Vandaag ontvang ik een brief van wanadoo (ja ik heb er een adsl abonnement) opgesteld in het frans
Madame ,Monsieur,
Conerne:créance transmise par WANADOO
Selent nortre client WANADOO,une plusieures factures sont encore dues.Nous vous offrons la possibilité d'honeur le montant repris ci-dessus dans les 5 jours suivant la date de réception de ce courrier,par virement au compte financier avec mention de la référénce ci-dessous.
Réferénce:441371
Montant:36,94 EU
Frais+Int 0.00 EUR
Solde a payer:36,94 EUR
Dans la négativé notre client sera contraint de suspendre votre accés au services WANADOO.
Dans l'attente d'un paiement,nous vous prions d'agréer,Madame,Monsieur,
l'assurance de nortre considération distinguée.
de maand december heb ik reeds betaald en ik kan dit zwart op wit bewijzen door middel van mijn rekeninguitreksels maar deze heren willen dat de klanten hun abonnement 2x per maand betalen en ik ga hier niet mee akkoord WANADOO heeft geenenkel document voorzien van mijn handtekening waarop staat dat ik daarmee akkoord ga.En wat onze briefwisseling betreft wel ik eis (ik vraag dat niet ik eis dat) dat die opgesteld wordt in het nederlands WANADOO heeft dus geen poot om op te staan laat ze hun diensten aan mij maar schorsen hun ftp server heeft 1 keertje gewerkt en ben meer as een jaar daar aangesloten.
het bericht van domicelering aan wanadoo van mij zal geschorst worden ik heb ze reeds eerder gewaarschuwd
IK BETAAL 1 KEER PER MAAND *** GELDWOLVEN !!!!
al sturen ze mij nu nog 100 facturen ,incasso bureaus ik betaal dat niet en daarmee BASTA welke gek gaat twee keer per maand zijn adsl betalen ?????? ik heb hen getelefonneerd een duur 070 nummer en tis altijd bezet wel dat ze dan mijn kl**ten kussen
greetz
Erik
editted by SeNsEi Ze0n:
Erik, je mag kwaad zijn maar een beetje op je taal letten.