokken natuurlijk.
r2504 schreef:Als het recovery adres niet meer bestaat dan kan men toch iets "vriendelijker" zijn in de recovery opties. Men zou kunnen zien dat er forwarder op zit en dit gebruiken als recovery adres bijvoorbeeld (zeker als er al 10 jaar niet meer ingelogged is).
Wat als je een forwarder hebt naar iemand anders? Dan zou die persoon je account kunnen overnemen. Google weet immers niet dat die adressen ook in uw bezit zijn.
r2504 schreef:Het vragen in welke maand/jaar een account is aangemaakt is toch werkelijk absurd... ik ken niemand die zoiets nog kan achterhalen voor accounts die al vele jaren zijn aangemaakt.
Dan ken je er nu al 1
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik geloof dat ik zelf met redelijke nauwkeurigheid de dag ook zou kunnen zeggen en de account is al meer dan 10 jaar oud.
r2504 schreef:de Google mentaliteit blijkt hier gewoon "pech voor jou" te zijn.
De Google mentaliteit hier is gewoon 'safety first'. Het kan niet zo zijn dat men voor al die vergeetkousen het recoveren van een account gaat onderwerpen aan zeer lage eisen. Zoals eerder al gezegt zou het veel te simpel zijn voor Jan en alleman om andermans account over te nemen.
En al laatste punt: stap toch eens af van die provider oplossingen voor email, dat heeft veel nadelen en is hier nu de oorzaak dat je je account niet meer kan recoveren.