Sticker op bedrijfswagen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

As you have definitely seen, some of our company cars already have a nice company Sticker on their rear window. This was a try-out.

For the branding of our company we will put a sticker on all the company cars to create some more visibility on our company in the first place and secondly, this sticker will serve as a recruitment tool to attract new colleagues.
Zucht.

Zal niemand verbazen dat ik hier niet voor sta te springen zeker? Wettelijk valt er maar weinig aan te doen - alhoewel het met geen letter in de car policy opgenomen is toen ik die ondertekende.

Heeft er hier iemand inhoudelijk sterke (en dus serieuze) tegenargumenten?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
onurb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 sep 2006, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 3 keer

Van "bedrijd" veranderen misschien?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

onurb schreef:Van "bedrijd" veranderen misschien?
zucht :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Vraag even aan de gebruikers die reeds een sticker gekregen hebben hoe het zit met rijden in "regen"...
heb dit ook eens meegemaakt....en de (uitwendige) sticker op de volledige achterruit zorgde ervoor dat de ruitenwisser zijn werk niet goed kon doen blijkbaar... kortom ze waren gevaarlijk om nog bij regenweer te gaan rijden... puur op aangedampte zij spiegels gaan werken? als ze er al niet afgereden waren op de bedrijfsparking?

die dingen verwijderen was ook niet mis van de poes...
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Zit niks anders op dan braaf te zijn he op de baan :)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

We zitten al met een regering die allerlei beslissingen neemt en die maar gewoon door uw strot ramt - het enige wat ge daar mee kunt doen is slikken en wat aan de zijkant staan klagen en grommen. Eén van de redenen dat ik hier werk is omdat ik hier zo'n wagen kan nemen als bedrijfswagen, en dan komen ze nu niet eens met een opt-in of opt-out, nee _nog maar weer eens iets_ dat zomaar door uw strot geduwd wordt. Heb trouwens alle reclame van de garage al van m'n auto verwijderd of laten verwijderen ...

Bah. Misschien stoort me dat nog het meeste - "wij beslissen dat en ge moogt al blij zijn dat ge een bedrijfswagen krijgt".
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Simpel: vanaf nu als een idioot beginnen rijden: zo veel mogelijk mensen de pas af snijden, wat pechstrookrijden en vergeet niet wild te claxonderen of te dimmen!

Ik vermoed dat uw PR manager na korte tijd de sticker eigenhandig van uw wagen komt prielen. :mrgreen:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik ken bedrijven die hiervan teruggekomen zijn wegens verhoogd aantal inbraken in firmawagens ...
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

(Afhankelijk van wat het bedrijf doet natuurlijk) Als argumentering aanleggen dat de operaties van het bedrijf niet gebaat zijn bij reclame op auto's met een bepaald imago (BMW's).
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Bij mijn vorige WG plakte dat aan de binnenkant, dus de ruitenwisser had er geen problemen mee.
Iedereen - geloof me: iedereen - bestelde verduisterde ruiten, omdat je de sticker dan echt nauwelijks kon zien.

De grovere versie was uw achterruit slopen, dan naar Carglass rijden en klaar.
Als consultant kom je niet elke dag bij uw firma en collega's verlinkten elkaar niet. Dus zo kon je lang zonder sticker rondrijden.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Dat ze dan maar een oplossing vinden voor uw VAA hé. Rondrijden met een reclamebord voor de firma en daar dan nog eens zelf belast op worden. I don't think so.
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Gij hebt wel veel te willen voor maar weinig bij te dragen aan de kosten.
Je werkgever betaalt daarentegen: de werkelijke operationele kosten: 400 eur per maand wsl, zonder de brandstof.
Jij hebt trouwens enkel een gebruiksrecht en je bent geen eigenaar dus je hebt niets te willen, uiteraard zijn er truckjes genoeg.

Je kan bv eerst eens proberen met te zeggen van ik wens er liever geen te hebben, en zien hoe ze reageren.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Haal de sticker er gewoon zelf af?
Stuur regelmatig mails vanuit iemand anders zijn naam met een klacht over uw eigen rijstijl etc, in de hoop dat ze u dan vragen om de sticker te verwijderen omdat het slechte reclame is :-D
Sinister schreef:Gij hebt wel veel te willen voor maar weinig bij te dragen aan de kosten.
Je werkgever betaalt daarentegen: de werkelijke operationele kosten: 400 eur per maand wsl, zonder de brandstof.
Jij hebt trouwens enkel een gebruiksrecht en je bent geen eigenaar dus je hebt niets te willen, uiteraard zijn er truckjes genoeg.

Je kan bv eerst eens proberen met te zeggen van ik wens er liever geen te hebben, en zien hoe ze reageren.
Inderdaad...
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

dit is uiteindelijk een luxeprobleem, veel mensen zouden als blij zijn om een firmawagen te hebben.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Alles wat met slechte reclame te maken heeft, zal eerder een omgekeerd effect hebben.
Imago van het soort auto's => vanaf nu alleen nog "brave auto's" en binnen de kortste keren rij je met een prius rond :)
Jouw slechte rijstijl en klachten ? => je zal rap op je vingers getikt worden, 'want je rijdt wel met een sticket rond hé'
enz...

Het enige wat je kan inbrengen is het inbraakargument maar daar vrees ik dat het ook zal neerkomen op 'we zullen wel zien' en 'plak 'm toch maar'...

Of inderdaad de VAA toer op gaan, maar geen idee of je daar veel success mee gaat hebben.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

VAA is berekend op: basisprijs inclusief opties zonder kortingen, co2, en leeftijd, veel succes :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

seagull schreef:Ik ken bedrijven die hiervan teruggekomen zijn wegens verhoogd aantal inbraken in firmawagens ...
Inderdaad... Leasing bedrijven hebben hier zelfs statistieken van.

Ik vind het trouwens een schending van de privacy... niemand hoeft te weten voor welk bedrijf ik werk (zeker niet in m'n privé tijd).
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Sinister schreef:VAA is berekend op: basisprijs inclusief opties zonder kortingen, co2, en leeftijd, veel succes :wink:
Wat een bedrijf niet tegenhoudt om je een vergoeding te geven voor de reclame die je voert...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Waarom zouden ze een vergoeding moeten geven als ze eigenaar zijn en doen wat ze willen.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

r2504 schreef:
seagull schreef:Ik ken bedrijven die hiervan teruggekomen zijn wegens verhoogd aantal inbraken in firmawagens ...
Inderdaad... Leasing bedrijven hebben hier zelfs statistieken van.

Ik vind het trouwens een schending van de privacy... niemand hoeft te weten voor welk bedrijf ik werk (zeker niet in m'n privé tijd).
heeft niks met privacy te maken
jij hebt enkel een gebruiksrecht dat je zelfs nog niet moet laten gelden,
je mag ten alle tijden je eigen woon-werk verkeer betalen en de wagen mooi op de parking van je bedrijf laten staan, dan betaal je ook geen VAA
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Mijne bedrijfsfiets is zelfs helemaal branded ;-)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Sinister schreef:Waarom zouden ze een vergoeding moeten geven als ze eigenaar zijn en doen wat ze willen.
Eventueel om tevreden en gemotiveerde werknemers te hebben?
Om mensen te hebben die het gevoel hebben dat ze met hun eigen wagen rijden en er dan ook op die manier voor zorgen ?


J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Het gaat weer lang duren vooraleer het hier ontaardt in een discussie tussen mensen met en zonder bedrijfswagen :-D .

Beide kanten halen goede punten aan, maar uiteindelijk blijft het een bedrijfswagen. Je bedrijf legt de voorwaarden op, en als daarbij hoort dat er een sticker opplakt so be it. Niets dat je tegenhoudt om een privéwagen aan te kopen.

Langs de andere kant is het wel effectief een vorm van 'gratis' reclame voor het bedrijf.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Eigenlijk moet op elke bedrijfswagen ook nog een sticker van de staat geplakt worden, want die sponsoren deze wagens ook :angel: :angel: :angel:

Op naar de 50 pagina's !!! :twisted:
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Joe de Mannen schreef:
Sinister schreef:Waarom zouden ze een vergoeding moeten geven als ze eigenaar zijn en doen wat ze willen.
Eventueel om tevreden en gemotiveerde werknemers te hebben?
Om mensen te hebben die het gevoel hebben dat ze met hun eigen wagen rijden en er dan ook op die manier voor zorgen ?


J.
Je moet er niet voor zorgen van mij part.
Het resultaat zal je wel op je loonfiche zien bij einde lease. Een pak kosten aan reparatie en industriele reiniging en veel van je loon zal er niet meer overblijven.

Motivatie genoeg? [emoji6]
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Stel een compromis voor. Er bestaan zo van die "magneetbanden" die "kleven" op je wagen en die je er zelf kan afhalen zonder enige schade. Stel voor dat je die er zult aandoen tijdens de werkuren en afdoen als je privé rondrijdt. iedereen happy?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Is het niet zo, dat wanneer je betaalt voor de privé kilometers je dan geen stickers (lees reclame) zou mogen op je wagen kleven. Daarentegen wanneer je met een camionette rijdt van de firma waarvoor je niet betaald voor de privé kilometers het dan juist wel mag.
Zo is het in elk geval bij ons op de firma. Ik betaal voor privé kilometer en heb geen reclame op mijn wagen.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Hoe betaal jij dan voor je privékms
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Bij mij wordt 54€ per maand van mijn loon gehouden.
Mag hiervoor onbeperkt rijden en tanken. En dit is volgens de werkgever wettelijk waar ik niet onderuit kan. Krijg ook nog dagelijkse kilometer vergoeding daarboven op omdat ik tijd verspeel om naar klanten te rijden buiten de gewone werkuren. Deze vergoeding is verschillend maar komt gemiddeld op een 250€ per maand.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

butskristof schreef:Beide kanten halen goede punten aan, maar uiteindelijk blijft het een bedrijfswagen. Je bedrijf legt de voorwaarden op, en als daarbij hoort dat er een sticker opplakt so be it.
Goed punt. Alleen is dit geen contract zoals ik de betekenis bij een provider - wijzigt die de voorwaarden in de positieve of negatieve zin, dan kan je kosteloos opzeggen. Ik heb een arbeidscontract en een car-policy ondertekend waar met geen letter over stickers of branding gepraat wordt...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Wat een argumenten ik hier lees ... Amai ...

Een firmawagen is een company asset (in de meeste gevallen) en daarmee doet een bedrijf nog steeds mee wat het wil al betaal je 0 of 3000 euro VAA.

Privacy? Wat een non-argument!
Als je werkgever morgen een GPS tracker wil installeren om zijn 'asset' te tracken kan je nog met zoveel argumenten afkomen als je wil....
Idem voor het stickerverhaal.
Staat het niet in de policy die je ondertekende? Ben er zeker van dat het in de recentste revisie dan wel opgenomen is of zal worden.
Niet tekenen = wagen laten staan.


Als 1 van mijn reports zou afkomen met zulke argumenten (en 'oplossingen' ) dan mag hij per direct zijn firmawagen inleveren.
Hier is er (tot nu toe) geen belettering op de wagens, maar moest dat er komen wordt simpelweg de policy aangepast.
En daar ben je wel mee akkoord gegaan dat deze kan herzien worden - of neen, dat mag enkel als het in je voordeel uitdraait.... :lol:
Laatst gewijzigd door axs 03 jun 2016, 08:21, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Mijn argumenten:

- Da's lelijk. Gewoon lelijk. Punt.
- Van stickers of branding staat niets in de car policy of arbeidscontract dat ik ondertekend heb.
- Ik wil waar ik werk graag privé houden, mijne privé moet helemaal niet weten waar ik werk...
- 't Was al een gezever om ne BMW te bestellen, valt dus half uit de car policy omdat ik m'n been stijf gehouden heb, en dan moet ik nu wel reclame maken via die BMW? "Ah hallo sollicitant, ah nee gij moogt niet dezelfde BMW kiezen als waar dat ge die reclame op gezien hebt"
- Er gebeurt voor een gewone hardwerkende mens al zoveel dat hij moet slikken, en nu gaat het bedrijf waar ik graag voor werk ook nog beginnen met éénzijdig dingen te beslissen. Zal straks hun mailbox eens op 100MB zetten "ik heb dat beslist voor reden X en gij hebt er maar naar te luisteren".
- Ik betaal van m'n nettoloon een bijdrage voor privé gebruik van de wagen, ik vind dat niet verenigbaar met stickers - kan me niet schelen of dat "wettelijk" is of niet.
Goztow schreef:Stel een compromis voor. Er bestaan zo van die "magneetbanden" die "kleven" op je wagen en die je er zelf kan afhalen zonder enige schade. Stel voor dat je die er zult aandoen tijdens de werkuren en afdoen als je privé rondrijdt. iedereen happy?
Zeer goed idee, alleen denk ik dat zo'n magneetstrip wel wat meer kost dan een sticker, maar dit ga ik zeker voorstellen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Vindt het nog altijd raar dat het niet in de car policy staat en toch moet. Hebben dit bij ons ook geprobeerd en was snel van tafel geveegd wanneer we vroegen waar het staat in de policy. Einde discussie.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Bij een leasewagen is de eigenaar de leasemaatschappij, niet uw WG en ook jijzelf niet.
Laten we er wel even vanuitgaan dat de sticker op de achterruit afgestemd is met de leasemaatschappij.
Stickers op de carrosserie (bv: Group4, CocaCola Sales, ...) doen trouwens de waarde van de auto dalen (laat sporen na op de lak).

Bij ons "krijg" je een nummerplaathouder met de firmanaam. Die flikker ik er ook meteen af.

Wat is de "sanctie" als je de sticker er terug afhaalt?
Gelost door de warmte, vochtigheid, koude, ...
:angel:
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ach, fijn is het niet, maar als het niet buitensporig is went het snel hoor.
Bij een vorige werkgever heb ik het ook meegemaakt. Daar ging het van opzichtig heel de auto overvol, tot logo en/of naam op elke kant tot logo enkel op achterruit en nummerplaathouder tot logootjes op kleine achterzijruitjes.
De achterruit was voor velen ok, maar opletten met achterruitverwarming (als het slecht geplaatst werd of mindere kwaliteit). Verduisterende achterruiten waren toen ook populair bij ons ;)
Eerlijk gezegd trok ik het mij heel snel totaal niet meer aan.

Let wel op met overtredingen. Er zijn er genoeg (terecht) op het matje geroepen (en ze mochten zich verdedigen natuurlijk) voor onverantwoord rijgedrag.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Tenzij het een collega is die het gezien heeft (en dan nog!), heb ik enkel van de flikken commentaar op mijn rijgedrag te pikken.
Als fleet daar mee afkomt? :eek:
En wie heeft die vaststelling juist gedaan? Inderdaad, niemand. Dàààg...

Niet te vergelijken met veel boetes bij elkaar rijden. Dan is het vastgesteld door iemand die daarvoor bevoegd is.
Dat fleet dan eens een klapke wil doen, oke.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Hallo met bedrijf X
ik heb iemand van uw bedrijf zien rijden met nummerplaat 1-abc-123. Ik wil even melden dat dat een zéér agressief persoon is.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

duizend schreef:Eigenlijk moet op elke bedrijfswagen ook nog een sticker van de staat geplakt worden, want die sponsoren deze wagens ook :angel: :angel: :angel:
Op de mijne plakt dan ook een sticker met een 'B' naast de nummerplaat :-)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Of erger, iemand die het bedrijf gewoon belt en (eventueel op slinkse wijze) vraagt achter de persoon die met de [kleur][merk] rijdt, waarna hij de naam krijgt en doorverbonden wordt ... zeker als logo's op de wagens nieuw zijn binnen het bedrijf, moet de receptie hier leren voor op zijn hoede te zijn.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

selder schreef:... and secondly, this sticker will serve as a recruitment tool to attract new colleagues.
Da's een goeie. Als ik zie dat ze (lelijke, grote) stickers op de bedrijfswagens plakken, ga ik er al zeker niet solliciteren!

Wij hebben wel meer geluk. In de policy staat wel iets van een sticker, maar ze hebben dit in praktijk geen jaar volgehouden. Enkel nog een paar juniorwagens hebben de sticker op achterruit. Voor de rest niemand meer en ik ga uiteraard mijn nek niet uitsteken waarom dat zo is (iets met slapende honden).

Het komt ook gewoon erg goedkoop en onprofessioneel over als je een bepaald soort cliënteel hebt.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”