Nieuwe TV decoders
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik hoop dat die nPVR toch iets beter gaat werken. Hier moet de decoder minstens één keer per week gereset worden om die programma's te kunnen bekijken. De decoder wilt het programma wel starten maar gaat dan terug naar het menu.
Dit probleem heb ik al van in het begin en was een gekende bug (blijkbaar zeer moeilijk op te lossen).
De V5 met harde schijf doet zijn ding goed zolang het maar opneemt op HD.
Dit probleem heb ik al van in het begin en was een gekende bug (blijkbaar zeer moeilijk op te lossen).
De V5 met harde schijf doet zijn ding goed zolang het maar opneemt op HD.
Victory Not Vengeance
-
- Member
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 29 aug 2010, 17:11
- Bedankt: 11 keer
Ik heb zowel een v5 als v5 compact decoder. Allebei de nieuwe interface.
Neem dagelijks op en nog nooit de decoder moeten heropstarten om opname te kunnen bekijken.
Kan nu ook de opnames op beide decoders bekijken wat een echte meerwaarde is.
Het is wel zo dat je bij het instellen van opname goed moet opletten dat je niet ok blijft duwen. Je kiest een programma in tv gids, vervolgens druk je op ok afstandsbediening. Dan kies je opnemen. Je krijgt dan een scherm met de instellingen van de opname. Je kan dan op verdergaan klikken. Maar dan iets wat ik niet goed vind. Je komt opnieuw op een scherm terecht waar opnemen na een seconde opname annuleren wordt. Als je hier dus te snel ok drukt op afstandsbediening heb je uw opname terug geannuleerd. Zou het zelf aanpassen naar verder televisie kijken en daaronder pas een keuze opname annuleren...
[ Post made via mobile device ]
Neem dagelijks op en nog nooit de decoder moeten heropstarten om opname te kunnen bekijken.
Kan nu ook de opnames op beide decoders bekijken wat een echte meerwaarde is.
Het is wel zo dat je bij het instellen van opname goed moet opletten dat je niet ok blijft duwen. Je kiest een programma in tv gids, vervolgens druk je op ok afstandsbediening. Dan kies je opnemen. Je krijgt dan een scherm met de instellingen van de opname. Je kan dan op verdergaan klikken. Maar dan iets wat ik niet goed vind. Je komt opnieuw op een scherm terecht waar opnemen na een seconde opname annuleren wordt. Als je hier dus te snel ok drukt op afstandsbediening heb je uw opname terug geannuleerd. Zou het zelf aanpassen naar verder televisie kijken en daaronder pas een keuze opname annuleren...
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Klopt volledig wat je zegt.
persoonlijk heb ik ook en nog nooit problemen gehad met nPVR opnames, hier bij buren ook al de vraag gesteld en hebben er ook geen.
Daar staat dan tegenover dat er wel veel zijn die met opnames problemen ondervinden die maar gedeeltelijk opgenomen worden of helemaal niet (staan niet in de lijst maar na herstart wel) en ook opnames die niet willen starten. Bij sommigen kan het opgelost worden door een herstart en bij anderen dan weer niet enz....
Het probleem bestond al van voor de nieuwe interface, alleen zijn de klachten, nu met de nieuwe, serieus toegenomen. Wat zo direct niet te verklaren is, waarom bij sommigen nooit en bij anderen dan weer altijd opnieuw opnameproblemen.
persoonlijk heb ik ook en nog nooit problemen gehad met nPVR opnames, hier bij buren ook al de vraag gesteld en hebben er ook geen.
Daar staat dan tegenover dat er wel veel zijn die met opnames problemen ondervinden die maar gedeeltelijk opgenomen worden of helemaal niet (staan niet in de lijst maar na herstart wel) en ook opnames die niet willen starten. Bij sommigen kan het opgelost worden door een herstart en bij anderen dan weer niet enz....
Het probleem bestond al van voor de nieuwe interface, alleen zijn de klachten, nu met de nieuwe, serieus toegenomen. Wat zo direct niet te verklaren is, waarom bij sommigen nooit en bij anderen dan weer altijd opnieuw opnameproblemen.
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Vandaag is mijn V3b decoder vervangen door een V4.
De harde schijf was aan het falen, dus de helpdesk stuurde een technieker.
Wat een verschil tussen de oude en de nieuwe!
Het opstarten, door menu's bewegen, zappen... Alles gaat 1000x vlotter!
Dat maakt mij als Scarlet klant weer een stuk gelukkiger
PS: vorige week heeft de V3b decoder alsnog de nieuwe software gekregen: zag er veel beter uit dan de oude, maar veranderde niets aan het gebruiksgemak en/of snelheid.
De harde schijf was aan het falen, dus de helpdesk stuurde een technieker.
Wat een verschil tussen de oude en de nieuwe!
Het opstarten, door menu's bewegen, zappen... Alles gaat 1000x vlotter!
Dat maakt mij als Scarlet klant weer een stuk gelukkiger
PS: vorige week heeft de V3b decoder alsnog de nieuwe software gekregen: zag er veel beter uit dan de oude, maar veranderde niets aan het gebruiksgemak en/of snelheid.
-
- Plus Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Blijkbaar zouden oude decoders nu vervangen worden door een V5 compact?
Mijn opa had vorige week problemen met zijn V3, hij belde naar de klantendienst en hij moest een nieuwe bbox3 halen in de winkel en een nieuwe decoder zou via Kiala volgen. (Aan de telefoon werd niets gezegd over het inleveren van de oude decoder).
Hij nam de oude bbox2 en de oude decoder mee naar de winkel, daar kreeg hij een nieuwe bbox3.
De verkoper nam ook de oude decoder en gooide die op een hoop, op de nieuwe decoder moest hij wachten tot hij bericht van kiala kreeg.
2 dagen later is de nieuwe decoder binnen in kiala, wanneer hij die wil afhalen krijgt hij hem echter niet mee omdat hij daarvoor zijn oude decoder moet inruilen.
Hij terug naar de winkel, ondertussen zijn de oude decoders daar al opgehaald.
Zijn nieuwe decoder bij kiala krijgt hij niet mee en de oude decoder is verdwenen.
Uiteindelijk terug naar de winkel, blijkt dat ze nu een V5 compact meegaven.
Ik heb gewoon een V5 gehad van de technieker die hier bij de laatste storing was, mijn opa willen ze enkel die compact geven.
Daar die compact geen schermpje heeft + kleine lichtjes is een gewone V5 voor hem wel handiger.
Uiteindelijk heeft hij er al 3-4 ritjes en middagen aan verprutst en is dat nu nog niet in orde. (Voor een bagatel als het inruilen van een simpele decoder...)
Eerst krijgt hij verkeerde inlichtingen aan de telefoon zodat hij niet weet dat die V3 bij kiala binnen moet in ruil voor de nieuwe, de verkoper zegt dit ook niet en nu houden ze hem nogmaals aan het lijntje met een V5 compact.
Op de koop toe verliest zijn computer met tussenpauzes het signaal van de bbox3, alles met kabel aangesloten.
Regelmatig komt erop 'netwerkkabel niet aangesloten' waarna hij 1-2 seconden zonder verbinding zit, precies alsof je de kabel eventjes uit zou trekken en terug instoppen
Wifi werkt perfect, ik kan zonder onderbreking via wifi op mijn smartphone terwijl de computer eventjes signaal verliest.
Zijn 2de decoder is via plc aangesloten, als ik die plc gebruik om de computer van internet te voorzien werkt dit ook zonder onderbrekingen.
Enkel met de utp-kabel heeft hij onderbrekingen in het verkeer tussen de computer en de bbox, ik heb al alle 4 de lan-poorten getest, reeds met 3 verschillende kabels getest en het prboleem blijft.
Internetsignaal en tv-signaal is perfect, maar toch verliest de computer om de x aantal minuten eventjes connectie met de bbox3, met de bbox2 is dit nooit voorgevallen.
Iemand tips?
Mijn opa had vorige week problemen met zijn V3, hij belde naar de klantendienst en hij moest een nieuwe bbox3 halen in de winkel en een nieuwe decoder zou via Kiala volgen. (Aan de telefoon werd niets gezegd over het inleveren van de oude decoder).
Hij nam de oude bbox2 en de oude decoder mee naar de winkel, daar kreeg hij een nieuwe bbox3.
De verkoper nam ook de oude decoder en gooide die op een hoop, op de nieuwe decoder moest hij wachten tot hij bericht van kiala kreeg.
2 dagen later is de nieuwe decoder binnen in kiala, wanneer hij die wil afhalen krijgt hij hem echter niet mee omdat hij daarvoor zijn oude decoder moet inruilen.
Hij terug naar de winkel, ondertussen zijn de oude decoders daar al opgehaald.
Zijn nieuwe decoder bij kiala krijgt hij niet mee en de oude decoder is verdwenen.
Uiteindelijk terug naar de winkel, blijkt dat ze nu een V5 compact meegaven.
Ik heb gewoon een V5 gehad van de technieker die hier bij de laatste storing was, mijn opa willen ze enkel die compact geven.
Daar die compact geen schermpje heeft + kleine lichtjes is een gewone V5 voor hem wel handiger.
Uiteindelijk heeft hij er al 3-4 ritjes en middagen aan verprutst en is dat nu nog niet in orde. (Voor een bagatel als het inruilen van een simpele decoder...)
Eerst krijgt hij verkeerde inlichtingen aan de telefoon zodat hij niet weet dat die V3 bij kiala binnen moet in ruil voor de nieuwe, de verkoper zegt dit ook niet en nu houden ze hem nogmaals aan het lijntje met een V5 compact.
Op de koop toe verliest zijn computer met tussenpauzes het signaal van de bbox3, alles met kabel aangesloten.
Regelmatig komt erop 'netwerkkabel niet aangesloten' waarna hij 1-2 seconden zonder verbinding zit, precies alsof je de kabel eventjes uit zou trekken en terug instoppen
Wifi werkt perfect, ik kan zonder onderbreking via wifi op mijn smartphone terwijl de computer eventjes signaal verliest.
Zijn 2de decoder is via plc aangesloten, als ik die plc gebruik om de computer van internet te voorzien werkt dit ook zonder onderbrekingen.
Enkel met de utp-kabel heeft hij onderbrekingen in het verkeer tussen de computer en de bbox, ik heb al alle 4 de lan-poorten getest, reeds met 3 verschillende kabels getest en het prboleem blijft.
Internetsignaal en tv-signaal is perfect, maar toch verliest de computer om de x aantal minuten eventjes connectie met de bbox3, met de bbox2 is dit nooit voorgevallen.
Iemand tips?
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Waarschijnlijk trekt de kabel/ stekker/ computer geen gigabit. Is het beter als je het op 100mbit instelt?
Enkel v5 compact is nog beschikbaar, er worden geen "gewone" v5 meer geleverd (op enkele uitzonderingen na).
Je kan die wel "tweedehands" vinden op zoekertjessite. Ofwel moet jij jouw v5 swappen met de V5c van jouw opa?
Enkel v5 compact is nog beschikbaar, er worden geen "gewone" v5 meer geleverd (op enkele uitzonderingen na).
Je kan die wel "tweedehands" vinden op zoekertjessite. Ofwel moet jij jouw v5 swappen met de V5c van jouw opa?
-
- Plus Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens checken.road rebel schreef:Waarschijnlijk trekt de kabel/ stekker/ computer geen gigabit. Is het beter als je het op 100mbit instelt?
Enkel v5 compact is nog beschikbaar, er worden geen "gewone" v5 meer geleverd (op enkele uitzonderingen na).
Je kan die wel "tweedehands" vinden op zoekertjessite. Ofwel moet jij jouw v5 swappen met de V5c van jouw opa?
Hoe kun je dit juist instellen, in de bbox3 zelf?
Qua decoder gaan we ons er maar bij neerleggen dan, die harde schijf vind ik wel handig voor het geval de nPVR faalt.
€ 8 voor zo'n mini-versie is ook wel aan de hoge kant maar wat doe je eraan...
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Oei, dat is inderdaad aardig aan de prijs. Was het vroeger niet 4€?jack the ripper schreef: Qua decoder gaan we ons er maar bij neerleggen dan, die harde schijf vind ik wel handig voor het geval de nPVR faalt.
€ 8 voor zo'n mini-versie is ook wel aan de hoge kant maar wat doe je eraan...
Een goede cloud PVR is te wensen boven een harddisk vind ik. Je kan onbeperkt opnemen, het heeft geen impact op de bandbreedte van jouw internetverbinding, het is overal toegankelijk (ook op tablet) en een defect van jouw decoder resulteert niet meer in verlies van jouw opnames. KPN glasvezel (NL) kan het, het moet proximus dus ook wel lukken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
onbeperkt! is wel maar 50 uur in totaal aan opnames, die je 3 jaar kunt bewaren in de cloud en ook niet met alle zenders mogelijk.
Voor eerste decoder = 8€/mnd
volgende decoders= 5€/mnd (voor pack start is het ook 8€/mnd, volgens PX medewerker op twitter)
Voor eerste decoder = 8€/mnd
volgende decoders= 5€/mnd (voor pack start is het ook 8€/mnd, volgens PX medewerker op twitter)
-
- Plus Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Deze avond ben ik terug bij mijn opa geweest, de snelheid van het netwerk was inderdaad in te stellen in de instellingen van de netwerkkaart.
Deze stond op automatisch, volgens Google zet je die best op 100Mbit half-duplex, dus dat heb ik zo gedaan.
Voorlopig waren er geen disconnects meer, morgen gaat m'n opa het nog eens uitgebreider in het oog houden maar tot dusver gaat alles goed
Daar was ik zelf nooit achtergekomen, dus bij deze een dikke merci voor road rebel en nickz
Deze stond op automatisch, volgens Google zet je die best op 100Mbit half-duplex, dus dat heb ik zo gedaan.
Voorlopig waren er geen disconnects meer, morgen gaat m'n opa het nog eens uitgebreider in het oog houden maar tot dusver gaat alles goed
Daar was ik zelf nooit achtergekomen, dus bij deze een dikke merci voor road rebel en nickz
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Je kan die gewoon op full-duplex zetten hoor, zodat hij tegelijkertijd kan verzenden en ontvangen. De problemen treden vermoedelijk pas op wanneer hij aan 1000 Mb/s gaat verbinden.
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Gisteren een Proximus brief ontvangen dat ze m'n gehuurde decoder gaan omruilen.
Het straffe is dat het een gekochte decoder is.
Het was oorspronkelijk een V1, daarna gratis omgeruild naar V3 en nu weer gratis naar een V5 mini.
Geen idee of het een foutje bij Proximus is, maar ik kan er maar goed met zijn
Het straffe is dat het een gekochte decoder is.
Het was oorspronkelijk een V1, daarna gratis omgeruild naar V3 en nu weer gratis naar een V5 mini.
Geen idee of het een foutje bij Proximus is, maar ik kan er maar goed met zijn
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Voor de gekochte decoders wordt ook een brief verstuurt zodat je die kunt omruilen voor een v5-compact,
en je het eerste jaar geen huur moet betalen, je oude V3 decoder zou toch maar bruikbaar blijven tot einde van januari 2017.
en je het eerste jaar geen huur moet betalen, je oude V3 decoder zou toch maar bruikbaar blijven tot einde van januari 2017.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Inderdaad maar in hun uitleg zeggen ze bijvoorbeeld dat je zo nog tijd hebt om tot einde januari je PVR opnames te bekijken, dus volgens mij duidt dit toch op het feit dat je V3 decoder onbruikbaar gaat worden.
In een ander uitleg op Twitter zegt een Proximus medewerker dat de v3 definitief van je lijn zal geschrapt worden.
In een ander uitleg op Twitter zegt een Proximus medewerker dat de v3 definitief van je lijn zal geschrapt worden.
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
In mijn brief staat dat ik na ontvangst van de nieuwe decoder nog 30 dagen tijd heb om de oude opnames te bekijken. Daarna zal de oude niet meer werken.
Nergens staat dat er 1 jaar niet betaald moet worden. Indien dit het geval is, zal ik het toestel na die periode wel terug inleveren.
Nergens staat dat er 1 jaar niet betaald moet worden. Indien dit het geval is, zal ik het toestel na die periode wel terug inleveren.
Laatst gewijzigd door testertje 10 apr 2016, 14:19, in totaal 1 gewijzigd.
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
1 jaar gratis huur geldt alleen voor aangekochte decoders mss een fout door proximus.
Je hebt ingetekend om je decoder te vervangen via bpost en geniet zo van 1 jaar gratis huur.
Na deze termijn zal € 8/maand aangerekend worden indien het je eerste decoder is.
Als je een Pack Comfort of Maxi hebt kost de 2de of 3de decoder € 5/maand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Het blijft een verkeerd principe om toestellen met opzet te saboteren - dat er geen nieuwe software geschreven wordt dat is te begrijpen.
Maar het simpele ontvangeb an wat tv-zenders dat moet nog mogelijk blijven.
Een reden te meer om vrije hardware-keuze mogelijk te maken.
Maar het simpele ontvangeb an wat tv-zenders dat moet nog mogelijk blijven.
Een reden te meer om vrije hardware-keuze mogelijk te maken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Het blijft een verkeerd principe om toestellen met opzet te saboteren - dat er geen nieuwe software geschreven wordt dat is te begrijpen.
Maar het simpele ontvangeb an wat tv-zenders dat moet nog mogelijk blijven.
Een reden te meer om vrije hardware-keuze mogelijk te maken.
Maar het simpele ontvangeb an wat tv-zenders dat moet nog mogelijk blijven.
Een reden te meer om vrije hardware-keuze mogelijk te maken.
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 16 maa 2010, 14:41
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Follow-up Omwisseling aangekochte decoder!
Hou er uw adem maar niet op in ! Dit maakte ik vandaag mee ! Heb al een klachtenticket via Facebook maar tismaardatgetweet !
Proximus ! DE WAANZIN VER VOORBIJ !!
Goed .. naief als ik ben bel ik naar de proximus lijn om te vragen waar mijn brief blijft om mijn aangekochte V3b decoder in te ruilen ?
alles volgens wat op deze bladzijde te lezen staat ...
http://www.proximus.be/…/…/r-orphans/ve ... coder.html
Bollocks dus .. de (vriendelijke) mevrouw aan de lijn hoort het in Keulen donderen als ik over de inruil van een gekochte decoder begin en de voorwaarden op die web bladzijde vertel. Ze kent die bladzijde niet eens !?
Ze houdt consult met iemand op de achtergrond nadat ze de web site, hoorbaar tot haar schrik, gevonden heeft ...
Aangezien ik er bij vertel dat ik bel omdat ik die bewuste inruilbrief, waarvan sprake, nog steeds niet gekregen heb krijgen ze daar hoorbaar nog een verdere hartaanval !
Slot van het verhaal: om één of andere mysterieuze reden kom ik niet in aanmerking voor de voorgestelde ruil maar niemand kan mij zeggen waarom alhoewel daar op de web site geen enkele melding van gemaakt wordt ... wat is dit voor ongelofelijke flauwekul ? Weet de linkerhand bij PX daar nu werkelijk niet wat de rechter doet ?
HEY PROXIMUS ? GET YOUR ACT TOGETHER ?
ah .. als geste (die geapprecieerd wordt) wil ze mij een korting van 5 Euro toestaan op mijn internet factuur ... en dat gedurende 1 jaar, ok , in dank aanvaard .... maar ik moet dan zelf maar naar een PX centrum crossen om mijn decoder in te ruilen zonder enige vorm van document .... ???
Wil er mij hier iemand eens uitleggen wat het nut is van die kluchtige "aangekochte decoder" web bladzijde en wat die waard is voor de klant die niet eens weet of hij/zij wel "in aanmerking" komt voor een "omruil" ? Wat is dit voor een van de pot gerukte nonsens ?
Ik was tot nu toe best tevreden over de diensten van PX, nu ben ik flink op mijn pik getrapt en men zal het mogen horen !!
A p.... d client !
PS .. hoe lang kan het duren om "mijn geste" per email te bevestigen zoals mij gezegd aan de telefoon ? Juist je .. Bij Proximus ... uuuuren !
Hou er uw adem maar niet op in ! Dit maakte ik vandaag mee ! Heb al een klachtenticket via Facebook maar tismaardatgetweet !
Proximus ! DE WAANZIN VER VOORBIJ !!
Goed .. naief als ik ben bel ik naar de proximus lijn om te vragen waar mijn brief blijft om mijn aangekochte V3b decoder in te ruilen ?
alles volgens wat op deze bladzijde te lezen staat ...
http://www.proximus.be/…/…/r-orphans/ve ... coder.html
Bollocks dus .. de (vriendelijke) mevrouw aan de lijn hoort het in Keulen donderen als ik over de inruil van een gekochte decoder begin en de voorwaarden op die web bladzijde vertel. Ze kent die bladzijde niet eens !?
Ze houdt consult met iemand op de achtergrond nadat ze de web site, hoorbaar tot haar schrik, gevonden heeft ...
Aangezien ik er bij vertel dat ik bel omdat ik die bewuste inruilbrief, waarvan sprake, nog steeds niet gekregen heb krijgen ze daar hoorbaar nog een verdere hartaanval !
Slot van het verhaal: om één of andere mysterieuze reden kom ik niet in aanmerking voor de voorgestelde ruil maar niemand kan mij zeggen waarom alhoewel daar op de web site geen enkele melding van gemaakt wordt ... wat is dit voor ongelofelijke flauwekul ? Weet de linkerhand bij PX daar nu werkelijk niet wat de rechter doet ?
HEY PROXIMUS ? GET YOUR ACT TOGETHER ?
ah .. als geste (die geapprecieerd wordt) wil ze mij een korting van 5 Euro toestaan op mijn internet factuur ... en dat gedurende 1 jaar, ok , in dank aanvaard .... maar ik moet dan zelf maar naar een PX centrum crossen om mijn decoder in te ruilen zonder enige vorm van document .... ???
Wil er mij hier iemand eens uitleggen wat het nut is van die kluchtige "aangekochte decoder" web bladzijde en wat die waard is voor de klant die niet eens weet of hij/zij wel "in aanmerking" komt voor een "omruil" ? Wat is dit voor een van de pot gerukte nonsens ?
Ik was tot nu toe best tevreden over de diensten van PX, nu ben ik flink op mijn pik getrapt en men zal het mogen horen !!
A p.... d client !
PS .. hoe lang kan het duren om "mijn geste" per email te bevestigen zoals mij gezegd aan de telefoon ? Juist je .. Bij Proximus ... uuuuren !
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Niks om u druk over te maken wordt in orde gezet.
Schoonbroer had zijn brief niet afgewacht en had dus net het zelfde voor, via Proximus helpdesk 0800 22 800 hebben ze een dossier opgemaakt en alles is in orde gekomen, zit al lekker naar zijn V5 compact te kijken.
Alleen kalmte kan u redden.
NB: wel een goed tip om aan korting te komen
Schoonbroer had zijn brief niet afgewacht en had dus net het zelfde voor, via Proximus helpdesk 0800 22 800 hebben ze een dossier opgemaakt en alles is in orde gekomen, zit al lekker naar zijn V5 compact te kijken.
Alleen kalmte kan u redden.
NB: wel een goed tip om aan korting te komen
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Als ik mijn brief nog maar twee weken geleden heb mogen ontvangen, denk ik dat er nog serieus wat verstuurd moeten worden.Regulus schreef:Follow-up Omwisseling aangekochte decoder!
*knip*
Op Ebay en andere verkoopsites staan er verschillende nieuwe V5 Compacts te koop. Waar komen die vandaan en?
Victory Not Vengeance
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Proximus is inderdaad nog maar onlangs gestart met versturen van brieven voor aangekochte V3 decoders, voorafgaand zijn de brieven naar klanten met gehuurde decoders verstuurd geweest.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Knop "Aan/Uit" achteraan, op "Uit" zetten
Verzonken Reset knopje ingedrukt houden terwijl
je de knop "Aan/Uit" achteraan, op "Aan" zet
Als je op het TV Scherm "Software wordt geladen" verschijnt
Dan het verzonken ingedrukt Reset knopje terug loslaten.
(Duurt ongeveer 11 minuten tot alles terug werkt)
Je kan zo proberen om wat vroeger binnen te krijgen indien proximus die software download al voor je lijn op actief gezet heeft.
NB: Heb het op mijn decoder eens geprobeerd maar krijg nog geen nieuwe software binnen.
Verzonken Reset knopje ingedrukt houden terwijl
je de knop "Aan/Uit" achteraan, op "Aan" zet
Als je op het TV Scherm "Software wordt geladen" verschijnt
Dan het verzonken ingedrukt Reset knopje terug loslaten.
(Duurt ongeveer 11 minuten tot alles terug werkt)
Je kan zo proberen om wat vroeger binnen te krijgen indien proximus die software download al voor je lijn op actief gezet heeft.
NB: Heb het op mijn decoder eens geprobeerd maar krijg nog geen nieuwe software binnen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Hier net per wijze van test een factory reset gedaan op
V5 ( normale met HD )
V4
Op de v5 heb ik de nieuwe interface, eigenlijk is die vlotter dan de oude ooit was op de v5 en in lijn idd met de nieuwe app. Is er nu duidelijkheid over het feit dat de V4 de nieuwe interface krijgt en zo ja wanneer ?
Ik zie wel dat men in de oude V4 interface wel aanpassingen heeft gedaan om samen te werken met v5 en v5 mini ( serieopname stoppen op dit toestel / op alle toestellen etc ).
V5 ( normale met HD )
V4
Op de v5 heb ik de nieuwe interface, eigenlijk is die vlotter dan de oude ooit was op de v5 en in lijn idd met de nieuwe app. Is er nu duidelijkheid over het feit dat de V4 de nieuwe interface krijgt en zo ja wanneer ?
Ik zie wel dat men in de oude V4 interface wel aanpassingen heeft gedaan om samen te werken met v5 en v5 mini ( serieopname stoppen op dit toestel / op alle toestellen etc ).
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
heb voor iemand nieuwe decoder moeten halen.
Moet zeggen verschoot toen ik het uithaalde, zo klein geen hdd meer.
Ik heb wel den indruk dat de beeldkwaliteit veel beter is tov telenet.
Zeker de HD zenders.
Was ook even verschieten dat het geluid via versterker zo stil was (maar had dit hier al gelezen)
Moet zeggen verschoot toen ik het uithaalde, zo klein geen hdd meer.
Ik heb wel den indruk dat de beeldkwaliteit veel beter is tov telenet.
Zeker de HD zenders.
Was ook even verschieten dat het geluid via versterker zo stil was (maar had dit hier al gelezen)
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Zelfs de kleine is nog steeds vrij groot als je beseft dat ze eigenlijk niet meer hardware dan een chromecast nodig hebt. (met bijhorend laag energieverbruik itt de Proximus decoders)