Splitter schreef:waarom? als je al op 100/10 staat krijg je dus niks winst, want die 100 down heb je al en die 20 up is gecapped
Combineer 2 PPPoE sessies
jantje81 schreef:Twee vragen... sommigen hier lijken een prima glazen bol te hebben.
1- Zal Scarlet ook de caps wijzigen op 1 januari? Zou een Scarlet VDSL2 dan naar 100/10 kunnen gaan?
Scarlet zelf capt niets, ze kopen bij Proximus 2 verschillende soorten lijnen:
- - VDSL2 Light (voor de Scarlet Trio abonnementen).
- VDSL2 Go (voor alle andere, bestaande en niet meer beschikbare oudere Scarlet formules (Scarlet One, Scarlet Internet VDSL, Scarlet Internet & Telefonie, Scarlet Internet & TV).
Ik denk dat VDSL Light (Scarlet Trio) gewoon meegaat met Internet Start, en VDSL Go (Scarlet One) meegaat met Proximus Internet Maxi?
Dus geen glazen bol, maar ik
vermoed dat de snelheden mee zullen evolueren met de resp. Proximus variante ?
jantje81 schreef:2- Wat zou de upload in zone 2 worden als DLM op de upload actief wordt? Ook 20 Mbps? (dat zou EDPnet inderdaad wel een stuk interessanter maken namelijk)
Als ze de maximum DLM snelheden voor de upload gelijkschakelen met zone 1 (zoals dat nu reeds het geval is voor de download), dan zou dit ook 20 Mbps worden.
Maar zelfs als DLM die speelruimte krijgt, zal dat maar voor een beperkt aantal zone 2 lijnen mogelijk zijn, niet voor hen die 700m van de ROP zitten, die halen zeker geen 20 mbps upload!
qless schreef: Zone 3 zal denk ik geen 10 up krijgen, zolang dit nog profiel 8d is
Goed opgemerkt. Het zal dus 60/5 zijn?