Er zal een nieuwe release voor deze software (rate limited) geïnstalleerd worden.
Deze zou dit probleem verhelpen
FF gepost om jullie in te lichten

enige info of er voor de plus ook de mogelijkheid gaat komen om de upload te hebben van go + power pack?GuRu schreef:Geen slecht idee Sub![]()
Btw, morgen of tenlaatste maandag heb ik meer info.
Het hangt meestal af van het tijdstip waarop je de test doet en de onderliggende werking ervan. Soms is de ene beter, soms de andere. De enige juiste test is ergens een bestandje downloaden via ftp van meer dan 10MB en dan ook eens iets uploaden via ftp (vb naar je users.skynet ofzo). Ik weet dat eigen lof stinkt, maar de speedtest in ISP-mon geeft regelmatig eens 2Mbyte/s upload bij een speedtest op m'n gewoon telenetje. Die van NuKeM doet het dan weer wel goed...Lion schreef:Weet iemand waarom er een verschil is tussen resultaten gemeten via userbase (fig1) en test van ISP monitor (fig2)
Kan ook iemand een verklaring geven aan die pieken op de grafiek van upload op fig1
Fig1 zie http://users.skynet.be/telemuco/map/fig1.jpg
Fig2 zie http://users.skynet.be/telemuco/map/fig2.jpg
Da's wel een héél negatieve voorstelling van de feiten.Kwabber schreef:Die kennen daar maar 2 dingen:
1) Probleem ligt bij U ( ze checken nog geeneens grondig)
2) We gaan uw snelheid lager zetten!
Als ik zeker ben dat mijn binneninstallatie in orde is dan zou ik toch een technieker vragen zu...Kwabber schreef:
Die kennen daar maar 2 dingen:
1) Probleem ligt bij U ( ze checken nog geeneens grondig)
2) We gaan uw snelheid lager zetten!
Ik heb een jaar gebeld naar dat nummer. Het lag altijd aan ik of de binnenbekabeling. 10 techniekers langsgeweest. Na een jaar kwam de fout uit: er lag BUITEN een rotte kabel in de grond. Daarom dat mijn instelling zo negatief is over die 'helpdesk'. Moest mijn vader niet bij Belgacom gewerkt hebben en we zelf aan personen gevraagd hebben die er werken wat er fout was, dan zat ik hier vandaag misschien nog te sukkelen met mijn krappe verbinding.LangeName schreef:Als ik zeker ben dat mijn binneninstallatie in orde is dan zou ik toch een technieker vragen zu...
Was eigenlijk daar een beetje een antwoord op ookCueBoy schreef: - als je aanhoudend bent
- en laat merken dat je geen (volledige) n00b bent,
dan word je écht niet met een kluitje in het riet gestuurd.