Chromecast Audio
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Weer er iemand een EU based website die Chromecast Audio's verkoopt? Ik zou liever niet willen importeren vanuit de States wegens de douaneperikelen.
-
- Elite Poster
Zo rap gaat dat dus ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Thanks!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Thanks!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
idd, via DHL, had die de volgende dag zelfs geleverd,prima toestelletje als analoog /digitaal optisch/3,5mm stereo te gebruiken , deezer hier en radio gaan enkel nog daar uit
en liggen de chromecasts hier te stoffen ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(Prima te gebruiken met de ethernet adapter btw)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(Prima te gebruiken met de ethernet adapter btw)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Ikzelf heb een Chromecast (v1 en v2), maar waar ik mij zo aan erger is dat de connectie tussen de smartphone en de chromecast zoveel verbroken wordt.
Voorbeeld: Ik zet een filmpje op voor de kleinste en doe dan verder in het huishouden. Ik hop van Unifi AP naar Unifi AP omdat 1 AP niet mijn volledige woning dekt. Als er eens een ander filmpje moet opgezet moet worden en ik haal mijn Android device uit mijn zakken, dan is de verbinding 8/10 weg.
Ik open dan de Youtube app en connecteer terug met de Chromecast en dan heb je 2 opties:
- of het huidig filmpje blijft doorspelen
- of het huidig filmpje begint volledig opnieuw te spelen
Ik erger mij hier dus mateloos aan dat je om de haverklap die verbinding verliest !
Mijn vraag: heeft iemand dit ook voor op de Chromecast Audio?
//edit: zie net dat ik dit bericht gepost heb in Te Koop / Gezocht. Was niet echt mijn bedoeling om hiervan een discussie te starten in dit subforum. Mag dus gerust gesplitst worden.
Voorbeeld: Ik zet een filmpje op voor de kleinste en doe dan verder in het huishouden. Ik hop van Unifi AP naar Unifi AP omdat 1 AP niet mijn volledige woning dekt. Als er eens een ander filmpje moet opgezet moet worden en ik haal mijn Android device uit mijn zakken, dan is de verbinding 8/10 weg.
Ik open dan de Youtube app en connecteer terug met de Chromecast en dan heb je 2 opties:
- of het huidig filmpje blijft doorspelen
- of het huidig filmpje begint volledig opnieuw te spelen
Ik erger mij hier dus mateloos aan dat je om de haverklap die verbinding verliest !
Mijn vraag: heeft iemand dit ook voor op de Chromecast Audio?
//edit: zie net dat ik dit bericht gepost heb in Te Koop / Gezocht. Was niet echt mijn bedoeling om hiervan een discussie te starten in dit subforum. Mag dus gerust gesplitst worden.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat topic bestaat reeds: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... chromecastArgon schreef://edit: zie net dat ik dit bericht gepost heb in Te Koop / Gezocht. Was niet echt mijn bedoeling om hiervan een discussie te starten in dit subforum. Mag dus gerust gesplitst worden.
-
- Elite Poster
Vandaag toegekomen met DHL! Top Service!