Internet on Mobile aanbod aangepast
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Klopt, maar helaas zijn ze afhankelijk van het Base netwerk wat hier (althans bij mij) niet veel voorstelt. Nu eindelijk iets van 3G, maar enkele maanden geleden was het hier zelfs nog GPRS coverage.
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Sinds deze week ook overgestapt van dolfijn naar IOM. Tot nu toe zeer tevreden
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Weet iemand waar je de details van je verbruik van je IOM kaartje kunt raadplegen ? Op my.mobistar vind ik dit precies nergens terug.
Zoals regelmatig heb ik belwaarde omgezet naar PSN krediet. Maar nu werd blijkbaar ook 37c extra aangerekend. Is me nooit eerder opgevallen, dus wou eens checken of dat al altijd zo geweest is.
Zoals regelmatig heb ik belwaarde omgezet naar PSN krediet. Maar nu werd blijkbaar ook 37c extra aangerekend. Is me nooit eerder opgevallen, dus wou eens checken of dat al altijd zo geweest is.
- Garpenlov
- Premium Member
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Als je de app open hebt, net onder het grote getal van je resterende belwaarde ziee je een kleine knop "Bonus en promo"Tomby schreef:Weet iemand waar je de details van je verbruik van je IOM kaartje kunt raadplegen ? Op my.mobistar vind ik dit precies nergens terug.
Zoals regelmatig heb ik belwaarde omgezet naar PSN krediet. Maar nu werd blijkbaar ook 37c extra aangerekend. Is me nooit eerder opgevallen, dus wou eens checken of dat al altijd zo geweest is.
Als je daar op klinkt dan zie je je data / sms verbruik in detail
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik heb mijn eigen 2 nummers zo overgezet en na 3-4 dagen nog geen portering. via mobistarcenter asap. Collega idem. nummerportering via FB eens doorgegeven, lukte ook niet. Ze gaven dit zelf toe in Mobistar center in BXL, dat klanten bij hen kwamen ipv online.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Bij mij ook maar bij 1 van de 2 nummers gelukt, mijn online aanvraag werd nooit uitgevoerd maar na een tweet met dezelfde nodige gegevens was het wel in orde gekomen.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Pro Member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Hier hetzelfde; ik heb een gsm abo bij proximus waar ik helaas wel nog effe aan vasthang maar wat ik ben tegen gekomen deze week, trop is teveel, het maakt niet uit over wat het gaat, daar ga ik jullie niet mee lastig vallen maar ik ben pissed en ik moet geen abo meer hebben, gedaan ermee.
Dus wat ik wil doen nu is naar Mobile vikings overschakelen of naar Mobistar; mobistar geniet wel mijne voorkeur nu omdat ik vorig jaar nog getest heb hier in de streek en op het 1ste zich leek mobistar toch nog een beetje beter te scoren dan MV. Al zitten we wel weer heel wat maanden verder. Tis moeilijk kiezen.
Nu; ik las dit dan van mobister van 15 euro en 4GB, uiteraard wekte dat mijn interesse en als ik het goed begrijp kan ik gewoon online dit aanschaffen met nummerbehoud en hoef ik naar proximus toe dan noppes te doen?
2de vraagske; hoelang duurde die overschakeling, want ik word al zot als ik eens een paar uren zonder data zit (tenzij ik thuis ben).
3de vraagske; wat vinden jullie tot nu toe vh mobistar netwerk? Wel neutraal blijven aub, want niet iedereen is zoals mij die bv open staat voor alles en ze allen al gehad heeft en daardoor altijd wel een vrije neutrale kijk op heeft . Ik wil vooral weten hoe het zit met het bereik van 3G/4G en ook of je nog veel edge tegen komt want daar heb ik vooral schrik voor, mee proximus kom ik dat soms ook nog tegen , gelukkig niet al teveel meer.
Op welke pagina kan je je nummer behoud ingeven bij het bestellen en overschakelen?
Dus wat ik wil doen nu is naar Mobile vikings overschakelen of naar Mobistar; mobistar geniet wel mijne voorkeur nu omdat ik vorig jaar nog getest heb hier in de streek en op het 1ste zich leek mobistar toch nog een beetje beter te scoren dan MV. Al zitten we wel weer heel wat maanden verder. Tis moeilijk kiezen.
Nu; ik las dit dan van mobister van 15 euro en 4GB, uiteraard wekte dat mijn interesse en als ik het goed begrijp kan ik gewoon online dit aanschaffen met nummerbehoud en hoef ik naar proximus toe dan noppes te doen?
2de vraagske; hoelang duurde die overschakeling, want ik word al zot als ik eens een paar uren zonder data zit (tenzij ik thuis ben).
3de vraagske; wat vinden jullie tot nu toe vh mobistar netwerk? Wel neutraal blijven aub, want niet iedereen is zoals mij die bv open staat voor alles en ze allen al gehad heeft en daardoor altijd wel een vrije neutrale kijk op heeft . Ik wil vooral weten hoe het zit met het bereik van 3G/4G en ook of je nog veel edge tegen komt want daar heb ik vooral schrik voor, mee proximus kom ik dat soms ook nog tegen , gelukkig niet al teveel meer.
Op welke pagina kan je je nummer behoud ingeven bij het bestellen en overschakelen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
je hebt nog abbo lopen. Als je uw nr. porteert nr Orange, dan zeg je hiermee ook automatisch uw prox. abbo op. Met als gevolg dat je de resterende abbomaanden zal moeten betalen.Eekhoorn schreef:Hier hetzelfde; ik heb een gsm abo bij proximus waar ik helaas wel nog effe aan vasthang
Nummerportering gaat normaal gezien bijna onmiddellijk. Tip: laat dit doen in een Orangeshop. Online wil het soms gewoonweg niet lukken.
Ik ben héél tevreden met de 4G en 4G+ van Orange (veel betere penetratie in gebouwen, daar 800 mHz, alhoewel Proximus daar later ook deels op overschakelt).IOM= prijs/kwaliteit top, in combinatie met call-back app en voip. en beltegoed.nl of aankopen via Sony Playstation store.
- Garpenlov
- Premium Member
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Ik ben erg blij met Mobistar/orange's netwerk. overal waar ik rij heb ik perfect H en bijna altijd 4G.
Het valt weinig voor dat ik nog terug op edge val. Pakken beter dan Base.
Ik ben Depanneur / pech hulp, mijn laptop is heeft een internet on mobile simkaart erin steken en heeft me nooit teleurgesteld. Ik kan overal op de baan perfect internetten tegen 8 - 20 mbps. Ik zit ook overal in vlaanderen. De kleine dorpjes tot de grote steden.
De overgang duurte toch zeker 2 werkdagen bij mij. Er liep ook nogal geregeld wel iets mis. Maar Orange hun klantendienst is al wat meer behulpzamer dan die van Proximus. Nog niet zo goed als MV, maar zeker niet slecht.
Met het overschot koop ik wat muziek, films of apps op google play store
Het valt weinig voor dat ik nog terug op edge val. Pakken beter dan Base.
Ik ben Depanneur / pech hulp, mijn laptop is heeft een internet on mobile simkaart erin steken en heeft me nooit teleurgesteld. Ik kan overal op de baan perfect internetten tegen 8 - 20 mbps. Ik zit ook overal in vlaanderen. De kleine dorpjes tot de grote steden.
De overgang duurte toch zeker 2 werkdagen bij mij. Er liep ook nogal geregeld wel iets mis. Maar Orange hun klantendienst is al wat meer behulpzamer dan die van Proximus. Nog niet zo goed als MV, maar zeker niet slecht.
Met het overschot koop ik wat muziek, films of apps op google play store
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
normaal zouden ze ID moeten vragen, maar al zelf meegemaakt dat ze dit niet doen, en gewoon nummerportering doen (ook eens op tv in reportage gezien...Volt? ik weet het niet meer)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Jep, bij Volt was het.
"Dat is normaal, maar de winkelbediende moet dan wel de identiteitskaart van de klant controleren en uit de steekproef bleek dat veel van die winkels daar niet om vroegen. Bij Proximus, Mobistar en Telenet gebeurde dat niet, bij BASE wel."
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1732894
Video:
"Dat is normaal, maar de winkelbediende moet dan wel de identiteitskaart van de klant controleren en uit de steekproef bleek dat veel van die winkels daar niet om vroegen. Bij Proximus, Mobistar en Telenet gebeurde dat niet, bij BASE wel."
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1732894
Video:
-
- Pro Member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Vraagsken nog; zoals jullie weten ben ik dus van proximus abo naar herlaadkaart van mobistar gegaan en dat blijkt al meteen gelukt te zijn, ik kan op mijne nummer gebeld worden en gewone smsen ontvangen dus het blijkt dat mijne nummer al overgezet is en dat ik bij mobistar zit, alleeja, orange is het. Nu zit ik mee het probleem dat dienen data er al door zit.
Als ik een account wil maken bij de klantenzone dan gaat het niet omdat mijne nr niet geregistreerd zou zijn en dat mss nog effe zou duren.
Natuurlijk zit ik zonder data nu; dus de vraag is nu; ga ik dan wel al kunnen herladen? Want ik durf het niet doen omdat ik vrees dat ik mss mijn geld dan kwijt ben? Of die vind mss mijne gsmnummer ook niet.
Om je te registreren voor de Klantenzone, heb je een actief GSM-nummer van Orange nodig. Nieuwe klanten dienen 2 dagen te wachten vooraleer ze zich kunnen registreren op De Klantenzone. Na die tijd zijn alle gegevens bijgewerkt in onze database. Bent u een professional? Ga verder naar onze Klantenzone voor zelfstandigen en kleine ondernemingen of voor middelgrote tot grote bedrijven.
Oke dat weet ik dus, nog een dagske wachten dan maar maar vraag me dus af of dit ook zo is als ik wil herladen, dat wil ik weten?
Iemand ervaring mee?
Ik heb ook naar mobistar fb gestuurd maar wacht nog op een antwoord.
Als ik een account wil maken bij de klantenzone dan gaat het niet omdat mijne nr niet geregistreerd zou zijn en dat mss nog effe zou duren.
Natuurlijk zit ik zonder data nu; dus de vraag is nu; ga ik dan wel al kunnen herladen? Want ik durf het niet doen omdat ik vrees dat ik mss mijn geld dan kwijt ben? Of die vind mss mijne gsmnummer ook niet.
Om je te registreren voor de Klantenzone, heb je een actief GSM-nummer van Orange nodig. Nieuwe klanten dienen 2 dagen te wachten vooraleer ze zich kunnen registreren op De Klantenzone. Na die tijd zijn alle gegevens bijgewerkt in onze database. Bent u een professional? Ga verder naar onze Klantenzone voor zelfstandigen en kleine ondernemingen of voor middelgrote tot grote bedrijven.
Oke dat weet ik dus, nog een dagske wachten dan maar maar vraag me dus af of dit ook zo is als ik wil herladen, dat wil ik weten?
Iemand ervaring mee?
Ik heb ook naar mobistar fb gestuurd maar wacht nog op een antwoord.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
uw data krijg je altijd onmiddellijk.
klantenzone kan tot 48 uren duren vooraleer je kan registreren.
Uit eigen ervaring.
Je kan altijd vragen stellen fb orange
klantenzone kan tot 48 uren duren vooraleer je kan registreren.
Uit eigen ervaring.
Je kan altijd vragen stellen fb orange
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Pro Member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Ok, goed, dan ga ik het me riskeren, dienen op facebook tsjah, diene had er weer niks van begrepen. Wat is dat toch altijd mee die mensen die daar voor werken?
Update; via de macbook gedaan en dan mee de smartphone de qr code laten scannen en tis herladen ze.
Die app werkt uiteraard nog niet en bij de andere kon ik niet herladen, die crashte altijd op de moment ik wilde verder gaan.
Update; via de macbook gedaan en dan mee de smartphone de qr code laten scannen en tis herladen ze.
Die app werkt uiteraard nog niet en bij de andere kon ik niet herladen, die crashte altijd op de moment ik wilde verder gaan.
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik heb nu nog Generation Connect van Proximus, maar ik ben op zoek naar iets anders met meer data.
Daarom zou ik graag het volgende even checken ivm "Orange internet on mobile":
1. Kan ik de belwaarde gebruiken hoe ik wil, dus voor Roaming, SMS tickets of een betaallijn?
2. Is het mogelijk om online of via een app inzicht te krijgen in je verbruik? Dus niet enkel het resterende saldo van je belwaarde, maar liefst een overzicht van je verbruik (telefoongesprekken, roaming etc).
Andere tips en suggesties zijn altijd welkom!
Alvast bedankt!
Daarom zou ik graag het volgende even checken ivm "Orange internet on mobile":
1. Kan ik de belwaarde gebruiken hoe ik wil, dus voor Roaming, SMS tickets of een betaallijn?
2. Is het mogelijk om online of via een app inzicht te krijgen in je verbruik? Dus niet enkel het resterende saldo van je belwaarde, maar liefst een overzicht van je verbruik (telefoongesprekken, roaming etc).
Andere tips en suggesties zijn altijd welkom!
Alvast bedankt!
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
1) Ja
2) Verbruik controleren zoals naar welk nummer, wanneer en hoe lang dat vind ik toch niet hoe ik dat zou moeten opvragen. Dataverbruik en hoeveelheid sms'en over kan je controleren via de My Orange app, op de klantenzone online en via #123#
2) Verbruik controleren zoals naar welk nummer, wanneer en hoe lang dat vind ik toch niet hoe ik dat zou moeten opvragen. Dataverbruik en hoeveelheid sms'en over kan je controleren via de My Orange app, op de klantenzone online en via #123#
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
1.ja, ook tempokaart zelfs mee kopen via beltegoed.nl of games/abbo's in playstation store of apps in google play store (100% cashback)
2. Met orange app, kan je geen telefoongesprekken zien. Maar who cares, met IOM bel je via voip of call-back. Dit kan je dus raadplegen via provider die je gebruikt.
verstuurd vanaf mijn Motorola X Style
2. Met orange app, kan je geen telefoongesprekken zien. Maar who cares, met IOM bel je via voip of call-back. Dit kan je dus raadplegen via provider die je gebruikt.
verstuurd vanaf mijn Motorola X Style
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Werkt dat bij jou nog? Deze week was die 0904-nr ineens geblokkeerd op mijn IOM sim (1e keer sinds Orange dat ik wou bellen) en met MV lukte het direct...satsurfer schreef:1.ja, ook tempokaart zelfs mee kopen via beltegoed.nl of games/abbo's in playstation store of apps in google play store (100% cashback)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Iemand al gevonden hoe je op de nieuwe Orange site kunt vinden hoeveel belwaarde je staan hebt en tot hoe lang je huidige bundel loopt ? Via My Mobistar was dat direct terug te vinden maar wanneer ik inlog op de nieuwe Orange site, krijg ik totaal niets van info. Ik krijg enkel een foutmelding met betrekking tot facturen: "Helaas, we konden de gegevens met betrekking tot je facturen niet ophalen. Gelieve het later nog eens te proberen." Maar gezien dit prepaid is, is er volgens mij zelfs geen sprake van facturen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Bij mij werkt dat zoals vroeger, alleen in het nieuwe Orange jasje... Heb ook IOM..
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Hier werkt het van geen kanten. Als ik inlog kom ik op Home > Klantenzone > Mijn Facturen . Maar hij kan dus geen facturen laden. Klik ik op die breadcrumb op Klantenzone, dan krijg ik hetzelfde. Klik ik bovenaan in de menubalk op Klantenzone, krijg ik zelfs gewoon opnieuw een login scherm.
Ben dus nog nergens mijn tel.nr. tegengekomen, laat staan hoeveel belwaarde/data ik nog heb.
Ben dus nog nergens mijn tel.nr. tegengekomen, laat staan hoeveel belwaarde/data ik nog heb.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Tweet sturen met de vraag of ze je klantenzone kunnen verwijderen, normaal kan je dan dezelfde dag nog opnieuw een account aanmaken. Bij mijn registratie vorig jaar verschenen er van willekeurige tekens tot gegevens van iemand anders (leek niet op NL) en dit was op deze manier opgelost.
p.s. als je automatic reload optie aan hebt krijg je wel facturen
p.s. als je automatic reload optie aan hebt krijg je wel facturen
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Pro Member
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 22 keer
staat er al een paar dagen.. mss wat sneller begonnenDoor een technisch onderhoud is de “Mijn facturen”-sectie tijdelijk niet beschikbaar vanaf zaterdag 21 mei om 23 uur tot maandag 23 mei om 4 uur. Onze excuses voor het ongemak.
-
- Pro Member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Bij orange thank you kan ik mij niet registreren, ik vink de kotjes aan en wat dan?
Ik vink ze aan, ga bv dan naar overzicht en dan terug naar profiel en alles is foetsie, vinkjes weg.
Ik vink ze aan, ga bv dan naar overzicht en dan terug naar profiel en alles is foetsie, vinkjes weg.
-
- Pro Member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 15 aug 2015, 16:21
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Je bent wel degelijk ingeschreven zodra je dat vakje aanvinkt hoor, het systeem heeft wel een 3-tal weken nodig om dat ook zichtbaar te maken in je klantenzone
groetjes, Hans
groetjes, Hans
Laatst gewijzigd door Eekhoorn 24 mei 2016, 22:41, in totaal 1 gewijzigd.