Vieten schreef:LangeName schreef:Sommige mensen kun je gewoon niet tevreden stellen...
Dat vind ik nu eigenlijk ook, meer krijgen voor dezelfde prijs en er minder tevreden voor zijn.
't Zijn in elk geval weer enkele redenen minder om naar de concurrentie te gaan.
Remember die Panini plakboeken (prentjes van voetbalisten tijdens wereldbekers etc) ? Altijd toch een teleurstelling als ge een prentje kreeg dat ge al had Natuurlijk ben ik blij met de downverhoging, maar 'k had toch liever ne Gerets of ne Ceulemans gehad ipv nen dubbele Pfaff
Ik heb reeds meerdere malen overwogen om naar een andere ISP te gaan (om meer upload te hebben), maar als ik hier op Userbase de problemen lees met sommige ISPs, dan slaat de twijfel toch serieus toe hoor - 't lijkt wel toeval te zijn als iemand wel een goede overschakeling maakt. Hopelijk kan Versatel de marktkraampjes een beetje doen herschikken.
Moest het 5€ zijn, dan meteen, maar 10€ extra/maand voor een powerpack is gewoon te veel, tenzij het zoals een volumepack zou zijn ipv een eenjarig abo - maar 'k geloof dat dat technisch niet mogelijk is?