De grootste oorzaak is snelheid zie ik.krisken schreef:Op 100 verkeersongevallen zijn de oorzaken toe te schrijven aan (meerdere oorzaken zijn tegelijkertijd mogelijk) ...
1. Ik vraag mij af waarom er nog steeds auto's harder kunnen dan pakweg 140. Om veilig FlashBlue zijn camion voorbij te steken, tzal wel. Of omdat je regelmatig eens per ongeluk de afslag mist en in duitsland terechtkomt zeker. Steek er software in die gewoon weigert te starten als je 5 keer per week een "camion moest voorbij steken meneer de agent".
2. Waarom worden die dingen nog altijd niet gelogd, samen met gps gegevens. Als er dan iets gebeurt, laat het gerecht de voorbije rij-kunsten vergelijken met de toegelaten snelheid van pakweg het laatste half jaar. Dat per ongeluk te rap rijden is dan ook weer opgelost. Levenslang rijverbod.
3. jullie kunnen allemaal beter rijden dan ik. En ik rij beter dan jullie allemaal.
Behalve dan die ene wortel die niet gezien had dat het al 30 seconden rood was en ik daar al 20 seconden stond. 2 achterlichten, 3 remlichten en een rood verkeerslicht is nogal veel om te verwerken ik weet het.