- het ligt niet aan de foto, wat ook te merken is aan het feit dat de krassen op de 2 kaders niet even diep en niet op dezelfde plaatsen zijn
- moest het al aan het vervoer liggen (gls heeft wel zo'n "gooi er maar mee" naam dacht ik?) dan zou albelli het toch gewoon beter moeten inpakken (komt gewoon aan in een grote kartonnen doos, met 4 foam randjes rond de kader en dan 2 stukjes isomo erbij - de foto zelf zit gewoon in een doorzichtig plastiek zakje van 0,0 kwaliteit
- achteraan staat er dan zo'n mooie groene sticker "quality control passed" op ze allebei.. dan ga ik ervan uit dat dat toch niet gedaan is door ernaar te kijken, want je ziet de krassen zodanig goed dat beide kaders nutteloos zijn om als cadeau te dienen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
nu, soit, ik heb nu gemaild in de hoop dat ze hun 100% kwaliteitsgarantie naleven... en omdat ik het "3de keer is scheepsrecht" verhaal niet wil proberen, stel je voor nog een mislukt kader..., zou ik dan mijn geld terug willen.
(i mean, een kader als kerstcadeau geven aan mijn grootmoeder, waar mijn overleden grootvader vol krassen op staat... i dont think so)
wel blijf ik het vreemd vinden, ik heb er ook een "foto op mok" besteld, en die is dan wél perfect: foto is er mooi en -lijkt- kwalitatief opgezet, de tas voelt stevig aan,
en het is ook mooi ingepakt.
dus waarom het dan met plexi misloopt?
maar soit, mijn eigenlijke vraag naar de leden toe is :
hebben jullie al ooit kaders op plexi laten maken, en indien ja, waar - en waren jullie daar tevreden over?
ik heb albelli gekozen, niet op prijs (er zijn er goedkopere), maar op het idee dat het toch "een bekende firma" is, en ik redelijk wat positieve reviews heb gevonden.
ook hun "100% tevredenheidsgarantie heeft me helpen overtuigen (zelf nog nooit foto op plexi laten maken, enkel op katoen) - ik had alleen niet verwacht die garantie ook te moeten inroepen (zo'n garantie verwacht je dus eigenlijk dat je een perfect afgeleverd product hebt en niets te klagen hebt)