Welke betrouwbare webshops bestaan er allemaal voor installatiemateriaal elektriciteit (bekabeling, schakelaars, stopcontacten, ...) die leveren in België? Zou eigenlijk vooral eens prijzen willen vergelijken.
Heb dmlights.be al gevonden, maar welke bestaan er nog?
Webshop elektriciteit installatiemateriaal
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ben ook net aan het kijken voor wat materiaal (gezien de keuken vernieuwd gaat worden en er hier nog geen aparte kring voor een inductievuur is, dacht ik gelijk de zekeringskast ook aan te pakken).
ik kwam daarbij op zelektro.be, lijkt me ook wel een deftige shop, is een bvba sinds 2013 actief.
heb er wel nog niet besteld (eerst wat rekensommetjes maken hé )
ik kwam daarbij op zelektro.be, lijkt me ook wel een deftige shop, is een bvba sinds 2013 actief.
heb er wel nog niet besteld (eerst wat rekensommetjes maken hé )
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik heb alles voor mijn woning gekocht bij Cheyns, professioneel materiaal, en niet duur., leveren praktisch dagelijks
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Goede ervaring met DM Lights. Ook hun afhaalcontainer is zeer praktisch .
- tomw
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Oke dankuwel voor de antwoorden. Zal eens m'n lijstje vergelijken op Cheyns en selektro.be.
Weet iemand toevallig welke aftakdozen meestal gebruikt worden om flexibel te verbinden boven een vals plafond? Die flexibels gaan grotendeels los liggen, en je wilt uiteraard niet dat ze uit de ingangen van een aftakdoos floepen . Zoiets gaat wss niet goed werken, of wel? https://www.dmlights.be/legrand_le_92002~0382B
Weet iemand toevallig welke aftakdozen meestal gebruikt worden om flexibel te verbinden boven een vals plafond? Die flexibels gaan grotendeels los liggen, en je wilt uiteraard niet dat ze uit de ingangen van een aftakdoos floepen . Zoiets gaat wss niet goed werken, of wel? https://www.dmlights.be/legrand_le_92002~0382B
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
zie niet direct in waarom de kabels uit de aftakdoos zouden loskomen.
In de aftakdoos is de kabel ook nog verbonden met een of meerdere andere kabels hé.
Wel op letten dat de kabel nooit gespannen ligt/hangt, dan zal hij heus niet loskomen uit de aftakdoos.
In de aftakdoos is de kabel ook nog verbonden met een of meerdere andere kabels hé.
Wel op letten dat de kabel nooit gespannen ligt/hangt, dan zal hij heus niet loskomen uit de aftakdoos.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Als dat vals plafond permanent is (niet zomaar af te breken), kan je alvast de moeite besparen, want dat mag niet volgens het AREI.aftakdozen (...) een vals plafond
Als het voor een bureau is, zoals dit (zie hieronder) is er geen probleem, maar als het verstopt zit achter een gyproc plafond ...
DMLights is hier (bij wijze van spreke) achter de hoek, dus webshop heb ik niet nodig .
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
en nu ze ook een betaalterminal hebben, is het helemaal gemakkelijk daar
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Ik bestel alles via zelektro.be, heel tevreden van de service en prijs!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Sluikreclame ? Slechts 1 post op dit forum, en dan meteen een link van een webshop ...
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 61 keer
bel ze eens op en vraag naar Carolien...