iceke schreef:Als je persoonlijke smaak verkiest boven de voordelen van een smartphone... dan ben je een fanboy hé.
Gisteren weer eens gemerkt wat iPhone gebruikers moeten doorstaan... Defecte 5s vervangen door nieuwe 5s. Dan zou je denken, iCloud copy maken en deze terugzetten op nieuwe iPhone .
1. iCloud storage is vol. 5gig ? Wtf ?
2. No problem, we wissen dat ff en maken nieuwe copy
3. Je kan dit niet wissen via pc.
4. Wissen via oude 5s...error wissen via nieuwe 5s error.
5a.foto's naar pc verplaatsen
5b. iTunes installeren, reserve copy maken, reserve copy terugzetten,...
P.s. 6 owja, 20+ keer wachtwoord en/of pincode moeten ingeven.
Op een android toestel is dat Gmail account invullen en klaar.
Ik merk dat velen hier een serieus leesprobleem hebben.
Ik heb gezegd dat ik nog altijd liever ios heb van Apple, vind dit nog steeds fijner werken, het jammere is dan weer dat je net wat te weinig zelf kan aanpassen, het is altijd wel leuker als je zelf nog wat stuff kan aanpassen maar het belangrijkste aan een smartphone dat is dat je een systeem hebt waar je je het beste bij voelt en dat is voor mij nog steeds ios ondanks de aantal mindere puntjes. Bij android heb je ook nadelen; als ik wat wil overzetten naar dat sd kaartje ik vind daar maar niks aan, ook wat rommelig gedoe allemaal, je moet soms echt beginnen zoeken waar wat dan weer staat enz...
Over icloud; 5GB is de dag van vandaag weing maar het is nu niet dat 0,99 euro per maand voor 50GB zo erg is
. Ik heb dus die 50GB en heb nu nog 42GB ong over.
Foto's naar pc veprlaatsen is easy, ik hoef dit niet eens te doen want ik heb een macbook dus de fotos die ik maak met de iPhone die komen toch gewoon autmatisch op de macbook terecht. Heb ik toch fotos die ik dan toch zou moeten overzetten dan gebruik ik gewoon een app of eventueel via itunes al zal ik eerder voor dat de app gebruiken.
Itunes is een top programmake hoor maar eerder voor muziek te downloaden of films, voor je apps eventueel op te zetten en te downloaden en voor muziek ook nog. Voor bepaalde andere zaken vind ik het ook wel ietske minder maar ik heb werkelijk weinig tot nooit problemen met itunes ze.
Toch opvallend dat altijd dezelfde mensen (die dat altijd zagen en klagen) dit tegen komen en ik dan weer niet
.
Bij de S7 edge; in het begin was de batterij echt superieur goed, ze doen dan een update, sindsdien is de batterijduur meerdere uren minder goed geworden. Ik had het toestel volledig gerest maar helaas, door die update hebben ze de batterijduur deels omzeep geholpen.
Ook apps zijn soms toch nog beter en fijner afgewerkt op de iPhone vind ik. De appstore van Apple is beter , mooier en duidelijker dan de android store.
Nog zoiets want je zit bezig over gmail op android; ik heb met een identieke zelfde account wild blood aangeschaft op een vorige phone, ik wilde die game op de S7 edge installeren met identiek dezelfde account maar helaas, wilde niet.
Bij de S7/edge kon ik maar niet verbinden met mijne printer via wifi, zeer bizar, ik neem hier net mijne iPhone en hopla, dat gaat meteen, die vind de printer zeer snel en is aan het afprinten nu, raar dat dit met de s7 niet ging, die zegde telkens geene wifi terwijl alles gewoon hetzelfde is ze.
Je hebt aan alle systemen voor en nadelen, ik heb nog nooit ene geweten die volledig goed is.