Ik heb reeds een maand of 2-3 internet on mobile .
Echter tot grote frustratie werkt de My Mobistar app voor geen meter .. al verschillende keren contact gehad via Facebook met Mobistar .
Ze hebben een dossiertje lopen .. nu een maand later nog altijd niet opgelost .
Kennis heeft nu net een Kangaroo 8 abonnement afgesloten en daar werkt de mobistar app meteen ... zelfs op een oude smartphone met android 2.2 ..
Zijn er hier nog mensen met "Internet on Mobile" waar de APP wel werkt ..? is heel frursterend dat ik niet snel mijn verbruik kan checken ..
Ps : mymobistar online werkt wel pefect .. alleen de app op gsm zefgt "kan gen verbinding maken met de server van mobistar" al op diverse smartphones gestest ..
Internet On Mobile - My Mobistar App
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik kan ook geen verbinding krijgen, maar die IOM sim zit evenwel in mijn mifi... Ik vermoed dat dit de reden is waarom het bij mij niet lukt...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Hier ook dikke miserie.
Wat een gedrocht van een app. Ziet er lelijk uit, is traag bij opstarten, crasht vaak, wordt amper dagelijks geüpdatet, ... Echt triestig.
Het contrast met de Mobile Vikings app kan niet groter zijn.
Wat een gedrocht van een app. Ziet er lelijk uit, is traag bij opstarten, crasht vaak, wordt amper dagelijks geüpdatet, ... Echt triestig.
Het contrast met de Mobile Vikings app kan niet groter zijn.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
De ene keer werkt die wek, de andere keer niet. Vorige weken werkte die niet omdat ik verbonden was met wifi en niet met hun netwerk. Vergeet het aks ik thuis ben dat ik ga surfen via mobi. Nu schijnt het weer opgelost. Er us echter geen enkeke meerwaarde van de app. Alle FAQ's verwijzen door naar de helpdesk met enkel openingsuren.
Herladingen met een voucher zijn nergens te vinden. Belhistorie en dataverbruikhistorie dat komt in hun woordenboek nog niet voor. Overlevingskans met zo'n ingesteldheid nadat telenet verdwijnt van hun net daar heb ik twijfels bij.
Sent from my D6000 using Tapatalk
Herladingen met een voucher zijn nergens te vinden. Belhistorie en dataverbruikhistorie dat komt in hun woordenboek nog niet voor. Overlevingskans met zo'n ingesteldheid nadat telenet verdwijnt van hun net daar heb ik twijfels bij.
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
tnx voor alle reacties .. ben dus de enige niet ..
Ja ik heb idd wel heimwee naar MV app .. spijtig dat base hier in de regio nogal slecht is .
Ja ik heb idd wel heimwee naar MV app .. spijtig dat base hier in de regio nogal slecht is .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Dit dus. De MV app was echt goed. Maar als je het base netwerk met Mobistar gaat vergelijken, zeker op 4G vlak, aan quasi dezelfde prijzen (4GB/15 euro) dan schiet er niet veel meer over in het voordeel van MV>Kitt schreef:tnx voor alle reacties .. ben dus de enige niet ..
App werkt hier trouwens totaal niet.
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik vind hem even slecht.wouter5 schreef:De app is ondertussen geüpdatet. Ik vind het best wel een vooruitgang
Geen live gegevens (vaak een volle dag wachten voor een update), traag, crasht nog altijd (toegegeven, minder), ...
Het lijkt wel of ze hebben enkel de front-end nieuw leven ingeblazen, maar de achterliggende code behouden hebben.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
Je zou toch op zijn minst verwachten dat je een detail kan zien wanneer je naar wie hoelang gebeld hebt en op welke tijdstippen hoeveel data je hebt opgesoepeerd. Of hebben ze iets te verbergen?
-
- Elite Poster
Is niet kwestie van service, is een kwestie van eerlijke handel ten opzichte van de klant. T is gewoon een kwestie van tijd tot er een, met de nodige technische onderbouw, kan aankaarten dat er een verschil zit in wat je langs client zijde verbruikt en wat ze in mindering brengen.