Als het dan ook niet meer meetelt in het datavolume, kom ik weer toe met een Basic abonnement...

weer zo' misleidend artikelddd schreef:http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2641532
Als het dan ook niet meer meetelt in het datavolume, kom ik weer toe met een Basic abonnement...
Die omwegen zijn niet het probleem."De onderhandelingen gaan niet enkel over toegang via de decoder, maar ook over "peering". Dat houdt in dat technische afspraken gemaakt worden zodat de verbinding met Netflix rechtstreeks gebeurt in plaats van via vele omwegen. Dat zou de klantenervaring moeten verbeteren."
-> ik denk dat TN nog steeds geld zal willen van Netflix, omdat netflix data stuurt naar TN en deze assymetrisch is (bijna niks upload tov download)Temeer omdat Telenet in bewoording heeft aangegeven dat zij in de toekomst geld wil zien van Content providers.
En dat is net een goede zaak.jnsvr schreef:Ook bij Proximus gaat het wél van je datavolume af. Ik vrees er dus voor dat er 'onbeperkt' gekeken kan worden naar Netflix, maar wishful thinking uiteraard.
Ik zou het uiteraard ook wel willen, maar gelukkig kom ik elke maand toe met Basic Internet en Netflix. Ik gebruik het gewoon niet in HD waardoor dit mogelijk is.
Ok,daar kan ik ook inkomen.proximusboyke schreef:fluppie dat zou ik nu niet zeggen ze hebben meer dan 300 000 abos bij play en play more.
Is een aanvulling, klanten gaan niet meer zagen en heel wat mensen gaan zien dat het minder intressant is.
Die kwartaalcijfers zeggen niets over de Netflix-groei in België, dus dit is compleet nutteloze informatie voor Telenet.proximusboyke schreef:De vraag is : is telenet nog gehaast nu ze weten van de tegevallende kwartaalcijfers.