De app vermeld dat je later via tvoveral een melding zal krijgen.
https://itunes.apple.com/be/app/proximu ... 69079?mt=8
![Afbeelding](http://a2.mzstatic.com/eu/r30/Purple1/v4/94/cd/c3/94cdc369-cb98-616d-12fa-080c3234ce50/screen480x480.jpeg)
Coming soon to your living room
Hosted By: @proximus
Hashtag: #ProximusRelease
We would like to show you exclusively our new products to be released this fall. We can't tell you anything about it though, it would spoil the surprise. But here's a little hint: we're about to boost your television big time!
Come and see what the fuss is all about. And even though we know you don't need any other arguments, we just want to reassure you there will be an open bar. Just saying.
Kind regards,
The Proximus team
Friday, July 31 from 5:00pm - 7:00pm (CEST)
Add to Calendar
Location
Proximus Towers
Boulevard du Roi Albert II 27
1030 Bruxelles
Dat verklaart waarom er in de nieuwe software geen vermelding staat van het aantal resterende dagen van een nPVR opname. Ook de vermelding 'minimum 60 dagen' (ipv maximum) als opname-optie lijkt in die richting te wijzen. En ik heb ergens (maar kan het niet direct terugvinden) gelezen dat er nu per klant een bepaald aantal minuten opnametijd beschikbaar zou zijn op de servers. Als je binnen die limiet blijft, wordt er niks verwijderd (ook niet na 60 dagen), als je er boven gaat, worden de oudste opnames eerst verwijderd, maar hoe dan ook blijft elke opname minimum 60 dagen beschikbaar.jackho schreef:Daarom zou, naar het schijnt, de opnametijd onbeperkt worden
Ik gebruik mijn persoonlijk email adres als login, dezelfde als voor Mijn Proximus. In Mijn Proximus zie ik de Proximus TV applicatie staan (en ook de TV + internet).kies een ander Proximus-lijnnummer
het toestel kan niet worden geregistreerd op dit moment
uitloggen
de applicatie afsluiten