Internet On Mobile - My Mobistar App

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Ik heb reeds een maand of 2-3 internet on mobile .

Echter tot grote frustratie werkt de My Mobistar app voor geen meter .. al verschillende keren contact gehad via Facebook met Mobistar .
Ze hebben een dossiertje lopen .. nu een maand later nog altijd niet opgelost .

Kennis heeft nu net een Kangaroo 8 abonnement afgesloten en daar werkt de mobistar app meteen ... zelfs op een oude smartphone met android 2.2 ..

Zijn er hier nog mensen met "Internet on Mobile" waar de APP wel werkt ..? is heel frursterend dat ik niet snel mijn verbruik kan checken ..

Ps : mymobistar online werkt wel pefect .. alleen de app op gsm zefgt "kan gen verbinding maken met de server van mobistar" al op diverse smartphones gestest ..
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3376
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

Ik kan ook geen verbinding krijgen, maar die IOM sim zit evenwel in mijn mifi... Ik vermoed dat dit de reden is waarom het bij mij niet lukt...
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Hier werkt ze perfect.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Hier ook geen probleem. LG Nexus 5 (Marshmallow) fwiw.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

Hier ook geen probleem.
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 566
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 52 keer
Te Koop forum

Hier ook dikke miserie.

Wat een gedrocht van een app. Ziet er lelijk uit, is traag bij opstarten, crasht vaak, wordt amper dagelijks geüpdatet, ... Echt triestig.

Het contrast met de Mobile Vikings app kan niet groter zijn.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1856
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 94 keer

De ene keer werkt die wek, de andere keer niet. Vorige weken werkte die niet omdat ik verbonden was met wifi en niet met hun netwerk. Vergeet het aks ik thuis ben dat ik ga surfen via mobi. Nu schijnt het weer opgelost. Er us echter geen enkeke meerwaarde van de app. Alle FAQ's verwijzen door naar de helpdesk met enkel openingsuren.
Herladingen met een voucher zijn nergens te vinden. Belhistorie en dataverbruikhistorie dat komt in hun woordenboek nog niet voor. Overlevingskans met zo'n ingesteldheid nadat telenet verdwijnt van hun net daar heb ik twijfels bij.

Sent from my D6000 using Tapatalk
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1827
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 231 keer
Provider

Ik gebruik de app niet. Zie ook het nut er niet van in.

Gebruik gewoon altijd #123# daarmee heb je resterende MB's, sms'en en krediet.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6875
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

#123# en 3G watchdog...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

tnx voor alle reacties .. ben dus de enige niet ..

Ja ik heb idd wel heimwee naar MV app .. spijtig dat base hier in de regio nogal slecht is .
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3036
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

Kitt schreef:tnx voor alle reacties .. ben dus de enige niet ..

Ja ik heb idd wel heimwee naar MV app .. spijtig dat base hier in de regio nogal slecht is .
Dit dus. De MV app was echt goed. Maar als je het base netwerk met Mobistar gaat vergelijken, zeker op 4G vlak, aan quasi dezelfde prijzen (4GB/15 euro) dan schiet er niet veel meer over in het voordeel van MV>
App werkt hier trouwens totaal niet.
wouter5
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

De app is ondertussen geüpdatet. Ik vind het best wel een vooruitgang :)
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.

Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 566
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 52 keer
Te Koop forum

wouter5 schreef:De app is ondertussen geüpdatet. Ik vind het best wel een vooruitgang :)
Ik vind hem even slecht.
Geen live gegevens (vaak een volle dag wachten voor een update), traag, crasht nog altijd (toegegeven, minder), ...
Het lijkt wel of ze hebben enkel de front-end nieuw leven ingeblazen, maar de achterliggende code behouden hebben.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 830
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

Widgetje voor android zou ook mooi zijn.
Dat vondt ik vroeger wel tof bij MV
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1856
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 94 keer

Je zou toch op zijn minst verwachten dat je een detail kan zien wanneer je naar wie hoelang gebeld hebt en op welke tijdstippen hoeveel data je hebt opgesoepeerd. Of hebben ze iets te verbergen?

Sent from my D6000 using Tapatalk
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Dat geven ze enkel aan abonnementen, dat is eenmaal hun policy.
Mobistar is niet bekend om zijn prachtige service of support.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1856
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 94 keer

Is niet kwestie van service, is een kwestie van eerlijke handel ten opzichte van de klant. T is gewoon een kwestie van tijd tot er een, met de nodige technische onderbouw, kan aankaarten dat er een verschil zit in wat je langs client zijde verbruikt en wat ze in mindering brengen.

Sent from my D6000 using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”