Tegen beter weten in ben ik dan toch gezwicht en heb ik voor Proximus gekozen als provider.
Nu heb ik een MyProximus account aangemaakt, maar ik zie nergens de optie om mijn pack toe te voegen.
Hun FAQ zegt ook enkel maar dat ik moet inloggen en moet klikken op een "pack of andere producten toevoegen", maar die optie is niet beschikbaar. Het enige dat ik kan toevoegen zijn mobiele nummers, maar dat heb ik nu net niet nodig.
Zie ik soms iets over het hoofd?
MyProximus producten toevoegen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1597
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 123 keer
Als de login gemaakt is op basis van factuur dan zitten alle producten van deze factuur al in MyProximus
Ik veronderstel hier de website van proximus.
Of spreek je hier van de MyProximus app. op de smartphone?
[
Post made via mobile device ]
Ik veronderstel hier de website van proximus.
Of spreek je hier van de MyProximus app. op de smartphone?
[

- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Heb deze middag naar px gebeld, blijkbaar was er iets mis gegaan bij de registratie. Ze hebben mijn account verwijderd zodat ik me opnieuw kon registreren en nu is alles in orde.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.