De actie loopt tot en met 20/02/2016.
![Afbeelding](http://i.imgur.com/H4zsPOV.png)
Moet je het wel daarvoor koppelen aan je rekening :-\ Wat ik dus NIET ga doen voor die 1€. Enige SEPA is Paypal dat gekoppeld is, en zelfs daar ben ik niet gerust in. Maar soms moet je gewoon betalingen doen wanneer je over de limiet van je kredietkaart zit, en daarom staat het bij mij op.jnsvr schreef:Als je een euro krijgt om even hetzelfde bedrag naar elkaar over te schrijven, tja, waarom ook niet. Easy money.
Ja, sinds je ook via KBC-App kan betalen (omgekeerd kan de KBC-App ook Bancontact-betalingen uitvoeren)Dima_2005 schreef:BTW: volgens mij kon je met bancontact app ook in Colruyt betalen?
(zelf ga ik er niet naartoe, dus iemand anders moet dit even bevestigen of het zo is)
Wat ook niet zo simpel is: het is een ramp om een refund van debet te krijgen. Daarom dat ik zo veel mogelijk met Mastercard (/PayPal) probeer te betalen.skynetbbs schreef:sepa REFUND werkt tot 7 dagen na de transactie zeker?
Dima_2005 schreef:Moet je het wel daarvoor koppelen aan je rekening :-\ Wat ik dus NIET ga doen voor die 1€. Enige SEPA is Paypal dat gekoppeld is, en zelfs daar ben ik niet gerust in. Maar soms moet je gewoon betalingen doen wanneer je over de limiet van je kredietkaart zit, en daarom staat het bij mij op.jnsvr schreef:Als je een euro krijgt om even hetzelfde bedrag naar elkaar over te schrijven, tja, waarom ook niet. Easy money.
https://www.paypal-opladen.be/en/topup is hetgene dat je zoektITnetadmin schreef:Kan je in paypal nog altijd een paypal account bijvullen met overschrijving ofzo?
Ben zo geen fan van iemand een blank check op mijn rekening te geven
Hebben, wel even navragen of het de standaard-systeem is zoals in heel de wereld. Vooral in buitenland kom ik die vaak tegen.stijnkoppelmans schreef:Beobank heeft sinds enkele weken al hun MasterCard kaarten uitgerust met contactloos betalen
Heb al 2 keer een chargeback moeten aanvragen, beide keren was het binnen de 24u gewoonweg teruggeboekt!stijnkoppelmans schreef:En overigens, bij een chargeback via uw kredietkaart moet je bijna altijd bij Atos aankloppen. Daarnaast kan een chargeback meerdere maanden duren vooraleer je gelijk of ongelijk krijgt.
Wauw! Bij een goede bank zit je dan!Dima_2005 schreef: Heb al 2 keer een chargeback moeten aanvragen, beide keren was het binnen de 24u gewoonweg teruggeboekt!