7 euro per maand heb je bij OVH Office 365. Daar zit 60 min Skype naar vaste lijnen inbegrepen. Ook bij aankoop van pakket Ofice 365, 5 Pc's ( familie, vrienden, ....) heb je minstens 1 maar dacht 1 per account is die je maakt.
Hi,
Thank you for your clarification. With regards to that, I am sorry to say that you may need to have different SIP ID for every CLI you wish which is more complex when setting it on your asterisk. Apologies.
Thank you.
Best Regards,
xx
Technical Support
Hoe komt het trouwens dat de "Belgian Telecom Companies" ineens hun prijzen zo sterk verhogen?Unfortunately we had to raise the rate for Belgium drastically, due to a decision of the Belgian Telecom companies.
We will keep our rates as low as possible, but we could not prevent this rate change.
'a decision' betekent niet noodzakelijk naakte prijsverhoging.Nob schreef:Hoe komt het trouwens dat de "Belgian Telecom Companies" ineens hun prijzen zo sterk verhogen?Unfortunately we had to raise the rate for Belgium drastically, due to a decision of the Belgian Telecom companies.
We will keep our rates as low as possible, but we could not prevent this rate change.
Hoe komt het dat buitenlandse telecom bedrijven dat niet doen?
Waren Telenet/Proximus dan nog niet duur genoeg?
Eens de ganse topic doorlezen? Die vraag werd hierboven al beantwoord ...silencer schreef:Welke Betamax cloon is het meest interessant als je vaak naar vaste lijnen belt (en naar gsm's) (en als OVH of Weepee geen optie is) ?
Toch wel: https://www.cosmovoip.com/rates/calling-rates: All CosmoVoip calls are subject to a 0.039 Euro connection fee.JoskeVermeulen schreef:Ik heb het nog niemand hier zien vermelden maar ik heb wel al een hele tijd geleden opgemerkt dat sommige VOIPs die in $ adverteren soms toch nog een verbindingskost aanrekenen (staat meestal subtiel bovenaan dezelfde pagina met Rates, bv http://www.cheapvoipcall.com/rates/calling-rates) wat ik bij die in € nog niet eerder heb zien voorkomen.
Ik gok om goedkope voipproviders uit de markt te prijzen. Maar als je voor een halve cent per minuut naar mobiel kunt bellen gaat dat denk ik niet lukken.Nob schreef:Hoe komt het trouwens dat de "Belgian Telecom Companies" ineens hun prijzen zo sterk verhogen?Unfortunately we had to raise the rate for Belgium drastically, due to a decision of the Belgian Telecom companies.
Hoe komt het dat buitenlandse telecom bedrijven dat niet doen?
Waren Telenet/Proximus dan nog niet duur genoeg?
Je kan alleen met Paypal betalen.Aan een ieder van ons om uit te maken of ze daarmee in zee willen gaan en hun kredietkaart gegevens mee willen delen.
¨gimic schreef:Net account aangemaakt bij Voipfibre, je kan met Paypal betalen, dus geen gevaar...
Heb hetzelfde fenomeen, nummer geregistreerd op website maar altijd het +91 nummer als clip. Ik heb vrijdag avond een support ticket geopend, dus hoop ik tegen het einde van de week een antwoord te hebben...Roygenz schreef:[
Ik heb ook even een testaccountje aangemaakt bij voipfibre. Lijkt goed te werken, enkel wat problemen met CLIP: naar GSM nummers wordt het nummer correct meegestuurd, maar naar fixed nummers komt +91xxxxx ipv mijn nummer om een of andere reden...
Aan die prijzen kan je ook kiezen voor voiptiger...philippe_d schreef:Blijkbaar hebben dus niet alle Betamax/Dellmont clones hun prijzen verhoogd.
Voiplip.com http://www.voiplip.com/Ze bieden ook een call back aan: even kort bellen naar een NL of UK nummer (zonder kosten, want er wordt niet opgenomen), en je wordt teruggebeld, waarna je het nummer van de bestemming kan intoetsen.
- Belgium (FIX ) € 0.010 € 0.012
Belgium (MOB ) € 0.020 € 0.024