Roygenz schreef:Qua service (wel een businesscontract met 80 sim's) zijn we heel tevreden. Daarvoor hadden we mobistar en die service was ronduit rampzalig...
ik wou van een pro start terug naar een base 25 (in principe dus duurder), omdat ik geen base 25 kreeg met btw nr destijds en nu terug op prive een abbo wou,
konden ze bij een partner niet regelen, die vroeg telefonisch wat er moest gebeuren, werd me gemeld "online of in een base shop"...
nu, de dichtsbijzijnde base shop is toch gemakkelijk een halfuur rijden en een b*tch om te parkeren, dus ikke online alles doen.
gaat idd perfect online - behalve dat je dan niks terughoort en als je zelf terugbelt te horen krijgt "daar moet een overdracht van abbo voor geprint, ingevuld, en opgestuurd worden"
sja, service 0.0 en dat is niet de eerste keer...
nu soit, had de website me dit gemeld was ik niet kwaad, had de website de migratie niet toegelaten ook niet.
en hadden ze me zélf terug gecontacteerd, zou ik het misschien ook nog kunnen aanvaarden.
maar dat ze verwachten, nadat ik online overstap, dat ik dan zélf terugbel en nog wat papierwerk moet doen, daar kan ik niet zo goed mee leven.
nu soit, ik heb het ze ook gezegd en heb vandaag mijn nummeroverdacht (terug

) naar MV aangevraagd - letterlijk de enige provider die nog hersenen en een echte klantendienst heeft, ipv een op de overheid gebaseerde bureaucratie waar niemand nog geholpen kan worden.
en ik blijf hiermee het base netwerk (waar ik dus technisch tevreden van ben) behouden.