MyProximus producten toevoegen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Tegen beter weten in ben ik dan toch gezwicht en heb ik voor Proximus gekozen als provider.

Nu heb ik een MyProximus account aangemaakt, maar ik zie nergens de optie om mijn pack toe te voegen.

Hun FAQ zegt ook enkel maar dat ik moet inloggen en moet klikken op een "pack of andere producten toevoegen", maar die optie is niet beschikbaar. Het enige dat ik kan toevoegen zijn mobiele nummers, maar dat heb ik nu net niet nodig.

Zie ik soms iets over het hoofd?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Als de login gemaakt is op basis van factuur dan zitten alle producten van deze factuur al in MyProximus
Ik veronderstel hier de website van proximus.

Of spreek je hier van de MyProximus app. op de smartphone?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Hoe raar het ook klinkt kan je het via online formulier opzeggen, waar je in het tekstvak nog eens goed kunt beschrijven wat je wilt of niet meer wilt enz...
Zalm
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Lijkt me ook raar, normaal moet je pack toch al geactiveerd staan in de tab 'mijn producten' als ik met niet vergis
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Als je al een pack hebt, inderdaad.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Heb deze middag naar px gebeld, blijkbaar was er iets mis gegaan bij de registratie. Ze hebben mijn account verwijderd zodat ik me opnieuw kon registreren en nu is alles in orde.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”