dit doet de wanadoo deur dicht !!!!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hi skynetters,

Vandaag ontvang ik een brief van wanadoo (ja ik heb er een adsl abonnement) opgesteld in het frans


Madame ,Monsieur,

Conerne:
    créance transmise par WANADOO
    Réferénce:441371
    Montant:36,94 EU
    Frais+Int 0.00 EUR
    Solde a payer:36,94 EUR

Selent nortre client WANADOO,une plusieures factures sont encore dues.Nous vous offrons la possibilité d'honeur le montant repris ci-dessus dans les 5 jours suivant la date de réception de ce courrier,par virement au compte financier avec mention de la référénce ci-dessous.
Dans la négativé notre client sera contraint de suspendre votre accés au services WANADOO.
Dans l'attente d'un paiement,nous vous prions d'agréer,Madame,Monsieur,
l'assurance de nortre considération distinguée.


de maand december heb ik reeds betaald en ik kan dit zwart op wit bewijzen door middel van mijn rekeninguitreksels maar deze heren willen dat de klanten hun abonnement 2x per maand betalen en ik ga hier niet mee akkoord WANADOO heeft geenenkel document voorzien van mijn handtekening waarop staat dat ik daarmee akkoord ga.En wat onze briefwisseling betreft wel ik eis (ik vraag dat niet ik eis dat) dat die opgesteld wordt in het nederlands WANADOO heeft dus geen poot om op te staan :mrgreen: laat ze hun diensten aan mij maar schorsen hun ftp server heeft 1 keertje gewerkt en ben meer as een jaar daar aangesloten.

het bericht van domicelering aan wanadoo van mij zal geschorst worden ik heb ze reeds eerder gewaarschuwd



IK BETAAL 1 KEER PER MAAND *** GELDWOLVEN !!!!


al sturen ze mij nu nog 100 facturen ,incasso bureaus ik betaal dat niet en daarmee BASTA welke gek gaat twee keer per maand zijn adsl betalen ?????? ik heb hen getelefonneerd een duur 070 nummer en tis altijd bezet wel dat ze dan mijn kl**ten kussen

greetz

Erik


editted by SeNsEi Ze0n:
Erik, je mag kwaad zijn maar een beetje op je taal letten.
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

ok da gaat dus over een factuur die ik niet betaald zou hebben da komt ervan alsde brieven int frans stuurt he wie verstaat da gebrabbel nu ??
Registered Linux user #286313
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik zou toch ook minstens verwachten dat ze een klant in zijn eigen taal (of in de 3 talen) beantwoorden, vooral als het over een (voor het bedrijf) belangrijk feit gaat (hier het niet betalen van een factuur)

:wink: dit wijst er mischien op dat de Walen de grootste wanbetalers zijn :wink:
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm ben helemaal akkoord dat je niet akkoord bent met hoe ze je informeren. Wat Sensei zegt is idd noodzakelijk: ofwel je eigen taal ofwel de 3 landstalen met eventueel engels.

Tja dit kan berusten op een fout eh ergens in hun accounting systeem. Als jij ze idd betaalt hebt en je hebt daar bewijs van dan hebben ze idd geen poot om op te staan. Kzou zeggen, laat ze dan maar afkomen, de klant staat het sterkst.
I love it when a plan comes together!
vanne

geachte heer,

Als volstrekkend tevreden TELENET klant wil ik er u eventjes op wijzen dat Uw optreden hier ver beneden alle peil is. Van een moderator mag je toch op zijn minst een loyale houding verwachten tegenover zijn bedrijf. Dat u uw klacht post, daar kan ik vrede mee nemen maar de manier waarop laat te wensen over!
Bij ons zou dit niet getolereerd worden van een moderator!

vanne
telenet-klant

http://breedband.telenet.be/forums
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

vanne schreef:geachte heer,

Als volstrekkend tevreden TELENET klant wil ik er u eventjes op wijzen dat Uw optreden hier ver beneden alle peil is. Van een moderator mag je toch op zijn minst een loyale houding verwachten tegenover zijn bedrijf. Dat u uw klacht post, daar kan ik vrede mee nemen maar de manier waarop laat te wensen over!
Bij ons zou dit niet getolereerd worden van een moderator!

vanne
telenet-klant
http://breedband.telenet.be/forums



Eventjes reageren;

Blijkbaar heb je de regels en disclaimer niet zo goed gelezen anders zou je de opmerking "op zijn minst een loyale houding tegenover zijn bedrijf." niet maken. In die disclaimer, rules staat duidelijk dat dit forum volledig onafhankelijk is van enige ISP. Noch van BGC Skynet, noch van BGC ISP, noch van Wanadoo, noch van een andere.

Maw: de moderators die dit project uit grond gestampt hebben zijn slechts gewone klanten van van ISP's (vooral Skynet). Erik heeft in dit geval gereageerd als klant en dat is zijn goed recht. Al moet hij soms wat op zijn taalgebruik letten. Een klant 2x per maand laten betalen kan niet. En dat de correspondentie enkel in het frans laat ook de wensen over. De manier waarop: mja, ergens heb je wel een puntje, maar ergens is het normaal. Dat heet eerste reactie, dan ben je kwaad. Verder zie ik hier zo geen zware mispunten in, waardoor jij zo zou moeten reageren.

Bij ons mag iedereen zijn gedacht zeggen, zolang het gefundeerd is.
Dat dit bij Telenet niet kan, mja dat is bij Telenet. Ergens komt dit wel neer op een vorm van beperking van de vrije meningsuiting maar kom daar gaan we niet over discussieren.

Maw: ik steun Erik volle 100%, zijnde erik als klant tegenover Wanadoo.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

vanne,

Mag ik u eraan herrinneren dat het mijn goed recht is om te reageren as iemand mij teveel geld wil aanrekenen ? en de naam "telenet" wel ik zou dat niet in zo een grote letters typen.Dat is niet iets om fier over te zijn :mrgreen: .Of dat bij telenet getolereerd wordt of niet dat kan mij geen barst schelen vanne maar als ik telenet klant was deed ik juist hetzelfde.We leven in een vrij land.Iedereen heeft recht op een vrije meningsuiting .. als dit bij telenet niet getolereerd wordt wel dan zegt dat veel over uw zo geliefde isp :mrgreen: dat zou der nogal aan mankeren dat ik een klacht post leefde gij nog in de middeleeuwen ofwa ?????

ooh en vanne van telenet forums zou ik nog geen mod willen zijn het stinkt daar naar bedriegers :mrgreen:
Registered Linux user #286313
schone slaapster

Bedriegers op telenet forum?
Oeioei, moet je toch eens effe uitleggen hoor....
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

schone slaapster schreef:Bedriegers op telenet forum?
Oeioei, moet je toch eens effe uitleggen hoor....


Mja, misschien zou Erik zich beter even excuseren voor die laatste zin, ofwel zijn beschuldiging hard maken... ;)
NuKeM
vanne

met mijn posting van deze morgen had ik niet de bedoeling en hetze te ontwikkelen. Ongeast vind ik het nog steeds dat mensen die hulp zoeken op mensen stuiten die zelf rebelleren tegen hun bedrijf dat ze vertegenwoordigen. Een kleine professionele aanpak is niet slecht. Het was zeker niet de bedoeling om een zoveelste topic ADSL <---> Telenet op te starten, want zo zijn er al duizend in een dozijn. Blijkbaar wordt dit door Erik wel zo opgevat, getuige daarvan "bij telenet allemaal bedriegers", ma swat, dit dreigt dus uit te draaien op een anti telenet topic wat zeker niet mijn bedoeling was. Zand erover zeker...................

vanne,

telenet user en blij om de professionele aanpak van onze pub:
http://pub.telenet.be
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Vanne,


ik vrees dat je toch beter ons forum wat beter zou bekijken en onze disclaimer enzo zou bekijken, want wij vertegenwoordigen geen bedrijf.

Een telenet-adsl war wil ik hier ook niet uit zien verder groeien. Ik ben enkel mijn gedacht komen zeggen over jouw post, die totaal onderbouwd is en nog steeds is. Want we vertegenwoordigen geen bedrijf. Je hebt blijkbaar enkel deze topic bekeken, waarin erik voorkomt, blijkbaar andere topics waarin mods helpen ivm linux, windows etc. heb je niet gezien zeker?

Idd, Erik zou zijn statement moeten uitleggen ofwel dat terugnemen. Dat is reeds door een andere mod ook al aangekaart.

Bij deze stel ik ook voor hier een einde te maken aan dit opstootje!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

wel wel,

ik zie niet in waarom ik mij zou moeten excuseren as ik aangevallen wordt ?????? als ik die reclame zie van telenet op tv dan moet ik gewoon kotsen .... "telenet internet de snelste" wat telenet echter mooi verzwijgt voor zijn klanten is


Kabel is en blijft een gedeelde verbinding des te meer gebruikers op het telenet netwerk DES te trager telenet is


en dat beste mensen verzwijgt uw zo geliefde isp voor u

as jullie zitten te wachten op mijn excuses da gade nog lang wachten deze komen der over mijn dood lijk !
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Erik schreef:wel wel,

ik zie niet in waarom ik mij zou moeten excuseren as ik aangevallen wordt ?????? als ik die reclame zie van telenet op tv dan moet ik gewoon kotsen .... "telenet internet de snelste" wat telenet echter mooi verzwijgt voor zijn klanten is


Kabel is en blijft een gedeelde verbinding des te meer gebruikers op het telenet netwerk DES te trager telenet is


en dat beste mensen verzwijgt uw zo geliefde isp voor u

as jullie zitten te wachten op mijn excuses da gade nog lang wachten deze komen der over mijn dood lijk !


Hier kan ik u niet 100% in steunen Erik (en ik ben niet de enige).
Je verdedigen door Telenet af te breken is hier niet op zijn plaats en buiten de kwestie. Maar toch wil ik het volgende hierover kwijt.

We zouden blij moeten zijn dat Telenet er is en de Telenetters zouden blij mogen zijn dat Adsl er is... anders zaten we nu nog met ISDN tegen hoge tarieven te surfen.

Ik wil niet beginnen over wie de beste is of over wie de slechtste, noch over wie de snelste, noch over wie de stabielste en ik ga zeker niet in het wilde weg gaan beweren dat Telenet zijn klanten bedriegt (ook al zijn er daar veel geruchten rond).

Het enige wat ik wil voorkomen is dat hier kinderen komen posten naar aanleiding van uw posts dat Telenet veel beter is, dat adsl s**** enzo ge kent dat wel...
Niets persoonlijk dus hé Erik ;) Laten we dit gewoon afsluiten.
NuKeM
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Het internet op zich is een gedeeld medium, denk je dat je tot op elke server in de wereld een eigen lijn hebt? Tot op de centrale ben je wellicht de enige maar dat is een verwaarloosbaar onderdeel van uw totale verbinding, imho dan ook een verwaarloosbaar argument van u.
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

genoeg gezeverd

locked !
Registered Linux user #286313
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”