didi79 schreef:Misschien eens aan je werkgever vragen. Je zal niet de enige zijn met dat probleem...
Ik ben consultant, dus extern. Vandaar dus dat ze geen plaats kunnen voorzien. Volgende week informeer ik wel nog eens, maar normaalgezien is dit niet voorzien.
Kenw00t schreef:Probeer alvast eens te kijken wat er mogelijk is met dat studententarief. Ik weet ook waarom ik mijn studentenkaart na het afstuderen niet meteen heb weggegooid.
Maar euh, zo verslaafd aan Waze dat OV geen optie is voor jou? Blijkbaar woon je niet ver van de stad? Ik wil je Waze-wins wel eens zien volgende week als de verkeerspieken terug beginnen.
Des noods word ik echt nog student, een vakje opnemen aan de EHSAL Management School oid
De tarieven voor studenten zijn gigantisch interessant.
En OV zou een optie kunnen zijn, maar ik moet soms op meerdere plaatsen zijn en dan verlies ik wel veel tijd.
Bovendien ga ik graag eens weg (vrienden, familie, sportactiviteit, ...) na mijn werk of in het weekend, dus dan is die auto wel handig natuurlijk.
bruma schreef:hou er rekening mee als je vanuit de K Albert II laan richting Gent moet dat je er bij je normale werkdag einde er minstens een half uur over doet tot aan de baseliek.
Je kan dus ook zoeken naar een oplossing waar je je wagen gratis kan stallen en dan Tram/(pre)metro of trein kunt nemen tot Noord.
Sommigen rijden naar en beter station dan hun woonplaats met de wagen en nemen van daaruit de trein.
Die optie bekijk ik inderdaad ook.
BillyMobiel schreef:Afhankelijk van waar je komt is één van deze parkeerplaatsen aan een metrostation misschien een oplossing:
http://www.centrumparkeren.nl/brussel/pr
Jaarabonnement MIVB = € 500, kan je tijdens de middag nog 'ns naar 't centrum voor een terrrasje ofzo.
Of een gelijkaardige optie maar dan met de trein, gezien je vlak bij 't Noordstation zit.
Een Metro station in mijn buurt is het Weststation, maar om daar al je auto kwijt te raken is ook niet niks. En dan nog is 500 euro betalen voor een MIVB abo + eventueel parkeerkosten dan aan het metro station zelf. Niet ideaal op het eerste zicht, maar ik bekijk het ook nog eens.