Ben in Spanje, data roaming staat normaal uit, ik heb hier WiFi
Kan ik hier iets aan doen?
Straks vertrek ik naar 't vliegveld (15.30), tegen da'k thuis ben (21.00) is mijn batterij plat

Dat zag ik inderdaad ook, maar wat kan ik daar aan doen?beele schreef:Lijkt een probleem met je outlook te zijn. Staat bij dat die 20% verbruikt.
Waarschijnlijk kan die niet verbinden of probeert die de hele tijd te syncen.
Android versie 6.0.1heist_175 schreef:Al geüpdate naar Android6?
Sindsdien gaat het bij mij ook sneller, maar toch niet zo snel als bij u.
SOT van 7u haal ik dus nooit. Een paar weken geleden door omstandigheden mijn gsm zo wat continu gebruikt, LTE/HSPA/Wifi helderheid op half (maar nog steeds adaptief), vanalles gedaan. Na 5u40 SOT was het gedaan, met 30min standby. Over gewone dagen is die vaak tegen de 20% aan het einde van de avond met 2u30 screen on. Op de zwaardere dagen is die vaak plat dan met net geen 3u30 SOT.Dima_2005 schreef:Ik ga hetzelfde zeggen als ik op FB groep altijd zeg na update naar CyanogenOS13: wipe wipe wipe. Letterlijk alles wipen en opnieuw beginnen. Update van 5.1 naar 6.0 loopt bijna bij iedereen echt mis.
Als je de mogelijkheid hebt, misschien zelfs gewoon fastboot flashen van CyanogenOS13
**Zelf ben ik recent naar CyanogenOS overgegaan (na miljoen andere ROMs incl. Exodus) en ben er supertevreden over. Loopt vlot en batterij is gewoon super! Ik haal terug SOT's van 6-7u, zonder te prutsen (!). Iets wat van 4.4 geleden was...
Awel, als je toch factory reset gaat doen, unlock meteen de bootloader ook. Dan kun je root installeren en Titanium Backup nemen van je apps, zodat je niet alles kwijtgeraakt.Slafes schreef:Grrr, die factory resets komen mijn oren uit, altijd loopt er dan wel iets mis en er zijn altijd nog games die geen scores online bijhouden. Sigh.
Nuja, SOT van 7u is vrij uitzonderlijk. En bij vooral Wifi gebruik. Via mobiel netwerk gaat het (in België*) belachelijk snel plat.AndRo555 schreef:SOT van 7u haal ik dus nooit.
25R is wel bijzonder oud. 44R vond ik beste release van KK op OPO. Je kan terug icm fixed kernel, en dan heb je geen last van touchscreen. Ik ken paar mensen die het gebruiken en ze zijn heel tevreden erover.AndRo555 schreef:4.4 25R haalde ik quasi alle dagen wel op 1 lading
Mijn batterij was gisteren plat nog voor ik aan het vliegveld kwam (50 minuten onderweg) !!!philippe_d schreef:Straks vertrek ik naar 't vliegveld (15.30), tegen da'k thuis ben (21.00) is mijn batterij plat![]()
Official Cyanogen ROM ?Dima_2005 schreef:Ik ga hetzelfde zeggen als ik op FB groep altijd zeg na update naar CyanogenOS13: wipe wipe wipe. Letterlijk alles wipen en opnieuw beginnen. Update van 5.1 naar 6.0 loopt bijna bij iedereen echt mis.
Als je de mogelijkheid hebt, misschien zelfs gewoon fastboot flashen van CyanogenOS13
**Zelf ben ik recent naar CyanogenOS overgegaan (na miljoen andere ROMs incl. Exodus) en ben er supertevreden over. Loopt vlot en batterij is gewoon super! Ik haal terug SOT's van 6-7u, zonder te prutsen (!). Iets wat van 4.4 geleden was...
Niet per se, soms flip de calibratie van batterij en doet die zo'n rare dingen. Heb het ook eens meegemaakt toen ik op Exodus zat. Batterij ging gedurende een uur van 90% naar 5%, in idle, en wou zelfs niet opladen. Heb die dan uitgezet, wat laten laden terwijl die uitstond en terug aangezet en alles was weer OK.fvhbrugge schreef:Batteij defect