Mijn argumenten:
- Da's lelijk. Gewoon lelijk. Punt.
- Van stickers of branding staat niets in de car policy of arbeidscontract dat ik ondertekend heb.
- Ik wil waar ik werk graag privé houden, mijne privé moet helemaal niet weten waar ik werk...
- 't Was al een gezever om ne BMW te bestellen, valt dus half uit de car policy omdat ik m'n been stijf gehouden heb, en dan moet ik nu wel reclame maken via die BMW? "Ah hallo sollicitant, ah nee gij moogt niet dezelfde BMW kiezen als waar dat ge die reclame op gezien hebt"
- Er gebeurt voor een gewone hardwerkende mens al zoveel dat hij moet slikken, en nu gaat het bedrijf waar ik graag voor werk ook nog beginnen met éénzijdig dingen te beslissen. Zal straks hun mailbox eens op 100MB zetten "ik heb dat beslist voor reden X en gij hebt er maar naar te luisteren".
- Ik betaal van m'n nettoloon een bijdrage voor privé gebruik van de wagen, ik vind dat niet verenigbaar met stickers - kan me niet schelen of dat "wettelijk" is of niet.
Goztow schreef:Stel een compromis voor. Er bestaan zo van die "magneetbanden" die "kleven" op je wagen en die je er zelf kan afhalen zonder enige schade. Stel voor dat je die er zult aandoen tijdens de werkuren en afdoen als je privé rondrijdt. iedereen happy?
Zeer goed idee, alleen denk ik dat zo'n magneetstrip wel wat meer kost dan een sticker, maar dit ga ik zeker voorstellen.