Krijg €1 door via SEQR geld onderling te verzenden.
De actie loopt tot en met 20/02/2016.
SEQR - verzend geld en krijg 1EUR
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Basically is het een systeem in zeer nauwe samenwerking met Colruyt zo te zien...
Hoewel ik denk dat het wel te vertrouwen is, ga ik echt geen SEPA Direct Debit aan mijn account koppelen voor een of andere vage organisatie die eigenlijk nog eens geen info overzichtelijk kan maken. Ik zie er ook het nut niet van in om het te gebruiken.
Hoewel ik denk dat het wel te vertrouwen is, ga ik echt geen SEPA Direct Debit aan mijn account koppelen voor een of andere vage organisatie die eigenlijk nog eens geen info overzichtelijk kan maken. Ik zie er ook het nut niet van in om het te gebruiken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik heb het tot nu toe ook nog niet gebruikt.
Het staat wel geïnstalleerd naast de Bancontactapp die ik in nog geen enkele fysieke winkel heb kunnen gebruiken. In dat opzicht staan ze een 'tikkeltje' voor.
Ik heb maandelijks een voldoende hoeveelheid aan maaltijdcheques waardoor ik de kans nog niet heb gehad om 'betalend' te winkelen, dus zelf geen ervaring mee. Maar in wat ik zie, zie ik geen probleem. In elke Mcdonalds bvb kan je het ook wel gebruiken en alles van de Coluryt-groep.
Als je een euro krijgt om even hetzelfde bedrag naar elkaar over te schrijven, tja, waarom ook niet. Easy money.
Het staat wel geïnstalleerd naast de Bancontactapp die ik in nog geen enkele fysieke winkel heb kunnen gebruiken. In dat opzicht staan ze een 'tikkeltje' voor.
Ik heb maandelijks een voldoende hoeveelheid aan maaltijdcheques waardoor ik de kans nog niet heb gehad om 'betalend' te winkelen, dus zelf geen ervaring mee. Maar in wat ik zie, zie ik geen probleem. In elke Mcdonalds bvb kan je het ook wel gebruiken en alles van de Coluryt-groep.
Als je een euro krijgt om even hetzelfde bedrag naar elkaar over te schrijven, tja, waarom ook niet. Easy money.
-
- Elite Poster
Moet je het wel daarvoor koppelen aan je rekening :-\ Wat ik dus NIET ga doen voor die 1€. Enige SEPA is Paypal dat gekoppeld is, en zelfs daar ben ik niet gerust in. Maar soms moet je gewoon betalingen doen wanneer je over de limiet van je kredietkaart zit, en daarom staat het bij mij op.jnsvr schreef:Als je een euro krijgt om even hetzelfde bedrag naar elkaar over te schrijven, tja, waarom ook niet. Easy money.
BTW: volgens mij kon je met bancontact app ook in Colruyt betalen?
(zelf ga ik er niet naartoe, dus iemand anders moet dit even bevestigen of het zo is)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ja, sinds je ook via KBC-App kan betalen (omgekeerd kan de KBC-App ook Bancontact-betalingen uitvoeren)Dima_2005 schreef:BTW: volgens mij kon je met bancontact app ook in Colruyt betalen?
(zelf ga ik er niet naartoe, dus iemand anders moet dit even bevestigen of het zo is)
Ellende is dat ze die stickers van KBC en Seqr onder mekaar hebben hangen waardoor bij het scannen vaak beide in beeld is.
Ook niet de fout maken van te beginnen scannen voor dat ze de transactie gestart hebben op de kassa, want dan kan je 30 sec kijken naar een loading screen dat toch gaan time-outen
-
- Elite Poster
Wat ook niet zo simpel is: het is een ramp om een refund van debet te krijgen. Daarom dat ik zo veel mogelijk met Mastercard (/PayPal) probeer te betalen.skynetbbs schreef:sepa REFUND werkt tot 7 dagen na de transactie zeker?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik gebruik die app al sinds vorige zomer. Ondertussen al 3x een cashback ontvangen en werkt eigenlijk prima. Ook met de helpdesk heb ik al goede ervaringen gehad.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 11 keer
Dima_2005 schreef:Moet je het wel daarvoor koppelen aan je rekening :-\ Wat ik dus NIET ga doen voor die 1€. Enige SEPA is Paypal dat gekoppeld is, en zelfs daar ben ik niet gerust in. Maar soms moet je gewoon betalingen doen wanneer je over de limiet van je kredietkaart zit, en daarom staat het bij mij op.jnsvr schreef:Als je een euro krijgt om even hetzelfde bedrag naar elkaar over te schrijven, tja, waarom ook niet. Easy money.
Ik maak ook gebruik van PayPal, maar dan zonder kredietkaart... Heb ik nog nooit nodig gehad(kredietkaart)
een beetje offtopic misschien.
-
- Elite Poster
Paypal en andere dingen zijn leuk, maar je bent zo goed als niet beschermd tegen misbruik. Met kredietkaart ben je tenminste nog verzekerd tegen misbruik, bij een direct debit mag je het zo goed als vergeten... Je moet maar eens je gsm kwijtraken (of nog erger: iemand komt de password te weten van je Lastpass / Gmail / ....). PP is erom gekend niet echt helpend te zijn bij zo'n gevallen. Als je snel genoeg bent en ze het geld van de andere account nog kunnen terughalen, kan het nog wel, maar heel vaak lukt het niet (zeker als het bv. gebruikt is in een winkel / webshop /...).
Daarom dat ik dus ook PP graag gebruik icm kredietkaart -> heb ik tenminste de zekerheid van de kredietkaart.
Daarom dat ik dus ook PP graag gebruik icm kredietkaart -> heb ik tenminste de zekerheid van de kredietkaart.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Dima, met SEQR heb je een 4-cijferige code nodig voor een betaling. Het is dus op dat vlak even veilig dan een andere betaalkaart in een terminal...
Internet & TV: Orange Love Trio
-
- Elite Poster
Ja, maar alweer: als iemand achter je gmail password komt od, kunnen ze waarschijnlijk die 4-cijferige pin-code resetten...
Ik heb liever dat het via een digipass verloopt waar je toch een extra beveiligingniveau hebt. (zoals oa Bancontact / ING / KBC app)
Het grappige dat ik tegelijkertijd ook sterk aan het wachten ben op contactloze Mastercard hier in België om kleinere bedragen zonder PIN te kunnen betalen Maar goed, ik weet dat ik gewoon moeilijk ben, maar dat komt gewoon door slechte ervaringen met direct debit en domicilieringen. Oa bv. bij Test-aankoop kon ik het niet zomaar annuleren (toen ik nog jong en naief was) en moest ik heeeel veel zagen bij de bank om mijn geld terug te krijgen. Moest ik toen via kredietkaart betaald hebben, was het letterlijk met 1 brief opgelost geweest.
Ik heb liever dat het via een digipass verloopt waar je toch een extra beveiligingniveau hebt. (zoals oa Bancontact / ING / KBC app)
Het grappige dat ik tegelijkertijd ook sterk aan het wachten ben op contactloze Mastercard hier in België om kleinere bedragen zonder PIN te kunnen betalen Maar goed, ik weet dat ik gewoon moeilijk ben, maar dat komt gewoon door slechte ervaringen met direct debit en domicilieringen. Oa bv. bij Test-aankoop kon ik het niet zomaar annuleren (toen ik nog jong en naief was) en moest ik heeeel veel zagen bij de bank om mijn geld terug te krijgen. Moest ik toen via kredietkaart betaald hebben, was het letterlijk met 1 brief opgelost geweest.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
'k Gebruik al een tijdje de SEQR app, maandelijks eens in de Colruyt en de McDonald's. Zeer handig, en de cashback van 3% haal ik meestal niet dus krijg ik maar 1%.
Mocht het bv gekoppeld kunnen worden aan Doccle, waarbij ik veel simpeler documenten kan verifiëren en daarvoor de betalingen kan goedkeuren, zou dit zalig zijn.
Mocht het bv gekoppeld kunnen worden aan Doccle, waarbij ik veel simpeler documenten kan verifiëren en daarvoor de betalingen kan goedkeuren, zou dit zalig zijn.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Kan je in paypal nog altijd een paypal account bijvullen met overschrijving ofzo?
Ben zo geen fan van iemand een blank check op mijn rekening te geven
-
- Elite Poster
https://www.paypal-opladen.be/en/topup is hetgene dat je zoektITnetadmin schreef:Kan je in paypal nog altijd een paypal account bijvullen met overschrijving ofzo?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 8 keer
@skynetbbs Een SEPA terugvordering kan direct tot 8 weken na afboeken. Na 8 weken kan het ook na controle van de bank, tot 13 maanden na afboeking.
@Dima Beobank heeft sinds enkele weken al hun MasterCard kaarten uitgerust met contactloos betalen. Heel handig!
En overigens, bij een chargeback via uw kredietkaart moet je bijna altijd bij Atos aankloppen. Daarnaast kan een chargeback meerdere maanden duren vooraleer je gelijk of ongelijk krijgt.
@Dima Beobank heeft sinds enkele weken al hun MasterCard kaarten uitgerust met contactloos betalen. Heel handig!
En overigens, bij een chargeback via uw kredietkaart moet je bijna altijd bij Atos aankloppen. Daarnaast kan een chargeback meerdere maanden duren vooraleer je gelijk of ongelijk krijgt.
-
- Elite Poster
Hebben, wel even navragen of het de standaard-systeem is zoals in heel de wereld. Vooral in buitenland kom ik die vaak tegen.stijnkoppelmans schreef:Beobank heeft sinds enkele weken al hun MasterCard kaarten uitgerust met contactloos betalen
Heb al 2 keer een chargeback moeten aanvragen, beide keren was het binnen de 24u gewoonweg teruggeboekt!stijnkoppelmans schreef:En overigens, bij een chargeback via uw kredietkaart moet je bijna altijd bij Atos aankloppen. Daarnaast kan een chargeback meerdere maanden duren vooraleer je gelijk of ongelijk krijgt.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 8 keer
Wauw! Bij een goede bank zit je dan!Dima_2005 schreef: Heb al 2 keer een chargeback moeten aanvragen, beide keren was het binnen de 24u gewoonweg teruggeboekt!
Gelukkig heb ik het nog nooit zelf moeten doen. Wel al een paar keer dat m'n kaart geblokkeerd werd wegens frauduleus activiteit.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bij Panos kan je dit systeem overigens ook gebruiken
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
Wel nog maar een paar winkels van Panos.
Panos, Pelikaanstraat 3/1060, 2018 Antwerpen
Panos, Pelikaanstraat 3/1620, 2018 Antwerpen
Panos, Pelikaanstraat 3/2050, 2018 Antwerpen
Hier de gehele lijst. Toch wel al aardig lang.
https://www.seqr.com/be/overzicht-van-alle-winkels/
Panos, Pelikaanstraat 3/1060, 2018 Antwerpen
Panos, Pelikaanstraat 3/1620, 2018 Antwerpen
Panos, Pelikaanstraat 3/2050, 2018 Antwerpen
Hier de gehele lijst. Toch wel al aardig lang.
https://www.seqr.com/be/overzicht-van-alle-winkels/
-
- Elite Poster
Vandaag het geld van de campagne overgeschreven gekregen.
Ik heb tijdens de actieperiode verschillende malen geld overgeschreven naar een ander (en die terug naar mij) in de hoop dat elke transactie €1 zou opleveren.
Nagevraagd wanneer de €1 beloning overgeschreven ging worden en dat was na de campagneperiode. Dus gestopt aangezien het dan duidelijk zou zijn:
- Heb je geld overgeschreven naar een andere SEQR persoon
- Ja --> €1
- Nee --> Geen campagnebeloning.
Nu zie ik €3 overgeschreven met mededeling 'P2P campaign' (het aantal keren dat ik ook met hem geld overgedragen heb).
Ik weet dus niet of anderen wel verder gegaan zijn dan ikzelf, maar zulke acties kunnen hen dus behoorlijk wat geld kosten.
Ik heb tijdens de actieperiode verschillende malen geld overgeschreven naar een ander (en die terug naar mij) in de hoop dat elke transactie €1 zou opleveren.
Nagevraagd wanneer de €1 beloning overgeschreven ging worden en dat was na de campagneperiode. Dus gestopt aangezien het dan duidelijk zou zijn:
- Heb je geld overgeschreven naar een andere SEQR persoon
- Ja --> €1
- Nee --> Geen campagnebeloning.
Nu zie ik €3 overgeschreven met mededeling 'P2P campaign' (het aantal keren dat ik ook met hem geld overgedragen heb).
Ik weet dus niet of anderen wel verder gegaan zijn dan ikzelf, maar zulke acties kunnen hen dus behoorlijk wat geld kosten.
Laatst gewijzigd door jnsvr 27 feb 2016, 18:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Bedankt om er geen misbruik van te maken. Er is ook nog altijd de 1% korting actie. Het zou rap gedaan zijn mocht er te veel misbruik vastgesteld zijn tijdens deze actie. Nu komt er misschien nog wel eens een actie om iets in de kijker te zetten.