Chromecast Audio
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Weer er iemand een EU based website die Chromecast Audio's verkoopt? Ik zou liever niet willen importeren vanuit de States wegens de douaneperikelen.
-
- Elite Poster
Zo rap gaat dat dus
Thanks!
Thanks!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
idd, via DHL, had die de volgende dag zelfs geleverd,prima toestelletje als analoog /digitaal optisch/3,5mm stereo te gebruiken , deezer hier en radio gaan enkel nog daar uit en liggen de chromecasts hier te stoffen
(Prima te gebruiken met de ethernet adapter btw)
(Prima te gebruiken met de ethernet adapter btw)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Ikzelf heb een Chromecast (v1 en v2), maar waar ik mij zo aan erger is dat de connectie tussen de smartphone en de chromecast zoveel verbroken wordt.
Voorbeeld: Ik zet een filmpje op voor de kleinste en doe dan verder in het huishouden. Ik hop van Unifi AP naar Unifi AP omdat 1 AP niet mijn volledige woning dekt. Als er eens een ander filmpje moet opgezet moet worden en ik haal mijn Android device uit mijn zakken, dan is de verbinding 8/10 weg.
Ik open dan de Youtube app en connecteer terug met de Chromecast en dan heb je 2 opties:
- of het huidig filmpje blijft doorspelen
- of het huidig filmpje begint volledig opnieuw te spelen
Ik erger mij hier dus mateloos aan dat je om de haverklap die verbinding verliest !
Mijn vraag: heeft iemand dit ook voor op de Chromecast Audio?
//edit: zie net dat ik dit bericht gepost heb in Te Koop / Gezocht. Was niet echt mijn bedoeling om hiervan een discussie te starten in dit subforum. Mag dus gerust gesplitst worden.
Voorbeeld: Ik zet een filmpje op voor de kleinste en doe dan verder in het huishouden. Ik hop van Unifi AP naar Unifi AP omdat 1 AP niet mijn volledige woning dekt. Als er eens een ander filmpje moet opgezet moet worden en ik haal mijn Android device uit mijn zakken, dan is de verbinding 8/10 weg.
Ik open dan de Youtube app en connecteer terug met de Chromecast en dan heb je 2 opties:
- of het huidig filmpje blijft doorspelen
- of het huidig filmpje begint volledig opnieuw te spelen
Ik erger mij hier dus mateloos aan dat je om de haverklap die verbinding verliest !
Mijn vraag: heeft iemand dit ook voor op de Chromecast Audio?
//edit: zie net dat ik dit bericht gepost heb in Te Koop / Gezocht. Was niet echt mijn bedoeling om hiervan een discussie te starten in dit subforum. Mag dus gerust gesplitst worden.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat topic bestaat reeds: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... chromecastArgon schreef://edit: zie net dat ik dit bericht gepost heb in Te Koop / Gezocht. Was niet echt mijn bedoeling om hiervan een discussie te starten in dit subforum. Mag dus gerust gesplitst worden.
-
- Elite Poster
Vandaag toegekomen met DHL! Top Service!